2X20 perc zivatar a többi időben meg napsütés. Jó pár éve nem voltam Taszáron, most elmentem és szuper volt. Hátrébb is volt a 402m téve, így nem emelkedett a pálya. mint anno..
Hali!
Boti...Norbi...es meg a tobbiek...
Megkerdeztem....
Igen...csak Papiron kellett nevezni a DDR-re...
A nevezesi lapom ,termeszetesen mi irjuk...gyujtjuk a pontjaitokat...es ezek fognak beleszamitani a DDR-be...
Udv
Wolf
Bevezetünk két teljesen új kategóriát a május 17. versenyünktől kezdve, egyenlőre idei évben próba jelleggel.
Az kategóriák elnevezése R1 és R2
R1 kategória :
2000 cmm alatti kategória hajtástól függetlenül mindenben meg kell felelni a street szabályoknak, de használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát.
R2 kategória :
2000 cmm feletti kategória hajtástól függetlenül mindenben meg kell felelni a street szabályoknak, de használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát.
Ez a két kategória nem érinti az OB-t csak a Dragracingben lesz külön értékelve az év végén.
Street osztály általános szabályai
A Street osztály kategóriáiba azok a járművek tartoznak, amelyek karosszériája sorozatgyártásban készült, és a kereskedelemben kaphatóak illetve kaphatóak voltak.
A motor autón belüli áthelyezése nem megengedett a street kategóriákban.
Street kategóriában csak az autó eredeti motorja lehet beépítve. Ez alól felmentés csak egyetlen esetben adható, ha az autó forgalmi engedélybe bejegyzett átalakítási engedély szerint is módosított motorizáltságú. A motor beépítésének ezzel együtt meg kell egyeznie az adott típus eredeti kialakításával, azaz hosszanti-motoros autóban csak hosszában, keresztmotoros autóban csak keresztben lehet beépíteni az új vagy eredeti motort.
A motor, futómű és kipufogó-rendszer módosítása engedélyezett. A motor felfúrásos javítása vagy lökettérfogat növelése engedélyezett, ami kategóriát emel, ha a valós lökettérfogat átlépi a kategória határát, kivéve, ha ez csak második túl méretre történő javításból származik. A kipufogó-rendszer kivezetésének a gyári helyen kivezetett véggel kell rendelkeznie.
Street kategóriában az autó könnyítése max. 1 db fém karosszéria elem cseréje engedélyezett. Az autónak rendelkeznie kell gyári vagy optikai tuning részeként módosított kárpitozással, szőnyegezéssel. Rendelkeznie kell a forgalmi engedélyben szereplő számú üléssel, az ablakok nem cserélhetők műanyagokra. A KRESZ által előírt biztonságtechnikai elemek az autón kell legyenek. Optikai tuning miatti szélesítések, kiegészítések azonban elfogadottak a street autókon is.
Az autónak rendelkeznie kell a beazonosításához érvényes forgalmi engedéllyel.
A kategóriákban a feljebb nevezés nem engedélyezett.
Mankókerék használata tilos!
Megváltoztatott motorizáltságú autónak azt az autót tekintjük amelyik az adott motorral és vagy hajtással nem volt gyárilag szerelve, mely változtatás a forgalmi engedélyben is szerepel.
Street kategóriákban csak E-jelű, normál gumiabroncs, illetve az alább felsorolt D.O.T jelzéssel ellátott street gumiabroncsok Mickey Thompson: Sportsman, BFGoodrich : g-Force Super Sport A/S, g-Force T/A KDW,g-force Sport, Radial T/A ,Cooper Cobra GT , Hoosier : Pro Street ,GoodYear : Eagle GT II , Coker Pro Trac, General Tires engedélyezettek, kivéve a R1 R2 kategóriákat ahol is használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát. Valamint az autónak mindkét tengelyén minimálisan a típus műszaki specifikációjában meghatározott méretű abronccsal és keréktárcsával, illetve mindenhol az abroncs futófelületén minimum 2 mm mintamélységgel kell rendelkeznie. A használható legnagyobb méret pedig az, amely még nem lóg ki a sárvédő alól.
Street kategóriában az utólagos feltöltés és a nitro használata engedélyezett, és a megfelelő feltöltött kategóriába kell sorolni. Gyárilag vagy utólag turbósított autó azonban nem rendelkezhet semmilyen további feltöltéssel, kivétel ezalól a gyárilag kompresszorral és turbóval egyidejűleg szerelt típusok. Minden további feltöltés vagy az üzemanyaghoz/robbanóelegyhez adott, a kereskedelmi forgalomban kapható üzemanyatól eltérő adalék, segédanyag, kiegészítő alkalmazása tilos. A gépátvevőknek el kell utasítaniuk az olyan gépjárműveket, amelyeknek rétegelt szélvédői oly mértékben károsodtak, hogy az a kilátást akadályozza, és fennáll annak a valószínűsége, hogy az esemény során, további törést szenvednek.
A támasztó kerék használata minden kategóriában megengedett.
Üzemanyaga csak kereskedelmi forgalomban kapható lehet: benzin, E85, gázolaj, biodízel, versenybenzin
Amennyiben az autó valamilyen szempontból nem felel meg a forgalmi engedélyében szereplő adatoknak, úgy vagy teszt, vagy a profi kategória megfelelő osztályába kell besorolni
Dunántúl Drag Bajnokság első forduló május 1. Taszár.
infók:
A bajnokságban az éves összetett első 6 legeredményesebb versenyzőt díjazzuk:
I. 200 000.- Ft
II. 150 000.- Ft
III. 100 000.-Ft
IV. 50 000.-Ft
V. 50 000.-Ft
VI. 50 000.-Ft
A bajnokság helyszínei, egy-egy versennyel:
Taszár május 1.
Tököl júni 7
Fertőszentmiklós szeptember 14
Rábaring augusztus 23
A bajnokságba a nevezés díjtalan!
A bajnokságban bárki részt vehet zárt karosszériás négykerekű járművel, aki az adott versenynapon a helyi versenyszabályzat szerint nevez és megfelel a gépátvételen.
A bajnokság kategóriáktól független, csak az adott versenynapokon elért helyezésért kapott pontok, és a nevezésért járó pont számít be az éves összetettbe, tehát csakis a részvétel és a jó szereplés számít! A bajnokságot színesíti, hogy a rendezőktől függően más-más kategóriában indulhat egy versenyző!
A bajnokságban nem vehet részt a rendező csapat tagja és annak hozzátartozója, valamint kizárásra kerül az, aki az év során sportszabályt szeg, sportszerűtlen magatartást tanúsít!
Pontozás:
nevezés: 50 pont
1 nyert döntő futam: 50 pont
2 nyert döntő futam: 100 pont
3 nyert döntő futam: 150 pont
( a maximálisan elérhető pontok: 4*50 pont nevezésért, 4*150 pont 4 első helyért egy 3 döntőből álló rendezvényen, = 800 pont! )
Az év során a pontok összeadódnak, a 6 legeredményesebb versenyző pénzdíjazásban és kupában részesül!
A bajnokság állását a weboldalon folyamatosan közé tesszük!
TASZÁR május 1 KING OF EUROPE infók:
KOE (Nevezési szám függvénye, hogy elindítjuk-e a futamokat):
FWD:
RWD:
AWD:
Diesel:
SUPERFINAL: Minden kategória első 2 helyezettje TOP8-as döntővel!
Nevezési díj 10.000,- HUF / jármű!
Díjazás: A beérkezett nevezési díjak 100%-át aranyosan szét osztjuk!
1st may KOE Drag: FWD/RWD/AWD/DIESEL classes registration fee 33EUR! Money price: All registration income shared by the 4 classes I,II,III
Time
9:00 - 14:00 Tech inspection 10:00 - 14:30 Practice 17:00 finals 18:00 Super Final 18:30 Ceremony
sziasztok ! nevezés és gépátvétel az én feladatom,magyarul szoltam mindenkihez akit ismertem,még a német is belefér. a kolléga szlovák-angol.nem tudom mi lehetett a probléma
Trencsénben még nevezni se volt egyszerű,csak szlovák nyelvű nevezési lap volt,amikor mi odaértünk,semmilyen nyelven nem voltak hajlandóak kommunikálni (magyar,német,angol,új-szuahéli).
Én még olyat is kérdeznék hogy a belépő és a nevezés Euróban esetleg Forintban lesz-e? Mértéke mint itthon vagy eltérő?
Lesz-e esetleg a Magyar versenyzők részére fenntartott depo rész(2 autót nevezünk +1szervíz)?
Még nem voltunk mi sem, a Hungaroringből kiindulva elsőre nem egyértelmű hogy mi merre van és hogy jutni oda, trélerrel különösen nem, lesz aki magyar nyelven segít kiigazodni vagy esetleg egy cetli hogy mi merre van? stb.
Sziasztok.
Szlovákiaringes verseny tényleg 200m-es lessz?Lehet hülye kérdés de még nem voltam úgyhogy egyből lenne egy következő is h lessz kezelve?
Köszönöm
Hi!
Akit esetleg erdekel...
Van meg helyunk a vasarnapi fertoi gyorsulasra!
Akar pilotaval is...
Erdeklodni:
Negyedmerfold@gmail.com
Dragszallitas@gmail.com
Minnel hamarabb...ha lehet...
Koszonjuk
DragTrans
Szia!
Meghosszabbítottam a vas-szöcskét
Viccet félretéve: kb 2,5 éve építgetem, még nincs rajtkész állapotban.
Hogy mit fog tudni, majd kiderül a pályán.
$
Húsvét vasárnap belecsapunk a lecsóba!
Több gép fog debütálni, már nagyon várjuk!
Csőrös is lesz, hisz jön ERDŐS CSABI, és Siklósi úr is várható, de ezt inkább majd Ő.
Természetesen kasznis drag is lesz pár:
Impala 65
Nova SS 1971
Jeep pickup drag
Nova SS 69
Chevy Kupé 37-es
és még rohadt sokan mások, szintén érdekes és gyors autókkal, motorokkal!
érdekesség képen lesz nálam 13-án egy infra (azaz nem kell a gumihoz érinteni) hőmérő mely +800°C -ig képes mérni, elméletileg +-1°C eltéréssel ad pontos eredményt, engem a gumi hőmérséklet fog érdekelni, gumi melegítés előtt/után és a rajtban ha a vezetőség engedi.
akit a hétvégi Murska Sobotai 2 napos gyorsulási versenyre való szállitás érdekli..
megkérnénk idöben jelezze...
köszönjük
DragTransz