4en áltunk magyarok az asztal elött h egyáltalán számot kapjunk amivel mehetünk a versenybíróhoz h lepecsételjen amivel visszamenve elvettétek a lapot és így be voltunk benevezve! Egy lányka volt ott aki tudot magyarul de nem tudta mit kell csinálni a radión próbált segítséget kérni végig ergó nem tudott segíteni és egy szlovák srác állt ott aki a jobboldalt álló körülbelül 15 fős szlovák versenyzőgárdát simán cakli pakli benevezte ameddig mi ott körülbelül 30 percet áltunk csak azért h rajtszámot kapjunk!!!Utána már a magyar versenybíró pikk pakk átvette a kocsit és utána visszamenve már ott ált az az ember aki tudott magyarul és át tudta venni a lapunkat (Nekem pl roszul mert a szlovák versenybe nevezett de ez már egy másik téma) Ennyi volt csupán a nevezés és ez nem vitatéma ez tény mert így történt és elég rosszul esett h ott állok efektív sorba és senki nem tud és nem is nagyon akar segíteni.Ennyi!
szia
amennyiben szeretned...megoldunk barmit...
kell 1 pontos hossz...sulyt kb tudjuk...1200 + -
mennyi helyre lenne szukseg...
1 maxi ducato? a hosszu trailer elött?
Szevasztok ! Csak a gépátvételes részhez annyit mondanék,hogy két ember volt megbízva a munkával és csak az egyik szlovák - a kisegíto.A másik magyar. Esetleg volt még valaki aki nem tudta megértetni magát velem ? A tobbit nem kommentálom
CTRL-C
Körülbelül 11 körül értünk ki hatalmas tömeg és fejetlenség a tréllerel kell forgolódni helyet keresni sebaj megoldottuk.Lepakolás után elindultunk megkeresni a gépátvételt.Mondanom se kell mégnagyobb fejetlenség.Talán 1 óra várakozás után (Mert csak szlovákok voltak akinél nevezni lehetett ők pedig csak szlovákokkal foglalkoztak holott sorban állás után ott álltam az asztal elött jópár másik magyar nevezni kívánó versenytársammal és szépen mellettünk vagy 15 szlovák benevezhetett még közben.)Ez is megoldódott akkor menjünk vissza a tréllerhez kereket cserélni guminyomást állítani ilyesmi de hophop azt nem lehet.Kimenni csak úgy lehet ha futamot megyek és onnan jövök vissza nemgond téli gumival megyünk mibaj lehet.Közben őrületes sor lett a gyorsulásnál álltunk áltunk és nem mozdultunk közbe szlovákoktól szereztem emelőt a sorban állva kereket cseréltem gumit fújtam még mindig nem mozdult a sor.valamikor fél3 kor tudtam menni az első futamot igen 11 óra óta!!!A pálya említésre sem érdemes de ezt tudtuk nulla tapadás.Semmi gond azonnal vissza a sorba várakozás és ezt még egyszer ugyanígy aztán még egyszer és vége a kvalifikációs időmérőnek és ugyebár nekünk nincs döntőzés, meguntam kimentem a tréllerhez felraktam az autót és úgy voltam vele h indulok haza nem érdekel a díjjkiosztó.Aztán végül úgy döntöttünk mégis várjuk meg.H jól döntöttünk vagy nem azt mindenki döntse el maga.Újabb 2.5 óra várakozás!!! Szlovák döntők után végigvárhattuk még a szlovákok díjkiosztóját milyen logikus hiszen ők vannak otthon had menjenek gyorsan haza mind1.És akkor jött a legjobb része ennek az amúgy is borzalmas napnak rossz helyre rakták a nevezésem és valamiért a szlovák versenyre neveztek (külön volt magyar és szlovák jelzem külön nevezési lappal egyértelműen megkülönböztethtően a kettőt egymástól dehát sikerült) Úgyhogy a dobogóra se hívtak fel kupát se kaptam de mindez nem is érdekelt de a pontokat se kaptam volna meg amiért egyáltalán kimentem.
CTRL-V
Bocsánat de máshol már leírtam így most csak bemásolom.
2X20 perc zivatar a többi időben meg napsütés. Jó pár éve nem voltam Taszáron, most elmentem és szuper volt. Hátrébb is volt a 402m téve, így nem emelkedett a pálya. mint anno..
Hali!
Boti...Norbi...es meg a tobbiek...
Megkerdeztem....
Igen...csak Papiron kellett nevezni a DDR-re...
A nevezesi lapom ,termeszetesen mi irjuk...gyujtjuk a pontjaitokat...es ezek fognak beleszamitani a DDR-be...
Udv
Wolf
Bevezetünk két teljesen új kategóriát a május 17. versenyünktől kezdve, egyenlőre idei évben próba jelleggel.
Az kategóriák elnevezése R1 és R2
R1 kategória :
2000 cmm alatti kategória hajtástól függetlenül mindenben meg kell felelni a street szabályoknak, de használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát.
R2 kategória :
2000 cmm feletti kategória hajtástól függetlenül mindenben meg kell felelni a street szabályoknak, de használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát.
Ez a két kategória nem érinti az OB-t csak a Dragracingben lesz külön értékelve az év végén.
Street osztály általános szabályai
A Street osztály kategóriáiba azok a járművek tartoznak, amelyek karosszériája sorozatgyártásban készült, és a kereskedelemben kaphatóak illetve kaphatóak voltak.
A motor autón belüli áthelyezése nem megengedett a street kategóriákban.
Street kategóriában csak az autó eredeti motorja lehet beépítve. Ez alól felmentés csak egyetlen esetben adható, ha az autó forgalmi engedélybe bejegyzett átalakítási engedély szerint is módosított motorizáltságú. A motor beépítésének ezzel együtt meg kell egyeznie az adott típus eredeti kialakításával, azaz hosszanti-motoros autóban csak hosszában, keresztmotoros autóban csak keresztben lehet beépíteni az új vagy eredeti motort.
A motor, futómű és kipufogó-rendszer módosítása engedélyezett. A motor felfúrásos javítása vagy lökettérfogat növelése engedélyezett, ami kategóriát emel, ha a valós lökettérfogat átlépi a kategória határát, kivéve, ha ez csak második túl méretre történő javításból származik. A kipufogó-rendszer kivezetésének a gyári helyen kivezetett véggel kell rendelkeznie.
Street kategóriában az autó könnyítése max. 1 db fém karosszéria elem cseréje engedélyezett. Az autónak rendelkeznie kell gyári vagy optikai tuning részeként módosított kárpitozással, szőnyegezéssel. Rendelkeznie kell a forgalmi engedélyben szereplő számú üléssel, az ablakok nem cserélhetők műanyagokra. A KRESZ által előírt biztonságtechnikai elemek az autón kell legyenek. Optikai tuning miatti szélesítések, kiegészítések azonban elfogadottak a street autókon is.
Az autónak rendelkeznie kell a beazonosításához érvényes forgalmi engedéllyel.
A kategóriákban a feljebb nevezés nem engedélyezett.
Mankókerék használata tilos!
Megváltoztatott motorizáltságú autónak azt az autót tekintjük amelyik az adott motorral és vagy hajtással nem volt gyárilag szerelve, mely változtatás a forgalmi engedélyben is szerepel.
Street kategóriákban csak E-jelű, normál gumiabroncs, illetve az alább felsorolt D.O.T jelzéssel ellátott street gumiabroncsok Mickey Thompson: Sportsman, BFGoodrich : g-Force Super Sport A/S, g-Force T/A KDW,g-force Sport, Radial T/A ,Cooper Cobra GT , Hoosier : Pro Street ,GoodYear : Eagle GT II , Coker Pro Trac, General Tires engedélyezettek, kivéve a R1 R2 kategóriákat ahol is használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát. Valamint az autónak mindkét tengelyén minimálisan a típus műszaki specifikációjában meghatározott méretű abronccsal és keréktárcsával, illetve mindenhol az abroncs futófelületén minimum 2 mm mintamélységgel kell rendelkeznie. A használható legnagyobb méret pedig az, amely még nem lóg ki a sárvédő alól.
Street kategóriában az utólagos feltöltés és a nitro használata engedélyezett, és a megfelelő feltöltött kategóriába kell sorolni. Gyárilag vagy utólag turbósított autó azonban nem rendelkezhet semmilyen további feltöltéssel, kivétel ezalól a gyárilag kompresszorral és turbóval egyidejűleg szerelt típusok. Minden további feltöltés vagy az üzemanyaghoz/robbanóelegyhez adott, a kereskedelmi forgalomban kapható üzemanyatól eltérő adalék, segédanyag, kiegészítő alkalmazása tilos. A gépátvevőknek el kell utasítaniuk az olyan gépjárműveket, amelyeknek rétegelt szélvédői oly mértékben károsodtak, hogy az a kilátást akadályozza, és fennáll annak a valószínűsége, hogy az esemény során, további törést szenvednek.
A támasztó kerék használata minden kategóriában megengedett.
Üzemanyaga csak kereskedelmi forgalomban kapható lehet: benzin, E85, gázolaj, biodízel, versenybenzin
Amennyiben az autó valamilyen szempontból nem felel meg a forgalmi engedélyében szereplő adatoknak, úgy vagy teszt, vagy a profi kategória megfelelő osztályába kell besorolni
Dunántúl Drag Bajnokság első forduló május 1. Taszár.
infók:
A bajnokságban az éves összetett első 6 legeredményesebb versenyzőt díjazzuk:
I. 200 000.- Ft
II. 150 000.- Ft
III. 100 000.-Ft
IV. 50 000.-Ft
V. 50 000.-Ft
VI. 50 000.-Ft
A bajnokság helyszínei, egy-egy versennyel:
Taszár május 1.
Tököl júni 7
Fertőszentmiklós szeptember 14
Rábaring augusztus 23
A bajnokságba a nevezés díjtalan!
A bajnokságban bárki részt vehet zárt karosszériás négykerekű járművel, aki az adott versenynapon a helyi versenyszabályzat szerint nevez és megfelel a gépátvételen.
A bajnokság kategóriáktól független, csak az adott versenynapokon elért helyezésért kapott pontok, és a nevezésért járó pont számít be az éves összetettbe, tehát csakis a részvétel és a jó szereplés számít! A bajnokságot színesíti, hogy a rendezőktől függően más-más kategóriában indulhat egy versenyző!
A bajnokságban nem vehet részt a rendező csapat tagja és annak hozzátartozója, valamint kizárásra kerül az, aki az év során sportszabályt szeg, sportszerűtlen magatartást tanúsít!
Pontozás:
nevezés: 50 pont
1 nyert döntő futam: 50 pont
2 nyert döntő futam: 100 pont
3 nyert döntő futam: 150 pont
( a maximálisan elérhető pontok: 4*50 pont nevezésért, 4*150 pont 4 első helyért egy 3 döntőből álló rendezvényen, = 800 pont! )
Az év során a pontok összeadódnak, a 6 legeredményesebb versenyző pénzdíjazásban és kupában részesül!
A bajnokság állását a weboldalon folyamatosan közé tesszük!
TASZÁR május 1 KING OF EUROPE infók:
KOE (Nevezési szám függvénye, hogy elindítjuk-e a futamokat):
FWD:
RWD:
AWD:
Diesel:
SUPERFINAL: Minden kategória első 2 helyezettje TOP8-as döntővel!
Nevezési díj 10.000,- HUF / jármű!
Díjazás: A beérkezett nevezési díjak 100%-át aranyosan szét osztjuk!
1st may KOE Drag: FWD/RWD/AWD/DIESEL classes registration fee 33EUR! Money price: All registration income shared by the 4 classes I,II,III
Time
9:00 - 14:00 Tech inspection 10:00 - 14:30 Practice 17:00 finals 18:00 Super Final 18:30 Ceremony
sziasztok ! nevezés és gépátvétel az én feladatom,magyarul szoltam mindenkihez akit ismertem,még a német is belefér. a kolléga szlovák-angol.nem tudom mi lehetett a probléma
Trencsénben még nevezni se volt egyszerű,csak szlovák nyelvű nevezési lap volt,amikor mi odaértünk,semmilyen nyelven nem voltak hajlandóak kommunikálni (magyar,német,angol,új-szuahéli).
Én még olyat is kérdeznék hogy a belépő és a nevezés Euróban esetleg Forintban lesz-e? Mértéke mint itthon vagy eltérő?
Lesz-e esetleg a Magyar versenyzők részére fenntartott depo rész(2 autót nevezünk +1szervíz)?
Még nem voltunk mi sem, a Hungaroringből kiindulva elsőre nem egyértelmű hogy mi merre van és hogy jutni oda, trélerrel különösen nem, lesz aki magyar nyelven segít kiigazodni vagy esetleg egy cetli hogy mi merre van? stb.
Sziasztok.
Szlovákiaringes verseny tényleg 200m-es lessz?Lehet hülye kérdés de még nem voltam úgyhogy egyből lenne egy következő is h lessz kezelve?
Köszönöm
Hi!
Akit esetleg erdekel...
Van meg helyunk a vasarnapi fertoi gyorsulasra!
Akar pilotaval is...
Erdeklodni:
Negyedmerfold@gmail.com
Dragszallitas@gmail.com
Minnel hamarabb...ha lehet...
Koszonjuk
DragTrans
Szia!
Meghosszabbítottam a vas-szöcskét
Viccet félretéve: kb 2,5 éve építgetem, még nincs rajtkész állapotban.
Hogy mit fog tudni, majd kiderül a pályán.
$
Húsvét vasárnap belecsapunk a lecsóba!
Több gép fog debütálni, már nagyon várjuk!
Csőrös is lesz, hisz jön ERDŐS CSABI, és Siklósi úr is várható, de ezt inkább majd Ő.
Természetesen kasznis drag is lesz pár:
Impala 65
Nova SS 1971
Jeep pickup drag
Nova SS 69
Chevy Kupé 37-es
és még rohadt sokan mások, szintén érdekes és gyors autókkal, motorokkal!