érdekesség képen lesz nálam 13-án egy infra (azaz nem kell a gumihoz érinteni) hőmérő mely +800°C -ig képes mérni, elméletileg +-1°C eltéréssel ad pontos eredményt, engem a gumi hőmérséklet fog érdekelni, gumi melegítés előtt/után és a rajtban ha a vezetőség engedi.
Urak kellene egy kis segítség, tud valaki olyan szerszámot kölcsön adni vagy valahol eladót amivel 13.4 mm ről 12.7 mm re lehet csökkenteni egy réz/bronz rudat ? nem lehet a helyéről kiszedni és befogni esztergába, tehát valami ilyesmi kellene vagy egy másik jó ötlet. Sürgős !!!
Hi,
a DragTrans utolsó helyei még bérbeadók két héttel a szezonnyitó előtt!
Amit vállalunk:
- auto ill pilotája szállitása Magyarország ill Europa szerte versenyröl versenyre Méltányos ÁRAKON!!!
-rengetegen buktak el pontokat,helyezéseket,versenyeket a szállitási problémák miatt("E" kategoria ,trailer,vonó ill húzó jármü hiánya)!!!!
-Jöjjenek a részletek:
-BP ill Pest megyei felrakás....verseny helyszinére való szállitása...majd verseny végeztével haza ill telephelyre visszaszállitása...
-amit kérünk::
1.Kat:
budapest és pest megyéből pest környéke (pl. Kiskunlacháza, Tököl, Hungaroring stb..)
15 ezer FT
2. Kat:
budapest és pest megyéből kb. 120 km (pl. Győr - Écs, Szentkirályszabadja stb..)
20 ezer FT
3. Kat:
budapest és pest megyéből (Fertőszentmiklós, Kunmadaras, Debrecen stb ..)
25 ezer Ft
4. kat:
Európa pl. Szlovák versenysorozat, Ausztria, Románia - Arad stb...
100 euro
előnyök:
nemcsak a versenyautó biztonságos és pontos időben való leszállításáról van szó, hanem a PILÓTA is!!!!!!
Jelentkezni emailben:
piedone2@freemail.hu
negyedmerfold@gmail.com
Keresünk olyan embereket akik szeretnének mesélni magukról és az autóikról, na és nem beszélve kint is lesznek Március 29 Kiskunlacházán. Küldenénk pár kérdést és arra adott válaszokból cikket csinálva több mint 100 oldalon megjelenítenénk azt. Aki szeretné megosztani magáról és az autójáról az infókat az jelentkezzen akár itt akár privátban.
2014. március 29.
Gyorsulási versenyek Repülőtér, Kiskunlacháza, 2340
Leírás
Poco Loco Autós és motoros gyorsulási verseny + Opel találkozó + Szlalom Országos Bajnokság + Drift edzés.
Idén újra Európában először Kiskunlacházán a Poco Loco Drag arénában hódolhatnak szenvedélyüknek a gyorsulás szerelmesei! Több ezer lóerő, profik és amatőrök, motorosok, dragsterek, elképesztő látványosságok egy helyen, egy napon, a kiskunlacházi reptér kezelt betonján. Kötelező program adrenalinfüggőknek, benzingőz imádóknak és kihagyhatatlan lehetőség mindenki számára, aki úgy érzi, hosszú volt ez a tél gyorsulás nélkül! Az Autós-Motoros Drag bajnokság ismételten kezdetét veszi a 2014-es szezonban. Mindenki szemmel tudja követni az eseményeket. Mint minden évben, idén is sok meglepetés készülődik, a téli fejlesztés gyümölcseit láthatjuk és hallhatjuk, amint szétszakítják az aszfaltot!
A Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete (MOTE), is itt rendezi meg évadnyitó találkozójukat, felvonultatva a szebbnél szebb és erősebb Opeleket. Azok a fanatikusok, akik felébredtek téli álmukból, akiknek az autójuk kicsit többet jelent, mint egy használati tárgy, mindazok, akik szeretik a gumifüstöt, az adrenalin mámorát, a benzingőzt, a szép autókat, biztos nem fognak csalódni! Több száz, vagy akár több ezer lóerős, kifejezetten erre a célra épített autókkal lesznek jelen a híres és hírhedt profi illetve amatőr versenyzők. Autósok, motorosok, fanatikus versenyzők, autóépítők, tuning őrültek, egy szóval mindenki ott lesz, és garantáltan jól fogja érezni magát!
A drift szerelmesei is végre újra égethetik a gumikat, hiszen nyilvános edzés is lesz! A finom technikai bravúrokból se lesz hiány, a Szlalom Országos Bajnokság első fordulója is nálunk kerül megrendezésre, ahol is olyan csodamasinák lesznek felvonultatva, amilyet semelyik másik sportágban se láthattok, természetesen ezt is bárki kipróbálhatja ugyan úgy mint a gyorsulást.
Pakold be a kocsiba a családot, haverokat és irány a kiskunlacházai pálya március 29-én szombaton! A téli pihenő után induljon végre a SZEZON!
Szerintem nagy átlagban 50 kiló / 0.1 másodperc nem hiszem, hogy ezen múlna bárkinek is a győzelme vagy veresége. Aki nem tartja be a szabályokat annak nincs értelme versenyezni, mert ha nyer akkor is ott lesz a lelkiismerete ami ellen veszített. :-)
Ez így van, amikor vittem egy plusz embert (engedélyezve!), akkor is lett szólva, hogy csak tesztelünk...
https://www.facebook.com/photo.php?v=4111557685639&set=o.131927773628674&type=2&theater
Nem emlékszem pontosan...., de mikor a Porsche ellen mentem elődöntőt, akkor a pótkerék is a csomagtartóban volt meg az 5kg-os halonnal oltó is.
Arra van a teszt. Vagy ha csak menni akar egyet,mert szerzett kölcsön slicket,akkor kiveszi,mutatja hogy teszt futam,kap timeslipet de nem kerül be az idők közé,ez eddig működött szépen.
Persze,világos,de benne van a szabályzatban,mi az ami kell bele. Pótkerék nem kell,szerszámos láda se. Ha meg kiveszi valaki az ülést,az elég egyértelmű,szólni kell,stage-ben benéz az ember,még akkor is ha sötétített.Hiányzik az ülés,és nem jelzi,h teszt,akkor mehet vissza a boxba. Következő próbálkozásnál meg haza.
Legyünk reálisak, egy 20-30 kg-os súlycsökkentés maximum 0,1-0,15 másodpercet jelenthet egy 8-900 kg-os autónál, egy jól elkapott rajt, helyes gázkezelés, gyors váltás ettől sokkal többet nyom a latban.
nekem benne is volt mindig, meg a sarga melleny is, ugyhogy :P
de itt inkabb arra gondoltam, hogy az auton legyen ket tukor meg ket ablaktorlo elol, nem csak gepatvetelkor, hanem a stageben is, ugyanis voltak akik kozben leszedtek, vagy feketere lefoliazott autokbol kiesett a hatso ulespad is, meg a kalaptarto is lehet, hogy a legeslegfapadabb felszereltsegu es egyben leggyikabb a motoru kivitelnel alapbol tenyleg nem volt, mint pl Swift 1.0GA valoban ilyen volt, de ez nem jelenti azt, hogy tipusnal maradva pl a GTi verzional sem kell legyen, ahol ez viszont mar a szeriafelszereltseg resze, mert az xy szerint bemondasra akkor neki sem volt alapbol, vagy mert o ezt igy vette
Meg nem dontottem el milyen lesz a 2014-es versenynaptaram.
Nem jelentkezett meg x osszeggel egyik versenyszervezo sem hogy ha nala versenyzek akkor a megnyerheto penzen kivul kapok megjelenesi penzdijat...azaz....szabad vagyok oda megyek ahova eppen kedvem van.
Igen, az autót megbontani nem lehet, de a felszerelést ki lehet rakni, ülésnek is maradnia kell mindnek!
Amatőr kategóriákban sokkal nagyobb az esély az összetett helyezésre, mivel minden hol ki van a nyolcas tábla, és több pont jár a győzelemért, mint egy 2-3 versenyzős profiba!
PROFI 8-as kategóriát nyitott kategóriává alakítottuk, tehát nem csak a zárt karosszéria nélküli négykerekű járművek nevezhetnek, hanem bárki szabadon felnevezhet, így egy kihaltprofi kategóriában sem egyedül kell versenyezni, hanem ha akar találhat ellenfelet P8-ban!
Minden helyszínen a saját rendezői kategóriák lesznek természetesen, csak az elért helyezés számít be a pontversenybe, mindegy milyen kategóriában szerzed meg, valamint a nevezésért is jár pont.
Taszáron május 1.-én így is lesz KingOfEurope drag, EESLC + Futamos kategóriák!
Más:
A Westdragrace-es VIP kártyák érvényesek a tököli és a taszári versenyre is!
Pótkereket, elakadásjelzőt, emelőt, kerékkulcsot ki lehet venni. Belsőnek benne kell lennie, tehát kárpit nem hiányozhat...de ha valaki pl. lehámozza az alsó filcréteget a gyári szőnyegről, az rendben van.
Kérdésem, hogy amator kategóriában a szabályzatban a "Kipakolás, kárpitok, szőnyegek eltávolítása az utastérből nem megengedett!" rész mit jelent? Pótkerék stb-nek maradnia kell?
Jól értem, hogy a pénzes bajnokságba az amatőr kategóriában is lehet indulni?
Mr. Thomas Pincehelyi!
Csörgess meg!
7nulla31hét4hét00
Köszi!