Meg különben is tegye fel a kezét, akinek már robbant szét vezérműtengely fogaskereke, tört félbe vezérműtengelye, vagy szó szerint repedt félbe hengerfeje...és ezek nem egyszerre...majd olvadt el gyertyája, úgy hogy a kerámiadarab nyom nélkül eltünt az éterben, kigyulladt a motortere, mert kidörzsölődött egy kábel a rengetegben...meg ilyen jó kis mókák...és nem volt semmi kókányolva, csak épp mindig volt egy szerelő, vagy gépműhelyes aki hibázott egy picit...
Pdtdigti...
Nagy nyomaték, kevés paci, sok füst...ez a 2007-es tervezet...
Vagy adott egy 4-es Golf 130 pacis pd-vel, vagy Seat 150 pacis pd-vel, vagy van egy A4 avant s line 130-as pd-vel...egyenlőre ez a három verzió van. bármelyik lesz a nyerő...biztos hogy chippelve lesz...remélem itt sikerül meg is állni... Mert még egyszer nem szeretnék eszetlenül 5 misit bukni egy autón...
Hát hogy szándékos e vagy sem...így van írva a chip...
Ha 0.8 a fix nyomás, akkor olyan 0.9-0.95-be csap bele overben
Ha 1.0 a fix nyomás, akkor olyan 1.2 az over
Ha 1.2 a fix nyomás, akkor 1.4
és most jön az érdekesség...
most 1.2 volt a fix...és szerintem batári nagy over volt...de nem biztos, hogy ez volt...mert mint mondtam nem figyeltem...
Az tény, hogy ilyen akkor lehet, ha elszegényedik a keverék...ez vagy akkor van, ha az injektor bibzik, vagy ha már sok a levegő, és szintén nem bírja az injektor...szóval nem azt mondtam, hogy a nagy over elfújta a dugók szélét...
autópálya...5-ösben, kb 2000-es fordulat...telefonáltam, hogy hol van trafi...mikor mondták, hogy ott ahol vagyok, jó sokáig nincs semmi...így egyből trepni...de duma még ment közben...
Ergó volt egy bitang nagy overboostom, műszereket meg így figyelmen kívül hagytam...aztán 200-nál fogta és szépen megállt...
Valószínűleg az injektorok nem bírták...vagy ennyit tudtak, vagy eltömődtek...ez még nem ismert...
A biztos az az, hogy 1.350.000-ért eladó így...vagy 1.150.000-ig, lehet variálni...
Na kérdeznék egy számomra kissé idegen dologról...
Ha adott egy 130 pacis pdtdi, és ott cserélünk egy adagolót, meg chipet, akkor azzal elérhető a 180-190 paci meg a 400-420 nm? ez kb egy széria 4-es Golf kasztnival milyen időt kéne hogy tudjon? (Nem versenyezni szeretnék vele, csak azért elég jó viszonyítási alap az 1/4 ET...)
14.8? Mennyire megbízhatók ezek a pd-k? Váltó bírja még ezt a nyomatékot? Nagy Cooler kell vagy bírja még a kis gyári?
Hú de sok kérdésem lett...
És hát sajnos igen...(mivel Carlos már kérdezte) árulom a kocsit...
Viccet félretéve én hanyagolnám azeket az ismeretlen chippeket...Vagy kéne rá iratni egyet, és akkor az lenne a legtutibb, vagy valami ismertebb uningcég előre megírt chipjét használnám...de ehhez passzolni kéne az egész konfignak...Vagy meg lehetne nézni, hogy mi van erre írva, és összehasonlítva egy gyárival, hamar kiderül, hogy brutal e???
Nekem is füstöl...szszszimering már cserélve volt, turbó teljesen felújítve, aztán mégegyszer csekkolva...minden pöpec...egy bibi van...van egy olajozó furat a turbómnál, nem lehet ebből gyárit kapni, és úgy lett esztergáltatva...szerintem nálam ezt qrjantották el...
és tök összefüggéstelen, hogy mikor és mennyire füstöl...talán itt van rá lehetőség, hogy összegyüljön annyi olaj, hogy cseppen a turbóra...
Én sosem értettem, hogy miért is jó a nitro...jó persze megnyomod a gombot...(kapsz egy libacombot..), de például turbóval ez az erő ez mindig rendelkezésedre áll...még jóval több is...és a turbósítás egyszeri húzósabb költség, de hát ezek is 200e, plusz még mindig töltögetni...hát nem tudom...nekem nem olyan szimpi...de biztos van benne ráció...
Hát igen...minden jóban van valami rossz... Nagyon kényesek, és hamar tönkremennek...
Én tavaly év végén erősen gondolkoztam a 4X4-ben...de letettem róla...két oka volt...iszonyat módon szét kellett volna vágni az alját...ergo...csak játszós autó lett volna...városi hancúrra nagyon jó lett volna...de sokat rontott volna a súly a versenyeken...Audi hajtással tervezgettük...
Jó, hát este úgy is találkozok a Muhával, megkérdezem...
a szorított difi nekem nem pálya...sokat használom utcán...hetente meg nincs kedvem szétborítani a váltót...
Állítólag Új-Zélandon tök nyugis az élet, az emberek az ebédszünetben a
tengerparton pihennek. Nem is csoda, hogy nagy unalmában Ken Brough, miután látott
egy versenyt, úgy döntött, épít egy igazán szuper quadot. "50 éves gyerek vagyok,
akinek benzin folyik az ereiben" - mondja magáról Brough. A hétvégéket és a szabad
idejét felhasználva 10 és fél hónap alatt készítette el ezt a szörnyeteget.
Hajlított és hegesztett egy csővázat, majd erre felépítette egy Subaru Impreza
technikáját. A 2.0 literes turbómotor 230 lóerőt tud, és ahogy a Subaruknál lenni
szokott, mind a négy kereket hajtja. Hagyományos ötfokozatú váltó került a járműbe,
ami komoly fejtörést okozott a "tervezőnek". Hat hónapig gondolkodott, hogyan
oldhatná meg a váltást lábbal.
Egy reggel arra ébredt, hogy megtalálta a megoldást. Ahogy a motoroknál, itt is a
bal lábával vált a pilóta, egy kengyelbe teszi bele a lábfejét, amivel a hozzá
kapcsolódó rudat tudja ki-be húzni. Emellett, hogy teljes legyen a H kiosztás, az 1,
3, 5 fokozatok vannak felfelé, a 2-es, a 4-es és a rükverc lefelé.
Egy Subaru Leone kuplungját építették be, mert az könnyebben használható, mint az
Imprezájé, de így is aránytalanul hosszú kart szereltek fel, hogy a pilóta képes
legyen oldani a kuplungot. Brough egyszerűen Gorillának nevezi a szerkezetet, mert
olyan kéz kell használatához.
A fékek is egy STi-ből kerültek a járgányra, elöl négy, hátul egydugattyús nyergek
fogják meg a tárcsákat. Miután nem a vezető alatt, hanem előtte van a motor és az
intercooler is, így a kézi építésű járgány súlyelosztása messze van a tökéletestől,
70/30 arányban az első tengelyt terheli. Ez azonban még izgalmasabbá teszi a quad
vezetését.
Összességében 550 kilós a jármű, amiből 40-50 kilogramm még ledolgozható lenne, ám
az építésnél nem a minimális tömeg volt a cél. Két személy utazhat a műanyag
karosszériaelemekkel borított quaddal, amit a Subrau ralicsapatának versenyszíneivel
színesítettek.
Valóban létezik F18+ os váltó gyárilag...sper az nincs benne, csak jobban szorítva van a difije...ennyi...akinek van, az is azt mondja, hogy inkább csak hóban érzi...elindulásnál szinte semmi különbség...