timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 544 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.04.06. 08:16:00 (2966
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Én már 2x rendeltem tőlük, korrekt cég, előre utaltam, és hozták 4 nap múlva a gumikat... 
Re: Leon (2963)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 18:13:03 (2955
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Meg különben is tegye fel a kezét, akinek már robbant szét vezérműtengely fogaskereke, tört félbe vezérműtengelye, vagy szó szerint repedt félbe hengerfeje...és ezek nem egyszerre...majd olvadt el gyertyája, úgy hogy a kerámiadarab nyom nélkül eltünt az éterben, kigyulladt a motortere, mert kidörzsölődött egy kábel a rengetegben...meg ilyen jó kis mókák...és nem volt semmi kókányolva, csak épp mindig volt egy szerelő, vagy gépműhelyes aki hibázott egy picit...

 
Re: Atommanó (2954)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 18:08:27 (2954
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Jóóóó...de ez "csak" egy Astra... 
Re: oioio-1 (2953)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 13:05:04 (2948
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Tény, hogy a hibás én voltam... 
Re: Sirk (2946)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 11:24:09 (2943
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Relaítív kicsi az injektorom...
Az Ac meg 255l/h-s Walbro, az azért elég kéne hogy legyen... 
Re: Spoon (2942)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 11:01:54 (2941
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Köszi!

Jó pap holtig tanul...hát még az ilyen hüledelek mint én... 
Re: ave (2940)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 10:00:15 (2939
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát elveszi a motorerőt igen...csak nem jó érzés...

Jó hát enniyre értek hozzá...igen ez a boost cut, a nyomást magát, azt elöl tekerentyűzöm... 
Re: ave (2938)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 09:44:08 (2937
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nálam így van...ha gyári chip van benne, akkor ahogy betölti az 1 bart, megfejeled a szélvédőt... izgi... 
Re: ave (2936)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 09:40:30 (2935
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nyomásra biztos, mert a Muhának is gyári bél van a Kadettben, és bírja...és ő fix 1.8-akat tölt rá...

Biztos, hogy nem kapott elég naftát, és ez volt a gond... 
Re: szabyk RST (2933)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 09:38:48 (2934
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Jah hogy mi lesz helyette???

Pdtdigti...
Nagy nyomaték, kevés paci, sok füst...ez a 2007-es tervezet...

Vagy adott egy 4-es Golf 130 pacis pd-vel, vagy Seat 150 pacis pd-vel, vagy van egy A4 avant s line 130-as pd-vel...egyenlőre ez a három verzió van. bármelyik lesz a nyerő...biztos hogy chippelve lesz...remélem itt sikerül meg is állni... Mert még egyszer nem szeretnék eszetlenül 5 misit bukni egy autón... 
Re: carlosracing (2919)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 09:34:31 (2932
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát hogy szándékos e vagy sem...így van írva a chip...

Ha 0.8 a fix nyomás, akkor olyan 0.9-0.95-be csap bele overben
Ha 1.0 a fix nyomás, akkor olyan 1.2 az over
Ha 1.2 a fix nyomás, akkor 1.4
és most jön az érdekesség...
most 1.2 volt a fix...és szerintem batári nagy over volt...de nem biztos, hogy ez volt...mert mint mondtam nem figyeltem...
Az tény, hogy ilyen akkor lehet, ha elszegényedik a keverék...ez vagy akkor van, ha az injektor bibzik, vagy ha már sok a levegő, és szintén nem bírja az injektor...szóval nem azt mondtam, hogy a nagy over elfújta a dugók szélét... 
Re: Sirk (2931)
válasz erre előzmények 2007.04.05. 09:11:28 (2930
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Gyári turbós Mahle dugók voltak...viszont ekkora overboosthoz már elszegényedig a keverék...és bigbadabummm... 
Re: szabyk RST (2929)
válasz erre előzmények 2007.04.04. 18:24:24 (2916
Felhasználói profil
13.16 @ 168
A Fix nyomás 1.5 barnál van szabályozva, de az overboost csak 1.8-nál...ez az én mocibelsőmhöz viszont már sok... 
Re: szabyk RST (2912)
válasz erre előzmények 2007.04.04. 17:54:50 (2911
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nincs szabályozva...és qrvára nem figyeltem...
Ha nem padlót nyomok, nincs gond... 
Re: szabyk RST (2909)
válasz erre előzmények 2007.04.04. 16:57:04 (2907
Felhasználói profil
13.16 @ 168
autópálya...5-ösben, kb 2000-es fordulat...telefonáltam, hogy hol van trafi...mikor mondták, hogy ott ahol vagyok, jó sokáig nincs semmi...így egyből trepni...de duma még ment közben...
Ergó volt egy bitang nagy overboostom, műszereket meg így figyelmen kívül hagytam...aztán 200-nál fogta és szépen megállt... 
Re: Crybaby (2906)
válasz erre előzmények 2007.04.04. 16:10:23 (2905
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Valószínűleg az injektorok nem bírták...vagy ennyit tudtak, vagy eltömődtek...ez még nem ismert...
A biztos az az, hogy 1.350.000-ért eladó így...vagy 1.150.000-ig, lehet variálni...

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1124158&command=ugras&screenwidth=1024 
Re: szabyk RST (2902)
válasz erre 2007.04.04. 15:56:24 (2901
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Király...elolvadt két dugóm...pffffffffffffffff.... 
válasz erre előzmények 2007.03.30. 14:58:20 (2825
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Köszi, már nézem is... 
Re: lipi88 (2824)
válasz erre 2007.03.30. 12:45:39 (2823
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Na kérdeznék egy számomra kissé idegen dologról...
Ha adott egy 130 pacis pdtdi, és ott cserélünk egy adagolót, meg chipet, akkor azzal elérhető a 180-190 paci meg a 400-420 nm? ez kb egy széria 4-es Golf kasztnival milyen időt kéne hogy tudjon? (Nem versenyezni szeretnék vele, csak azért elég jó viszonyítási alap az 1/4 ET...)
14.8? Mennyire megbízhatók ezek a pd-k? Váltó bírja még ezt a nyomatékot? Nagy Cooler kell vagy bírja még a kis gyári?
Hú de sok kérdésem lett...

És hát sajnos igen...(mivel Carlos már kérdezte) árulom a kocsit... 
válasz erre 2007.03.15. 22:40:44 (2641
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Most miért bántjátok...
Nem gyorsulni akar...rallizni... 
válasz erre előzmények 2007.03.01. 14:51:25 (2428
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Viccet félretéve én hanyagolnám azeket az ismeretlen chippeket...Vagy kéne rá iratni egyet, és akkor az lenne a legtutibb, vagy valami ismertebb uningcég előre megírt chipjét használnám...de ehhez passzolni kéne az egész konfignak...Vagy meg lehetne nézni, hogy mi van erre írva, és összehasonlítva egy gyárival, hamar kiderül, hogy brutal e???  
Re: xkutya (2424)
válasz erre előzmények 2007.03.01. 14:20:26 (2425
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Re: xkutya (2424)
válasz erre előzmények 2007.02.28. 14:20:16 (2382
Felhasználói profil
13.16 @ 168
 
Re: Rafi (2377)
válasz erre előzmények 2007.02.28. 09:58:51 (2366
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Ki van kötve...és megy a nagy büdös szabadba...persze elötte egy tartályban megtörténik a lecsapatás... 
Re: Imko (2365)
válasz erre előzmények 2007.02.28. 09:26:39 (2363
Felhasználói profil
13.16 @ 168
KKK 16 csiklós...

No miért  
Re: Imko (2362)
válasz erre előzmények 2007.02.28. 08:59:49 (2360
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nekem is füstöl...szszszimering már cserélve volt, turbó teljesen felújítve, aztán mégegyszer csekkolva...minden pöpec...egy bibi van...van egy olajozó furat a turbómnál, nem lehet ebből gyárit kapni, és úgy lett esztergáltatva...szerintem nálam ezt qrjantották el...
és tök összefüggéstelen, hogy mikor és mennyire füstöl...talán itt van rá lehetőség, hogy összegyüljön annyi olaj, hogy cseppen a turbóra... 
Re: Imko (2358)
válasz erre előzmények 2007.02.21. 14:38:57 (2225
Felhasználói profil
13.16 @ 168
A lényeg, hogy ezek sem úgy műxenek, hogy beleöntöm, és lőn csoda..., hanem hozzá kell állítani a gyújtást...stb...

 
Re: ave (2224)
válasz erre előzmények 2007.02.21. 13:51:05 (2222
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Ha már itt üzemanyagozunk...

Versenybenzinekről ki mit tud? Mert én semmit..., da a fantáziámat kicsit izgatja... 
Re: Rafi (2221)
válasz erre előzmények 2007.02.21. 13:41:54 (2220
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Vágesz...

Azért lehet, hogy egy telefont megér...www.ko-csi.hu
Hátha tudnak okosat...A kisöreg ott, elég sokféle AC-t tud...nincs fennt mind a neten... 
Re: Rafi (2217)
válasz erre előzmények 2007.02.21. 13:39:35 (2219
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Ja azt hittem a Walbrora írtad...de most látom, hogy az amcsikra... 
Re: Atommanó (2218)
válasz erre előzmények 2007.02.21. 13:38:23 (2218
Felhasználói profil
13.16 @ 168
??? Nem az?

"Ez boltaban 5000...
Mennyiért vetted?
7000, de ezzel mondjuk átb@sztak..."

 
Re: ave (2216)
válasz erre előzmények 2007.02.21. 13:33:54 (2215
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nem!

Igaz nem 20, hanem 28, de mire az még hazaér, az is van ennyi...

Erre gondoltam: origi GSS 342
http://aruhaz.vtx.hu/alap.php?mod=reszlet&id=98&kezd=1&PHPSESSIDC=d21457faf6a3000762858de2286dc7c1 
Re: Rafi (2211)
válasz erre előzmények 2007.02.21. 13:10:51 (2210
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Én a Walbro-ra szavazok...
Ennyiért már 255 l/h-s Walbrot kapsz...nekem is az van, és semmi bajom vele... 
Re: Rafi (2209)
válasz erre előzmények 2007.02.21. 12:55:40 (2208
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Kicsit off...de az amcsikról jutott eszembe...

 
Re: carlosracing (2206)
válasz erre előzmények 2007.02.21. 12:02:47 (2204
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát igen...a mai motorok elég erősen vissza vannak folytva a különböző környezetvédelmi előírások miatt... 
Re: columbus (2203)
válasz erre előzmények 2007.02.21. 10:33:02 (2201
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Rezsővel meg nitrő lenne???  
Re: Rafi (2197)
válasz erre előzmények 2007.02.21. 09:33:51 (2192
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Én sosem értettem, hogy miért is jó a nitro...jó persze megnyomod a gombot...(kapsz egy libacombot..), de például turbóval ez az erő ez mindig rendelkezésedre áll...még jóval több is...és a turbósítás egyszeri húzósabb költség, de hát ezek is 200e, plusz még mindig töltögetni...hát nem tudom...nekem nem olyan szimpi...de biztos van benne ráció... 
Re: Rafi (2191)
válasz erre előzmények 2007.02.20. 18:50:31 (2180
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Én itt arra gondoltam, hogy kategória emelő a nitro... 
Re: Rafi (2176)
válasz erre előzmények 2007.02.20. 18:13:53 (2175
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Ahogy így olvasgattam biztos nem kategóriára gyúr...mert akkor nem jött volna szóba a nitro...és nem 8 v-vel kezdene... 
Re: CRXPali (2174)
válasz erre előzmények 2007.02.12. 20:10:31 (1921
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát ez a kipuffpaszta ez felejtős szerintem is...azért ott elég brutál hőnek van ám kitéva...közvetelnül... 
Re: Falco (1920)
válasz erre előzmények 2007.02.09. 17:56:46 (1846
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát igen...minden jóban van valami rossz... Nagyon kényesek, és hamar tönkremennek...

Én tavaly év végén erősen gondolkoztam a 4X4-ben...de letettem róla...két oka volt...iszonyat módon szét kellett volna vágni az alját...ergo...csak játszós autó lett volna...városi hancúrra nagyon jó lett volna...de sokat rontott volna a súly a versenyeken...Audi hajtással tervezgettük... 
Re: Saybor (1845)
válasz erre előzmények 2007.02.09. 17:39:03 (1843
Felhasználói profil
13.16 @ 168
A Calibrában is úgy műxik, hogy ha már nem kell, akkor leold...ergo magasabb sebességtartományban nem fog vissza...max csak a súlya...

itt találtok róla infót:
http://calibra.atw.hu/m_data/drive.htm 
Re: Saybor (1841)
válasz erre előzmények 2007.02.09. 16:31:42 (1838
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Jó, hát este úgy is találkozok a Muhával, megkérdezem...
a szorított difi nekem nem pálya...sokat használom utcán...hetente meg nincs kedvem szétborítani a váltót...

...de köszi az infókat... 
Re: Saybor (1834)
válasz erre előzmények 2007.02.09. 15:53:11 (1833
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Köszönöm!
...még annyit, hogy melyik dízel topicban?
 
Re: lipi88 (1830)
válasz erre 2007.02.09. 11:15:00 (1817
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Jópofa lehet...



Subaru Quad


Állítólag Új-Zélandon tök nyugis az élet, az emberek az ebédszünetben a
tengerparton pihennek. Nem is csoda, hogy nagy unalmában Ken Brough, miután látott
egy versenyt, úgy döntött, épít egy igazán szuper quadot. "50 éves gyerek vagyok,
akinek benzin folyik az ereiben" - mondja magáról Brough. A hétvégéket és a szabad
idejét felhasználva 10 és fél hónap alatt készítette el ezt a szörnyeteget.

Hajlított és hegesztett egy csővázat, majd erre felépítette egy Subaru Impreza
technikáját. A 2.0 literes turbómotor 230 lóerőt tud, és ahogy a Subaruknál lenni
szokott, mind a négy kereket hajtja. Hagyományos ötfokozatú váltó került a járműbe,
ami komoly fejtörést okozott a "tervezőnek". Hat hónapig gondolkodott, hogyan
oldhatná meg a váltást lábbal.

Egy reggel arra ébredt, hogy megtalálta a megoldást. Ahogy a motoroknál, itt is a
bal lábával vált a pilóta, egy kengyelbe teszi bele a lábfejét, amivel a hozzá
kapcsolódó rudat tudja ki-be húzni. Emellett, hogy teljes legyen a H kiosztás, az 1,
3, 5 fokozatok vannak felfelé, a 2-es, a 4-es és a rükverc lefelé.

Egy Subaru Leone kuplungját építették be, mert az könnyebben használható, mint az
Imprezájé, de így is aránytalanul hosszú kart szereltek fel, hogy a pilóta képes
legyen oldani a kuplungot. Brough egyszerűen Gorillának nevezi a szerkezetet, mert
olyan kéz kell használatához.

A fékek is egy STi-ből kerültek a járgányra, elöl négy, hátul egydugattyús nyergek
fogják meg a tárcsákat. Miután nem a vezető alatt, hanem előtte van a motor és az
intercooler is, így a kézi építésű járgány súlyelosztása messze van a tökéletestől,
70/30 arányban az első tengelyt terheli. Ez azonban még izgalmasabbá teszi a quad
vezetését.

Összességében 550 kilós a jármű, amiből 40-50 kilogramm még ledolgozható lenne, ám
az építésnél nem a minimális tömeg volt a cél. Két személy utazhat a műanyag
karosszériaelemekkel borított quaddal, amit a Subrau ralicsapatának versenyszíneivel
színesítettek.
 
válasz erre előzmények 2007.02.09. 09:08:39 (1812
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Valóban létezik F18+ os váltó gyárilag...sper az nincs benne, csak jobban szorítva van a difije...ennyi...akinek van, az is azt mondja, hogy inkább csak hóban érzi...elindulásnál szinte semmi különbség... 
Re: hobizoli (1808)
válasz erre előzmények 2007.02.08. 16:42:36 (1801
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Uhhh...szépen összegubancolódtak a csövek...és szép a csomó a végükön... 
Re: Crybaby (1800)
válasz erre előzmények 2007.02.08. 15:03:43 (1793
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Azt megköszönöm!
Ez amúgy milyen sper? Lehet róla tudni valamit, vagy majd ez már megbeszélés tárgyát képezi... 
Re: szabyk RST (1792)
válasz erre előzmények 2007.02.08. 14:58:20 (1791
Felhasználói profil
13.16 @ 168
...barátibb...

Valami infó?  
Re: szabyk RST (1790)
válasz erre előzmények 2007.02.08. 14:35:44 (1788
Felhasználói profil
13.16 @ 168
240-ért én is tok...
De ha van akkor valami olcsóbbat keresek... 
Re: NitroPetya (1787)

összesen 544 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!