háát multkori/lacháza/ verseny óta kb 100kg-t kiszedtem belőle.és meglepődtem.elég nehéz ahhoz képest.920kg nélkülem.kivi leszek igy milyen időt fut...
szombatra tudja vki az "időtervezetet" nyíregyen?autók mikor mennek?milyen időközönként...
mikorra érdemes lemenni.....
ave:lent leszel?lehetséges egy mérés?/ha az idő is úgy akarja/
hát nem volt rossz látványra.
a speaker beleélte magát rendesen
kiváncsi leszek mit alkotott taszáron az "alkoholos" gép.
tud már vki vmilyen eredményt mi volt?
a9 nagyon komoly volt.grat. a futamokhoz
az a szlovák skoda nem volt egyszerű a2-ben.az elején nem is gondoltam volna hogy azonos kategória.8.5-el kvalifikált.én is 8-as időre kezdtem "gyúrni".9.1-el kvalifikáltam,talán a döntőben összejött,bár tapadás már nem sok volt.
sok sikert mindenkinek taszáron
a9 nagyon komoly volt.grat. a futamokhoz
az a szlovák skoda nem volt egyszerű a2-ben.az elején nem is gondoltam volna hogy azonos kategória.8.5-el kvalifikált.én is 8-as időre kezdtem "gyúrni".9.1-el kvalifikáltam,talán a döntőben összejött,bár tapadás már nem sok volt.
sok sikert mindenkinek taszáron
mikor tettem fel az én videomat a gépre,én is véletlen pont ott állítottam meg,amikor indul a sárga lámpa,és néztem hogy nem világít ,de biztos az is csak egy ezred mp-ig villant fel
próbáltam gyúrni énis egy jó reakcióra,de bezavart,hogy nem világított a lámpa petinél.gondoltam addig ugyse indul le ,mig nincs bent rendesen.háát csak "pislogtam" mikor elindult mellettem,nagyon nagy távolság lett köztünk rajt után.kicsit lehetett volna hosszabb a pálya
fuu hát kemény nap volt
hondatali,meleg....
a fekete civiccel nagy meccs volt.nem tudtam jó 60lábakat húzni/2.3x alatt nem jött össze soxor/.reakcióra gyúrtam.össze is jött.de rajt miatt mellém ért kb fél autónyira.fönt már jobb voltam,igy összejött,de nem volt sok a bruttó idő kül.
aztán petivel a döntőbe visszakaptam a reakciót/0.074mp iszonyat/,de végre összejött egy közepes rajt 2.25körüli 60 láb és mentem egy kat. legjobb időt + célvonalit./~14.2@98mph/
nekem nagyon bejött a rendezvény,jól zajlott minden,a motoros bakikat leszámítva is.jó döntés volt,hogy le lettek fujva a mocik.idő kijelző lcd volt.és segítőkészek voltak....grat. mindenkinek jó meccsek voltak
hát igen.
én most értem haza h.ringről.
tökölre én is szószerint ezt tudtam mondani,hogy alulmúlta az eddigi legrosszabb h.ringet.
délután 6óra környékén tudtam menni 1 futamot.majd mentem érdeklődni,hogy mit mentem.
senki nem tud semmit.
besétáltam a rajt melletti sz.gép kezelőhöz,és kérdeztem hogy időket honnan tudom meg.
erre a válasz, hogy majd otthon interneten.hm mondom.és aki versenyezni jött és döntőzni is szeretne az honnan?őt majd szólítják amikor kezd a döntő.nagyon jó,de jó lenne tudni nagyjáboli időt.....ok. majd megtudom.hát megköszöntem a tájékoztatást és avval a lendülettel át is indultam h.ringre.
voltak szokásos apró dolgok,de elég hamar orvosolták őket.pl motoros bukott elvitte időmérőt is azt hiszem,de meglepően kb 10perc mulva folytatódott.lehet csak tököl után tűnt ilyen gyorsnak minden.nem bántam meg,hogy átmentem,mert az ott tényleg csak szenvedés volt.
ringen a1-ben 2-en maradtak azt hiszem döntőre.
a2be nálunk 1-ként kvalifikáltam.döntőbe csúnyán elváltottam magam.kikaptam. 2.
a3.hobizoli 3.lett asszem ....
grat. akik tökölön jól szerepeltek.időeredményekre kiváncsi leszek
sajna nem.megálltam mikor visszajöttem a timeslip "osztásnál",de nem volt ott senki.lehet az volt amit oioio írt, hogy volt vmi gond.futamok alatt kaptunk,1x-1x rosszat,meg azt hiszem bye futamnál is még de akkor se jót.mondjuk az idő biztos sokat közrejátszott...
az hogy timeslip gond volt nem volt olyan probléma,de jó lett volna ha van megint egy kis monitor amin látni hogy ki mit ment.
persze it arra gondolok,hogy sokan jól ismerik a fát és már sárgára indulás volt.
pl tökölön petivel döntőbe jutásért 0.16-0.17-es reakciót mentünk azt hiszem.mondjuk itt lehet azért volt ennyi mert zöld felvilanás után volt inkább rajt
igy nem is tűnik olyan kevésnek.kevesebbre tippeltem így érzésre.
a reakció időket viszont nem értem döntőknél csomó 0.6-0.8 volt,és a hasonló rajtok máskor 0.2 körül voltak
1.6 ivt.150 lo alapból.a héten kicsit neki láttam "reszelni",de már előző tulaj is tett bele ezt-azt
az utcai coupet cseréltem erre,a versenyt meg megkéne rendesen csinálni/füst...tököl óta szét se szedtem/,de ezek után elgondolkoztam,hogy melyiket is kéne tovább csinálni
bocs,hogy nem mentem oda mérni,de 1 időmérőt mentem,aztán döntők,mert ringen múltkor úgy tűnt,hogy vmi szétugrott,de szerencsére megoldódott és nem "komolyabb".+ az idő miatt nem vizes pályán akartam mérni,hanem jó lenne "normális" rajtal....
B.U.É.K
még nem mértük + sajna 90%-ban mikor 0.4-bar fölött van a nyomás csúszik a kuplung .
de 0-100 ~8mp 1/4 ~16mp gyárilag.de ha nem fog csúszni lemérem
ok
majd még linkelek .enyémnek is elég "durva" motorhangja van.meglepően.csak alapjáraton jön ki a 3 hengeres "fura" hang,de amint tölt a turbo és terhelve van,elég meggyőző.
nézd meg a vidit amit az elöbb linkeltem
még nem döntöttem el mi legyen.a hondának a h.fejét most szedtem le,és elkell döntenem ,hogy azt "faragom",vagy gtti-be bele kezdeni.ha egy b-s mocit kezdenék most a 0-ról az elég sokban lenne,még ha mindent magam csinálok.de ezt te is tudod.
az összkerekes az 15 aljákat ment.1.3-as volt.első versenyen az első kerekes 14.5 öt ment és akkor is 160 körüli céllal.és ha jól láttam nem volt kipakolva,csak manko + slick.én is úgy gondolom ,hogy 12 közepe kéne,de ha erősebbre sikerülne csinálni akkor a 13.8-ból lehetne faragni.az én motorom/kasznimnak is sztem 13közepe a vége,talán picit jobb.
háát sokat gondolkozom még ,hogy hondát faragom tovább,vagy daihatsu charade gtti
nemrég vettem egyet,és elgondolkoztam hogy mi lenne ha ez lenne megépítve.
ami fertőszentmiklóson nyerte meg a kategóriát,az 13.8-13.9 eket ment asszem és 160fölötti célvonalival.az elvileg 150ló körül volt.és ahogy nézegettem 180-200lovakat hozogatnak ki belőlük "simán".a hondával szemben nagy előnye a súlya.a legutsó tököli versenyen a verseny gép 900kg körül volt,ha flexel neki esek is legjobb esetben 850.ez meg alapból 790 forgalmi szerint, de sztem 750 körül és lehet rajta eléggé könnyíteni .az a baj,hogy hondába már sok a munka,és van külön utcai és race már .ez meg jó alapnak tűnik/gtti/
pedig itt is lehetne galiba és nagyon kevés autót érintene.pl 993cc túlmérettel biztos túl lépi.sztem 20cc-t rá lehetne hagyni. nem befolyásol ugyse semmit,de legalább ha készülne egy ilyen gép és utólag kapna túlméretet,akkor ne legyen szabálysértés.