Ja, az kinek nem? Én is most várom a mikulást, hátha előbb jön idén és hoz is valamit. Két hetes a motorom, meg a csigám is. Volt egy kis bassza meg... Viszont végre van benne 2500km hála annak, hogy a cimbim néha ezzel megy el ügyintézni meló után, mert kell a kilométer. Ma újabb olajcsere.
"utána ugrok egy 9,6-ot"
Nem ugrálhatsz csak úgy, Te kis hipervándor!
Amúgy, ha megoldottad a "fonott féltengelyek" problémáját és a látott technikát (hfej, vezérlő, kitámasztó...) használod, akkor szerintem minden esélyed megvan rá!
12-én KKL, szóval csak arra céloznék, hogy nem kell az időt húzni, meg adagolni az apró eredmény javulásokat, egyszerűen basszad az arcunkba a kilencest és kész!
Az általam linkelt felvétel és a legjobb eredmény nem fedi egymást, csak a dragtimes.com-on a timeslip-ről ezt olvastam le. Azon a felvételen valószínűleg lassabb lehetett.
Arra akartam célozni, hogy segíthet a gyengébb autójával jobban rajtolni a kitámasztó! Nem gondolod? Esetleg nem akarod -e bevetni amit szezon előtt elkészítettetek? Ha nem vitte el a "metál csoport".
Pont ezt néztem, hogy valami nem kerek, mert pl. a tiédhez és Sanyáéhoz viszonyítva a célvonali sehol sincs, de az idő az büntet. Én a kitámasztóra gyanakodtam, de lehet akár mérés is. A Te 60 lábad és 201m-ed mennyi?
Idegen autóval, elgurítós sofőrrel. Annak a kocsinak a rajtja az erőssége. Félreértés ne essék, nem becsmérelni akarom, de ahogy néztem a második 201m-en nem gyorsabb annyival, hogy egy rossz rajtot toleráljon.
Szóval én bízom benne, hogy Fapuma kicsit Fapuna lesz a rajtnál és végre beülhetek egy gyors kocsiba.
Bár nem tudom mit szólnak hozzá, ha szétrúgja, mert meg akarja mutatni...
Pedig várható volt. Nekem már tele volt a tököm vele, hogy akárhányszor találkoztunk, csak a dízelről kérdezett, mert úgy érezte, hogy ez a fehér kamikaze vas nem neki való. Meg el is akarta cserélni az enyémre, de nem tudott elég tőkét összeszedni mellé.
Te kordában voltál tartva! Karnyújtásnyira volt tőled a bünti, ha elbaszod. Pedig tudjuk arra készültél, hogy rajtnál alászeded és körbeautózod a karácsonyfát.
Na, ha már ennyire benne vagyunk akkor volna egy kérdésem! Small block - Big Block. Ha jól sejtem nem egy konkrét ccm a határ, mert láttam már 360-ast Big-nek és 400-ast Small-nak mondani. Mitől függ?
Ja, fékhibás autóval bátor (felelőtlen) volt. Bár a versenyláz nagy úr! Gondolom ezek szerint a hátsó fék szokta megfogni a tolást és fossá éghetett egy-két próbálkozás után.
Nem tudod véletlenül, hogy ez a 2500 ló, ez miből jött ki? Kompresszorosnak tűnik. ccm? nitro? Én azt se tudom így előröl, - burkolatok nélkül - hogy ez milyen jószág.
Zörgött? Akkor felesleges is átvinned. Vegyél rá egy GT2260-at meg hozzá egy combos GT22 wg kompresszor oldalt, aztán lapátoltasd össze Ádámmal. Még 4 csúcs bele és kész a 12s közepe. Meg elment 3 havi fizetésed.
Lehet! Vannak rá kipróbált, élő példák. Lsd. polo. Nitróval és metanollal is alkalmas marad utcai közlekedésre, csak drágulnak a kilométerek. És vannak még kipróbálatlan dolgok az egykilencnél mint például a soros feltöltés. Ezzel el lehet érni 4,5-5 bar töltőnyomást, ami drasztikusan megemeli a teljesítményt. (Kb. 450-500 ló lehetne csak ezzel a módszerrel, ahogy a Cummins és Duramax ilyen motorjait nézegettem.) Nem leszek benne úttörő, bármennyire is szeretnék, mert kb. 20 centivel kéne előrébb hozni a motort, hogy a két csiga elférjen egymás felett. De lehet elgurul a gyógyszerem és bevágom a tűzfalon át a kesztyűtartóba az egyik csigát.
A kis kasznin kevés helyet értesz, nem kis önsúlyt ugye? Mert gyárilag 1230kg - két gyári ülés helyére két karbon + ami bekerült + minimum fél tank nyál versenyen is + szerény személyem, úgy 117kg + a szemét a hátsó traktusban. jó, tudom nem egy EVO súly, de nem kevés ez se.
Ja-ja! Napi használatú, melós verda. De szerencsére nem "pizzafutti".
A teljesítményre irányuló kérdésedre pontos válaszom nincs, de egy hajszállal Maszti gépe felett van. Bár egyre kevesebb a különbség a kettő között, mivel mindent le kell cseréljek abban is olyanra, mint ami az enyémben van. A két autó ugyanolyan, csak egészen más.
Kb. 320/580. Nem tud elindulni. Csinál szép 8,8-as 1/8-adokat 8,2-es helyett. Le kell szoknia a gázpedál ON-OFF használatáról rajtnál és akkor talán sikerül is kiautóznia ami benne van. Meg akad még benne néhány cserélendő "szarkatrész".
Ha eksön van, nem nézem ki van mögöttem. Múltkor pl. rendőr volt. Meg az a konfig annyi üzemanyagot tartalmazott, hogy szinte lökhajtással ment a kocsi. Azóta nem keveset javult a légcsere és a befecskendezés. Meg a harci kedv is alább hagyott.
Ja, és úgy van ahogy Maszti mondja, (illetve majdnem, mert nem Top Sport) 131 lovas Ibiza Sport. Ez az FR elődje.
Eddig arról sírtál, hogy befejezed, mert nincs értelme, Te kis csupor!