940-950kg + Én, 85kg. Még a tankomban is volt vagy 20 liter benzin.
Majd a napokban elmegyek lemérem a súlyát, tavaly 940 volt, de most a kipufogórendszerem tuti nehezebb, mint akkoriban.
Gyárilag 0,6-on 204LE-t tudnak ezek, építettem már motort, ami rosszabb konfiggal, de ugyanilyen nyomáson mint az enyém, padon majdnem 300LE-t és kb. 450Nm-t tudott. Nagyon érdekel már engem is, mindenképp el fogom vinni padra.
Köszi!
Éves licenszt váltottam, tehát tervezem azért, hogy párszor kinézek majd még versenyre.
Pár dolgot még finomítok rajta, hátha lesz még 1-2 tizeddel jobb időm is idén.
1-1,1 bar nyomással megyek, mert még csak a gyári 200-as mapszenzor van az ECU-ban, majd lehet azt is rövidesen lecserélem egy 250-esre és akkor tovább írjuk a programot.
A turbóm egyelőre mág a C20LET motor gyári turbója, egy K16. Nem túl nagy, de eddig a teljesítményig elég jól működik.
Köszi Kori!
F28-as 6-os váltóm van, még sper nélkül, a gumik pedig 200/575-15-ös Yokohamák.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen jól működnek majd ezek a gumik, de nagyon jónak tűnnek, sper nélkül az 1,9-es 60' szerintem már nem olyan rossz.
Én is hasonló gondokkal küzdöttem, aztán amikor végre sikerült megoldani a túltöltés problémát, egyből sikerült futni egy rendes időt is, torpanás nélkül.
Köszi szépen, végre egy jó videó, sajnos amit haverok csináltak, azok közül egyet se érdemes feltölteni.
Itt még csak 0,8-as nyomáson mentem, utána finomítottunk még egy kicsit és 1-1,1 bar-on mentem a 12,46-öt.
Nagyon elégedett vagyok a géppel, úgy mentem ki, hogy azért csak be tudom tolni 13 alá, és csak nagyon titkon reménykedtem a 12 közepén.
Nekem nagyon tetszett a mai verseny.
Végre kipróbálhattam a Corsát a turbós motorral is.
Volt pár kisebb probléma, de végül összeállt és mentem is egy 12,457@180km/h-t, 1,9-es 60'-al.
Ez messze meghaladja azt az időt, amit az első versenyemtől vártam.
Amúgy nem tudom érdekel-e valakit, de azért leírom, ma megkapta a Corsa a műszakit , így már semmi akadálya, hogy szombaton elmenjek vele végre Lacházára és kipróbáljam.
Nagyon kíváncsi vagyok már, hogy mit fog tudni és nagyon remélem, hogy utána saját erejéből haza is fog még hozni.
Igen, nagyon keményet megy a Polo, de beszéltem pár emberrel, aki már átnézte alaposan és egyöntetűen azt mondta mind, hogy egyszerűen felelőtlen és életveszélyes a gép.
Hiányzik a fél alja, a merevítés szót nem ismerik és a könnyítés érdekében tulajdonképpen már az egész kasztni csak egy vékony lemez burkolat, mert mindent kiflexeltek belőle.
Amúgy jópár rendezvényen épp ezért nem is engedték őket indulni, nem merte bevállalni a szervező.
Ez után az elváltós futam után nem sokkal motort is cseréltek benne, mert azért csak nem úszta meg. utána valami R32 turbó, vagy mi került bele, de nem mentek olyan jó időket, mint az 1.8-al.
A Zerge.
Egy másik töltési sráccal szoktam együtt dolgozni és néha ők is áttévednek hozzám nézelődni, beszélgetni.
Arról a Tigrás sztoriról már tudok, de egyből nem merték elmondani, hogy tesztelték.
Tegnap este bandáztunk pár haverral Baján a téren, erre egyszercsak megjelenik egy tréleren, az Erdős Csabi féle Morris Minor.
Először csak pislogtam, hogy most akkor mi van, de aztán mondták a többiek, hogy ma a Petőfi-szigeten lesz egy rendezvény, ahol lesz streetfighter show és beharangoztak egy dragstert is.
Így már világos, hogy mindkettőt ők csinálják.
Ááá, elkészül az autóm és a világ végére kellene mennem, hogy kipróbáljam.
Szlovákiából, Kunmadarasról, vagy Rábaringről nem szeretném hazahúzni a kocsit törött féltengelyekkel, ha lehet.
Pécs és Lacháza még épp belefért volna.
Nem tudom jól emlékszek-e, de nekem úgy rémlik, hogy jövő hét végére ki volt írva a pogányi reptérre verseny. Na ma elkezdtem keresni az infókat és nem találtam már semmit erről.
Az is elmarad, nem csak a most hétvégi verseny?
Igen, aki meg sorban áll, egyedül a motoros futamokat tudja megnézni (ami nem sok embert érdekel a motorosokat leszámítva ), mert akkor nem kell tologatni a kocsit.
Én is mentem, 2x is, de csak 201 méteren, így én bizonyultam gyorsabbank, 402m-en minden bizonnyal be tudta volna hozni a lemaradást, de ott, akkor 2x is megvolt.
Valahol még videóm is van az elsőről.
Tudom, úgyis erre jönnél felénk. Na meg akkor hozhatnád a kötelet is.
A szlovák verseny is érdekel, de még nem tudom, hogy mire lesz keret, minden versenyre már most tuti, hogy nem fogok elmenni, legalábbis nem saját autóval.
Idén is versenyeztem, 4 autóval is, de ebből egyik se volt az enyém, illetve azóta az egyik már hozzám került.
Tavaly 12,66-ot is mentem egy Audival, remélem jövőre jobbat fogok menni a sajátommal.
A szatmárnémeti versenyen én is agyalok, csak ha ott beszarik valami, akkor elég kellemetlen lenne hazahúzni.
Na majd még megálmodom, addigra remélem kiderül, hogy hogy fogja bírni a hajtásom a slickes rajtokat és ha valami nem bírná, akkor még tudok fejleszteni.
Akkor marad az a verzió, mint eddig, ugyanis idén megkérdezte az egyik rendőr igazoltatásnál, hogy milyen motor van a Corsában, én meg szemrebbenés nélkül rávágtam, hogy 1,4.
Kíváncsi volt még pár dologra, mint pl. hogy miért van ennyire leültetve és hogy miért hiányoznak a hátsó ülések, de azokat nem volt gond kimagyarázni.
Haver meg az anyósülésen már alig bírta ki röhögés nélkül, na azt nem tudom hogy magyaráztam volna ki...
Azért ez nem olyan egyszerű, holott a motor és az autó is a nevemen van.
De ha van valami ötleted, hogy hogyan lehetne a gyárilag 60LE-s Corsámba a gyárilag 204LE-s motor belepapírozni, ami most már igencsak kb. 300LE, akkor minden segítséget szívesen veszek, de csak akkor, ha nem olyan összegekről van szó, amiről nekem eddig beszéltek.