Jah nitroval 600LE...úgy könnyű.
Én is jet-elem nitrot az autóban +500LE-re akkor 850LE lesz a Barkas
Elnyomni sosem fogom, de jól hangzik a lehetőség! ))
Amúgy ugye az én autóm is nitros, mégis csak egy futamot mentem vele nitroval, akkor is csak harmadikban ment a nitro, mindössze egy 100as shot-al.
Ettől még nem hirdetem, hogy 500LE (150Le nitro+350Le, ha megint meglesz..utoljára nitroval alig ment jobbat mint az első versenyen szívóban, csak a célvonalik nöttek)
Én láttam is, szép nagy cooler van az orrában, meg szépen világító műszerrel van tele az utastér, kb, mint egy vadászgép, a ráadás pedig a nitró rendszer benne......kb ennyit láttam, aztán lehet tök gyári csak sztárolják
Egyszer tudnám rávenni hogy kijöjjön,megmozgatná az állóvizet az A3-ba.
Mr dynoval mérve nincs messze az enyémtől....... és hát ugye ott még "csak" a 12-es idők dominálnak.
Eh, akinek erdekes szekere van, es egyszer sem tolja ki negyed merfoldre, azt nem is erdekli (de minek csinaltatott akkor komoly vasat?) vagy nem ert hozza egyaltalan.
650 (vagy akarhany) loerot konnyu csak ugy terjeszteni a vakvilagba.
Nyaralni ment? Akkor jól érzi magát és kipihent lesz,szóval nyugodtan garázdálkodhatunk tovább... (No Parents for this site!)
Amúgy 190-akárhány lóerőt mondott nekem is. Mármint a VR6.
Az én golfomba több mint 10-et csal az óra, de nem kételkedek a kocsi tudásában és ha tényleg 280 ló körül van az nagyon komoly, szivesen megnézném egy vesenyen.
Persze megértem hogy sokakat nem érdekel és nem akarják strapálni a gépet, bár szerintem akinek van egy 650 lóerős autója az igazán kipróbálhatná minimum egyszer, bár én ezt sohasem fogom megérteni aki mindennel gyorsulni akar.
Nah erre én is kiváncsi lennék, mondjuk egy Kiskuni reptéren vajon mit alakitana. Azt a turbo-t mintha már láttam volna valahol csak az olyan 4 szer ekkora
Na arrol a golfról beszélek. A fehér 1 -es a Gabi golfról. Na az előbb az enyém volt aztán az övé aztán közös és mindezek után csak az övé maradt. Na azzal mentünk tökölön tavaly vagy 3 szor. A kocsi g-techpro val mérve 288le.
A 201 méter az tuti! Az enyém olyan 110-120 körül ér be,és elvert.
Az egyik futamban bent ültem a golfban(jobb 1) és 150 körül csapkodott a mutató.
Azt én is tudom hogy egy ilyen öreg golf sebességmérője csalhat egy keveset,de mindenképp akörül lehetett...
"Aztán tudok egy Soma féle szekérről is 2.0 turbo mocisról, kb. 350Le....na ő sohasem fog versenyre jönni.... "
Ha az Ákoséra gondolsz az valoban sosem fog versenyre jönni.
Viszont Ő csinálta a motoromat ,hasonló paraméterek mint az enyémben csak kicsit kissebb turbóval.Szintén 2 baron de jóval 900kg felett.
Relatíve gyorsak... 200 és 300 loerő között van pár...
Legerősebb a Gabi fehér golfja, azt kb 300le-nek mondják.
Bizti jo verseny lenne, ha egy páran kijönnének slickel, de szerintem 13 alatt max a 300le-s menne.
13.55@175km/h az már jó eredménynek mondható, főleg a célvonali biztató, igaz 1.8T (nem egy kategória velem).
De itthon én nem tudok ütős 1-es golfról, (dízel van sok de benzinesről nem tudok).
Szia ave.
A kérdésem az, hogy ha nem a jelenlegi autómmal volt mért időm, attól még beírhatom azt az időt magamhoz (tököl 2005-2006 Golf 1 1.8 T) amit régen mentem. 13.55mp 175 km/h.
Nem tudom elolvasni pontosan a dátumot de talán 2006 04 10 209 es futam.
Itt nem megy az elméleti diagramm
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0173