Jövő hét csütörtökön kezdetét veszi az Európa Bajnokság, minden nap sőt napjában többször beszámolókkal, képekkel, videókkal és nem utolsó sorban eredményekkel fogunk jelentkezni a helyszínről. Reméljük, hogy a kis magyar különítménynek jól fog sikerülni az edzés és a verseny, tehát csütörtöktől vasárnapig érdemes ide ellátogatni a hírekért https://www.facebook.com/dragracing.hu?ref=hl
Igen jól emlékszel, de ezért modositottuk competition eleminator kategóriára, csak azt mar nem raktuk ki. A pálya szerintem idén jó lesz, mert tavaly nagyot égtek es az is szoba került az FIA megbeszélésen, hogy akar el is veszthetik az EB ha nem lesz jó a pálya . Majd felhivlak.
Igazából nincs is bizottság. ...és a szervezők közül tudtommal mindenkinek van legalább 2 dízel autója. Meg kell oldanunk valahogy ezt a füstbomba problémát, mert nem csak a mérőnek zavar be, de a pályát is tönkreteszi. Bazi nagy koromfoltokat raktak le sokszor a ragacsra, arról meg ugye utána nem jó elrajtolni. Nyilván füst mindig lesz valamennyi, de kezelhetővé kell tenni a dolgot. Majd télen kitaláljuk, hogyan.
Megértem ... szntem következő versenyen átdumálhatnánk, szánhatnánk pár percet erre a témára, hogy mindenki tisztába legyen vele... ne legyenek konfliktusok ez miatt
Sosem a saját pályán zavar, hanem a másikra fújja be.
Természetesen, mint leírtam, szezon közben nem változtatunk a szabályokon, nem korrekt!
A megoldást közösen fogjuk megtalálni, nem egy személy döntése lesz, hanem a diesel versenyzők, és a szervezők ( Westdragrace SE ) megbeszélése alapján változtatunk!
Az új szabályokat persze majd nekünk kell betartatni!
Idén nem nyúlunk hozzá, majd jövőre kitalálunk valamit...még nem tudni mit, de a dolgok jelenlegi állása szerint a bizottság többsége azt a megoldást támogatja, hogy a dízelfüstöt az utastérbe kell bevezetni.
de ezt nem ertem, ha van guard beam is, akkor az mindenkeppen elinditja a merest, ha megszakad, nem? akkor meg hóóóót mind1, hogy elotte lat-e a stage fotocella, vagy nem lat
meg eleve mintha az elso kerek mogott is elobb lat(na) a fotocella, mint ahogy odaer az auto segge a kormot okadva
Picit sem szeretnék akadékoskodni de a korom csak a rajtnál és hátszélnél szolhat bele a fotocellákba , az autók nem előre füstölnek így a korom az autó mögött van .
Abban igazad van hogy probléma a füst nekem sem tetszik ezért vezetem ki a kipufogót a motorháztetőn.
De Józsi barátomhoz csatlakozva én is úgy gondolom hogy a szabályokat nektek kell módosítani , betartatni.
A rossz mérés és az összecseszett pálya senkinek sem jó, változtass a szabályon megvalósítható kereteken belül és aki versenyezni szeretne az alkalmazkodni fog. csak jelezd időben.
Csak egy adat:
összes mérés: 1648
hibás mérés: 42
39 hibás mérésnél a pályán tartózkodó autók kategóriája: valamelyik pályán vagy A8,vagyA9
Ha kell elküldöm az excel táblát, ez tény, nem vita tárgya!
A mérési hibaarány: 3/1648, azaz 0,18%
Amikor diesel autó ment legalább az egyik pályán a hibaarány: 19%
Aki a szemények, vagy az adatoknak nem hisz, azzal nem tudunk mit kezdeni!
A motorosok is nagy nehezen felfogták, hogy a rajtprocedúra elindítása után kimozdulni tilos, ezt írja a szabálykönyv, az, hogy ezt más mérő rendszer program nem veszi figyelembe nem a mi hibánk! Már nem ugrálnak be a motorosok, megértették, nem a mérő programon variáltunk!
Ez lesz a dieseleseknél is, minimális odafigyelés kell csak,és aki a pályára tolja a kormot, nem tud jövőre rajthoz állni!