első ránézésre ez 735i e23 légmennyiség mérő bosch cikkszám.
Régebben csináltam olyat viszonylag rendszeresen, hogy egy nagyobb házba átpakoltam a kisebb potméterét komplett. A bosch-nál passzolnak a különböző házméretek ellenére is a jeladó lapok rögzítési pontjainak a távolsága.
dugattyú.
Hát nem lesz közkedvelt amit most mondok.
De ez az igaz.
Nem használunk kovácsolt dugattyúkat. Egyszerűen a gyárit alakítjuk át.
Legalább is eddig így volt. Volt egy időszak amikor azt gondoltuk, hogy nincs tovább szükséges egy ilyen szett, mert rendszeres problémáink voltak a gyáriakkal.
Később rájöttünk, hogy hibát követtünk el. Ezután már nem fordult elő vele semmi gond.
A laza illesztést követelő kovi szetteknél előfordulnak a hidegben kotyorászó jelenségek, amik később komoly kopásokhoz is vezethetnek. Itt nagyon fontos kiemelni, az illesztés fontosságát ,és a bemelegítés szakszerűségét. De ennek ellenére is előfordulnak visszaköszönő esetek. Azon kívül jártunk már úgy is ,hogy egy jó nevű szett átmérésekor pontatlanságot fedeztünk fel, súly, méret.
5-600le-ig egy 3000ccm-es 6 hengeres motorba szerintem nem szent írás egy kovi szett.
Mostanában építettünk be Je-t, és rendelés alatt van CP- de saját autókba gyária szívó dugattyúk vannak.
itt egy fotó Lezsi 560le-s kocsijából , revízióra kivett dugattyúkról kb 5-8 e km után:
Azt írja a gmail, hogy hiba van "odaát", úgyhogy ide másolom inkább, amit írtam:
"Szia Turboá!
Nekem egy Alfa GTV V6 TB típusú autóm van, ezzel kapcsolatban lennének kérdéseim, mert van BMW-s "érintettsége".
Mégpedig a légtömegmérő, aminek a Bosch száma 0 280 203 034. Ezt cserélném esetleg egy 0 280 203 026 számúra.
Elvileg(!) ez egy nagyobbacska méretű darab és úgy tudom, fenti AFM-ekkel szereltek régebbi típusú (nem tudok E számot sajnos...) 7-es Bömösöket. Meg tudod esetleg írni nekem, melyik volt valóban BMW-n és gyárilag milyen erős motoron?
(Ezek régi típusú, tárcsás AFM-ek, nem az újabb, szenzoros (hotwire) AFM-ek.)
A másik kérdésem, hogy Ti milyen kovácsolt dugókat szereltek a turbós gépekbe?
Nekem mindezidáig Ross Racing dugóim voltak, de kb. 1500 km megtétele után elkezdtek kerregni/csörögni a motorban, és most a szétszedéskor derült ki, hogy ahány dugó, annyi féle szoknyahossz és átmérő... Szóval dugócsere előtt állok, ezért érdekelne, mivel van jó tapasztalatod.
Én kitartó vagyok nem szokásom feladni!Nem lesz ez mindig igy csak most nehéz az élet egy picit.Ha estleg valaki tudna valami jó melót azt szivesen venném!A szakmám pék de inkább autos melót vállalnék.Szerelést bár abban még nem vagyok profi de fejlődő képes vagyok,sofőr meló,alkatrész szállitás ilyesmi de rugalmas vagyok bármit elvállalok ha tudom hogy megtudom oldani a feladatot.
Mi az az olcso?Egy újszülött mellett meg megszüntetett munkahely mellett szerintem semmi nem olcso sajnos!Ezért lennék kénytelen szögelni bár qvára utálom mert ami nem eredeti az nem jó általában nekem ez a tapasztalatom!
jugo!
1.6 esi-m d16z6 motorja helyett be tudok cuffantani egy 1.5 crx mocit?Meghalt az 1.6 és kell valami amivel tudok járni.Van egy puffos crx-em és abbol kirántanám a mocit.
Egy nap, amikor anyunak valami dolga volt és nem volt otthon apu
Egyedül vigyázott rám. Kb. 2 és fél éves lehettem és éppen egy kisebb
balesetből lábadoztam. Egy ismerőstől kaptam egy kis teás készletet,
afféle "gyógyulj meg" ajándékként és ez lett az egyik kedvenc játékom.
Apu a nappaliban ült az esti hírekben elmerülve, amikor behoztam neki
egy kis csészike "teát" ami persze csak víz volt. Jó néhány kis
csészike tea és rengeteg dicséret után aputól, hogy micsoda finom teát
készítek, megjött anyu.
Apu leültette a nappaliban és megváratta vele, amíg viszek neki egy
kicsi csésze teát, mert "ez volt a világon a legaranyosabb dolog!"
Anyu vart szépen türelmesen, és tényleg megjelentem, kezemben az
ici-pici csészike "teával" apunak, amit ő szépen le is hajtott.
Mire anyu megkérdezte (ahogy csak anyukák tudjak megkérdezni...
-"Felmerült benned, hogy az egyetlen hely, ahol eléri a vizet, az a WC?"
4:06-tól az a durva, hogy azok nem manuálfídbekkel lőnek, hanem pusztán a radar mérései alapján képeznek egy védőpajzsot. Tipikusan anyahajókon használatos ez, mely kb 3-5 km védőzónát képez a hajó körül.
Na ez a vagány
első ránézésre ez 735i e23 légmennyiség mérő bosch cikkszám.
Régebben csináltam olyat viszonylag rendszeresen, hogy egy nagyobb házba átpakoltam a kisebb potméterét komplett. A bosch-nál passzolnak a különböző házméretek ellenére is a jeladó lapok rögzítési pontjainak a távolsága.
dugattyú.
Hát nem lesz közkedvelt amit most mondok.
De ez az igaz.
Nem használunk kovácsolt dugattyúkat. Egyszerűen a gyárit alakítjuk át.
Legalább is eddig így volt. Volt egy időszak amikor azt gondoltuk, hogy nincs tovább szükséges egy ilyen szett, mert rendszeres problémáink voltak a gyáriakkal.
Később rájöttünk, hogy hibát követtünk el. Ezután már nem fordult elő vele semmi gond.
A laza illesztést követelő kovi szetteknél előfordulnak a hidegben kotyorászó jelenségek, amik később komoly kopásokhoz is vezethetnek. Itt nagyon fontos kiemelni, az illesztés fontosságát ,és a bemelegítés szakszerűségét. De ennek ellenére is előfordulnak visszaköszönő esetek. Azon kívül jártunk már úgy is ,hogy egy jó nevű szett átmérésekor pontatlanságot fedeztünk fel, súly, méret.
5-600le-ig egy 3000ccm-es 6 hengeres motorba szerintem nem szent írás egy kovi szett.
Mostanában építettünk be Je-t, és rendelés alatt van CP- de saját autókba gyária szívó dugattyúk vannak.
itt egy fotó Lezsi 560le-s kocsijából , revízióra kivett dugattyúkról kb 5-8 e km után: