Ez persze nem igaz, amit írsz, törölve lett, ott az error, az aktuális pontversenyen majd láthatod is, de sajnos csak egy farkam van, nem volt időm javítani a neten.
Elárulom neked, csak akkor van hiba, ha legalább az egyik pályán olajkályha megy, máskor nincs!
Miután elmennek a rajtból, még másodpercekig nem lát át a szenzor a kormon!
A pályakezelésre most több mint 600 ezret költöttünk, és tökéletesen lekormolták, de megmutatom neked, a szenzorok milyen kormosak, ha érdekel!
Máshol ezt nem engedik meg, ezért nem okoz mérési problémákat!
Amit beírtál, azon a hülye is látja, hogy két ponton is a korom volt a szenzor szakítás oka, nem az autó.
A lefelé kormot okádó dieselek maradjunk annyiben, hogy mind a pályát, mind az időmérőnket zavarja!
Ha a fizikának ez a része nem tiszta, csak úgy egyszerűen elmondom: ha az emberi szem nem lát át a kormon, nem fog átlátni egy lézerdiódas polarizált szűrővel ellátott optikai eszköz sem.
Kár ezen rugózni, kellenek a dieselek, de nem így, ez már mindenkinek csípi a szemét!
Jó elöfordulnak mérési hibák . de miért nem veszi senki észre.
Ez a futam sem lehet valós mégse lett módosítva . törölve . még a sebességrekordért is megkapta a pluszpontokat
2013.06.16 11:07 9 1174 Gerencsér László 4.511 error 0.000 160.714 10.452
Itt nemhiszem hpogy a korom zavart be.
Hm. érdekes ... nem értek az időmérőhez nekem pl. 1 időmet se mérték el.. nem csak a dieseleknél láttam rossz időeredményeket.
ne értsd férre nem akartalak fikázni ... ha mégis változik a szabályzat irjátok meg és én alkalmazkodok
Csak dieseleknél volt elmérés, ami nem csoda a korom miatt. Sajnos a fizikát nem lehet becsapni, optikai elven működik a szenzor. A pályát konkrétan lefeketítették.
Nem változtatunk szabályt szezon közbe, de jövőre ez tilos lesz! Vagy füstmérés lesz, vagy felfelé álló kipuff, terelőlemez stb.
Volt aki pofátlanul még a hátsó dobot is levette verseny közbe, zöld autó hátulja korom fekete volt!
Tudna Nekem erre magyarázatot adni vki?
Ezt az ominózus futamot,Vilivel produkáltuk ma este,Écsen,a középdöntőben.
Meg kellett ismételni a futamot,mert állítólag,nem vártuk meg a lámpát.
Akkor,hogyhogy van reakció időnk?
Három napos F1 jegyeket tudunk biztosítani korlátozott számban a Drag vagy a Drift szakág licences versenyzőinek, jelentkezési sorrendben. Akit érdekel kérem küldjön egy emailt az info@dragracing.hu email címre, nevével és a licence számával.
Nagyon remelem a 7 alját, de jobban szeretnem a 6 közepét. Az üzemanyag kicsit dusra sikerült alapjaraton, de nem baj, majd lekozelebb finomitunk rajta, hogy jobban menjen:-)
Beteg lett a fiam és nem tudtam Csaba kocsijával menni egesz nap.Enyémet nem akartam kivinni, mert minek annyit trelerezni....utána ugyeleten voltunk hanyasos, hasmenesessel....nem akart neki abbamaradni...de megoldották...így alakult.
Urak, ha valaki tudna küldeni egy általunk kiadott timeslip fényképet megköszönném az info@dragracing.hu emailra, mindegy mikori és mindegy milyen adatok vannak rajta.
Elárulom neked, csak akkor van hiba, ha legalább az egyik pályán olajkályha megy, máskor nincs!
Miután elmennek a rajtból, még másodpercekig nem lát át a szenzor a kormon!
A pályakezelésre most több mint 600 ezret költöttünk, és tökéletesen lekormolták, de megmutatom neked, a szenzorok milyen kormosak, ha érdekel!
Máshol ezt nem engedik meg, ezért nem okoz mérési problémákat!
Amit beírtál, azon a hülye is látja, hogy két ponton is a korom volt a szenzor szakítás oka, nem az autó.
A lefelé kormot okádó dieselek maradjunk annyiben, hogy mind a pályát, mind az időmérőnket zavarja!
Ha a fizikának ez a része nem tiszta, csak úgy egyszerűen elmondom: ha az emberi szem nem lát át a kormon, nem fog átlátni egy lézerdiódas polarizált szűrővel ellátott optikai eszköz sem.
Kár ezen rugózni, kellenek a dieselek, de nem így, ez már mindenkinek csípi a szemét!