timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.01. 19:40:20 (1641
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ok.
Próbálom kihámozni a lényeget abból, amit írtál... Mosolyog
Mikori évjáratú a géped?
Nem kapni hozzá valami kittet (vagy alkatrészhalmazt), amivel át lehetne alakítani SR20DE-re?
Gondolom az is létezik már egy ideje, meg gondolom szoktak ilyen rendszereket eladni valahol, vagy tévedek?
Mert akkor neked rel. könnyű dolgod volna, egy másik gyári setupot kell létrehoznod, az azért nem egy rizikós lépés! Kacsint  
Re: (1637)
válasz erre 2008.11.01. 15:30:52 (1638
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Potenciál van benne,de nem az én pénztárcámhoz méretezve! Kacsint
Viszont a szelepezése nagyobb mint a GSI Astrának!
Valamint, 86x86 A löket/furat arány! 
Re: (1637)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.11.01. 15:20:19 (1637
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez SR20DI motor,központi injektoros,Ugyan az mint az Sr20DE ,csak befecskendezés más és a vez.. tengelyek!
SR20 széria mind egyforma,DI,DE,DET,.Ugyan azok az alkatrészei szinte ,egyedül a VE kódos az változó vezérlésű (192LE) a (DET 204LE)A Ford RS2000-st már tavaly megvertem.16.7mp a gyári adata!Az Astra az más tészta! Annak az elektronikája szinte gyorsulásra épül!(szerintem).Valamint könnyebb is.Nem is tudnak jobb csippet írni a gyári motorhoz!Ez tény!Kérdezd , Redkillert!
Sunny gti -ben is ez van(SR20DE).A haveromnak ,tavaly 15.1-et ment vele!1150 Kiló körül van.
A japók tudnának mesélni az SR20DE-ről, ugyan is ez van az S14-S15 ben is persze turbóval! 
Re: (1636)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!