timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.03. 10:48:41 (1659
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én nem annyira a gyorsulásnek élek, inkább egy jó szerpentinnek, 1 jó pályának, stb...
Gyorsulni nem szoktam túl sűrűn. Aztán lehet, hogy tényleg jobb eredmény lenne, ha tovább huzatnám. Nagy javulás akkor lenne, ha kitolnám 7500ig a leszabályzást, akkor meglenne kettesben a 100. Ahogy u.ez az autó a jövőre jövő faceliftkor CSAK ezt a technikai változtatást kapta meg gyárilag. Mosolyog

Dani 
Re: (1658)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.11.03. 10:00:58 (1658
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Mazda MX-5 (VDaNi)     9.93 @ 118    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.93 @ 118
1/4 ET:   15.36 @ 146
0-100 km/h:   7.34
80-120 km/h:   5.13
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Lehet,hogy még jobb eredmény is kijött volna ha tovább húzod!A teljesítményed még engedte volna!Vagy direkt így akartad?Gondolom már kitapasztaltad! Széles vigyor  
Re: (1657)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!