timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Mazda MX-5 (VDaNi)
2008. október 19.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: 2 liter 16v, hátsókerekhajtás, sperdifi. Egész jó megindulás, szinte rögtön megvan a 0.6g és ez felkúszott 0.7g-ig, aholis elfogyott az erő a kerekek elforgatásához. A határozott váltások után jó nagy csúcsok láthatóak, ezeket ugybár nem kell figyelembe venni az egyébként szép teljesítménygörbén.fotó 1  _2_

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2008.11.03. 19:17:46 (1665
Köszi!  
Re: (1664)

válasz erre 2008.11.03. 17:30:34 (1664
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Nagyon karaly a mazda!  

válasz erre előzmények 2008.11.03. 14:14:49 (1663
Olyasmi  
Re: (1662)

válasz erre előzmények 2008.11.03. 14:10:17 (1662
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ez tény, én is hallottam,vagy nem is halottam?, 
Re: (1661)

válasz erre előzmények 2008.11.03. 11:03:58 (1661
Köszi! Ez tényleg 100% széria autó, se chip, se tuning, gyári kipuff, minden gyári.
Ott járt a motorja a méréskor és nem hitték el páran, hogy tényleg megy, olyan halk.
Nagyon szeretem ezt az autót  
Re: (1660)

válasz erre előzmények 2008.11.03. 10:49:16 (1660
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Gratulálok, nem rossz!! 
Re: (1657)

válasz erre előzmények 2008.11.03. 10:48:41 (1659
Én nem annyira a gyorsulásnek élek, inkább egy jó szerpentinnek, 1 jó pályának, stb...
Gyorsulni nem szoktam túl sűrűn. Aztán lehet, hogy tényleg jobb eredmény lenne, ha tovább huzatnám. Nagy javulás akkor lenne, ha kitolnám 7500ig a leszabályzást, akkor meglenne kettesben a 100. Ahogy u.ez az autó a jövőre jövő faceliftkor CSAK ezt a technikai változtatást kapta meg gyárilag.

Dani 
Re: (1658)

válasz erre előzmények 2008.11.03. 10:00:58 (1658
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Lehet,hogy még jobb eredmény is kijött volna ha tovább húzod!A teljesítményed még engedte volna!Vagy direkt így akartad?Gondolom már kitapasztaltad! 
Re: (1657)

válasz erre előzmények 2008.11.03. 09:40:33 (1657
Picit hamarabb váltottam, hármasban 140 felé, kettesben 97ig megy amúgy GPS szerint. 
Re: (1656)

válasz erre 2008.11.03. 09:32:14 (1656
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Szép rajt!Gratulálok!Jó eredmény! Váltód ilyen rövid vagy hamarabb váltottál? 3.ban a 130! 2. is 90 kb.  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!