Mazda MX-5 (VDaNi)
2008. október 19.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
9.93 @ 118 - 2008.10.19.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
2 liter 16v, hátsókerekhajtás, sperdifi. Egész jó megindulás, szinte rögtön megvan a 0.6g és ez felkúszott 0.7g-ig, aholis elfogyott az erő a kerekek elforgatásához. A határozott váltások után jó nagy csúcsok láthatóak, ezeket ugybár nem kell figyelembe venni az egyébként szép teljesítménygörbén.
fotó 1
_2_
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
VDaNi
válasz erre
előzmények
2008.11.03. 19:17:46
(
1665
)
Köszi!
Re:
(1664)
Csak az ő hozzászólásai
buxy
válasz erre
2008.11.03. 17:30:34
(
1664
)
15.24 @ 145
Nagyon karaly a mazda!
Csak az ő hozzászólásai
VDaNi
válasz erre
előzmények
2008.11.03. 14:14:49
(
1663
)
Olyasmi
Re:
(1662)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2008.11.03. 14:10:17
(
1662
)
15.97 @ 139
Ez tény, én is hallottam,vagy nem is halottam?,
Re:
(1661)
Csak az ő hozzászólásai
VDaNi
válasz erre
előzmények
2008.11.03. 11:03:58
(
1661
)
Köszi! Ez tényleg 100% széria autó, se chip, se tuning, gyári kipuff, minden gyári.
Ott járt a motorja a méréskor és nem hitték el páran, hogy tényleg megy, olyan halk.
Nagyon szeretem ezt az autót
Re:
(1660)
Csak az ő hozzászólásai
zsoltgti
válasz erre
előzmények
2008.11.03. 10:49:16
(
1660
)
11.80 @ 191
Gratulálok, nem rossz!!
Re:
(1657)
Csak az ő hozzászólásai
VDaNi
válasz erre
előzmények
2008.11.03. 10:48:41
(
1659
)
Én nem annyira a gyorsulásnek élek, inkább egy jó szerpentinnek, 1 jó pályának, stb...
Gyorsulni nem szoktam túl sűrűn. Aztán lehet, hogy tényleg jobb eredmény lenne, ha tovább huzatnám. Nagy javulás akkor lenne, ha kitolnám 7500ig a leszabályzást, akkor meglenne kettesben a 100. Ahogy u.ez az autó a jövőre jövő faceliftkor CSAK ezt a technikai változtatást kapta meg gyárilag.
Dani
Re:
(1658)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
előzmények
2008.11.03. 10:00:58
(
1658
)
15.97 @ 139
Lehet,hogy még jobb eredmény is kijött volna ha tovább húzod!A teljesítményed még engedte volna!Vagy direkt így akartad?Gondolom már kitapasztaltad!
Re:
(1657)
Csak az ő hozzászólásai
VDaNi
válasz erre
előzmények
2008.11.03. 09:40:33
(
1657
)
Picit hamarabb váltottam, hármasban 140 felé, kettesben 97ig megy amúgy GPS szerint.
Re:
(1656)
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
2008.11.03. 09:32:14
(
1656
)
15.97 @ 139
Szép rajt!Gratulálok!Jó eredmény! Váltód ilyen rövid vagy hamarabb váltottál? 3.ban a 130! 2. is 90 kb.
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!