timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.07. 14:32:13 (1741
Felhasználói profil
14.39 @ 154
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
16,02-t hol futottad? 
Re: (1738)
válasz erre 2008.11.07. 14:27:27 (1740
Felhasználói profil
14.39 @ 154
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát ez tényleg teljeskörű tuning Cool
Ha meglesz a versenycomputer, méresd le megint, de ne vigyél annyi ballaszt tömeget Kacsint  
Re: (1738)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.11.07. 12:59:56 (1738
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Fastcar kolléga mindent tud. Mosolyog

Gyak. a blokk maradt eredeti, bár még az sem, mert fel lett fúrva 84mm-re. A tengelyek mellett kapott nagy szelepeket erősebb szeleprugókkal, kovácsolt 11-es kompresszióviszonyú dugókat, könnyebb főtengelyt, nagyobb injektorokat. Ami még nem tökéletes az a chip. A növelt kompresszióviszony miatt rengeteget szívtunk/szívunk vele, ennél a mérésnél is túlmelegedett a motor még az odafele úton a pesti dugóban és ilyenkor hajlamos valahol valami átállni vésztáblára a vezérlésben és visszavesz a computer a teljesítményből. Kaposújlakon viszont gyönyörűen ment, csak egy 3.2 GTA tudott elverni, ott pl. egymás után kétszer is 149 lovat mértünk keréken. Valszeg ezt a dolgot a verseny computer oldja majd meg véglegesen. 
Re: (1684)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!