timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.20. 19:28:35 (1812
Felhasználói profil
15.13 @ 151
Peugeot 205 GTI MI-16 (Synpleasure)    10.37 @ 117    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.37 @ 117
1/4 ET:   15.88 @ 145
0-100 km/h:   7.51
80-120 km/h:   5.20
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az 1.6 meg az 1.9 GTI-k az eredeti motorok. A 2.0 Mi16osok a 405-ösök motorjai ha jól tudom. 
Re: (1810)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2008.11.20. 19:11:49 (1810
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Peugeot 205 GTI MI-16 (Synpleasure)    10.37 @ 117    (2008.10.24.)
0 rollout
1/8 ET:   10.37 @ 117
1/4 ET:   15.88 @ 145
0-100 km/h:   7.51
80-120 km/h:   5.20
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Anno ezekből volt 1,6GTI meg 1,9GTI? Vagy akkor ez már motorcserés, mert 2,0GTI? (Azaz a Mi16 már egy újabb, 2literes moci?)
Mostani Peugeot-ok nem jönnek be, olyan lufiautók lettek. Még nagyobb, még több hely...
A régiek viszont arányosabbak nekem valahogy. Egyszer mentem egy 306-os valami sima benzinessel, nagyon jó futómű volt alatta gyárilag! :o)
Grat. ezért a gépért is, vigyázz rá, jó kis régi vas! Mosolyog  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!