timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2006.12.23. 11:33:45 (5
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave!
Te mivel mérsz? Mi mostanában elég sokat próbálkoztunk a MRDynoval...

Tulajdonképpen a kérdésem annyi lenne, hogy ugye az időmérések az 1X okés, de a teljesítménymérésnél azon felül, hogy megadunk páratartalomtól kezdve pontos súlyt, légnyomásértéket stb...elég sok múli a tapadáson... mert ugye ezek a kütyük G értékkel számolnak..ezt ki lehet küszöbölni szerinted valahogy? Összezavarodott

A másik kérdésem már inkább gyakorlati jellegű:
Melyik a jobb? Ha tiltásban még megvárja az ember a tapadást itt inkább az egyes és kettes érint engem a 3-kat már tudom kezelni valahogy...vagy ahogy eléri a nyomatékcsúcsot váltás...?

Köszi... Cartman  
Re: (4)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2006.12.22. 19:19:06 (4
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hű de jó kis mérés volt és az akkori konfighoz képest nem is ment rosszul a gép.
(0.8bar + kis intercooler + gyári map + katalizátor + UTCAI GUMI!)
A kocsi bruttó súlya helyesen (a későbbi mázsálás alapján) nem 1070kg, hanem 1100kg ! 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!