timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.10.20. 07:48:01 (632
Felhasználói profil
13.79 @ 163
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Persze főtengelyen mérve van a gyári adat!!!!
Az enyim akkor 180le körül van!
Azt hiszem!
 
Re: (629)
 bad
válasz erre 2007.10.19. 13:17:47 (631
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
van belőle gyárilag 147 és 160Le-s változat is. ezek 1.9esek és alublokkosak. van 150le körüli Mi16is de 2.0 és jóval nehezebb motor 
Re: (629)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.10.19. 10:52:02 (629
Felhasználói profil
9.78 @ 238
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
akkor annyira nem lett jo a tuning mert ez 150Le gyáriba nem? 
Re: (625)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!