timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)
Kiskunlacháza, 2007. október 13.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Jóval könnyebb formában, egy új, szintén Mi16 motorral, slick gumikon. Ezúttal nincs gond a váltással és hozza is a remek eredményt az autó.
Persze a váltsokon lehetne még némi időt fogni és a rajt se volt olyan jó, mint a múltkori.
fotó 1  _2_

válasz erre előzmények 2007.10.21. 18:15:18 (638
Felhasználói profil
15.75 @ 142
Ezt én sem értem. 100 kg minusz ilyen sokat számítana? + a grafikon szerint nem lett erősebb az autó. 
Re: (633)

 ave
válasz erre előzmények 2007.10.20. 12:20:55 (637
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat szerintem ha 100-as lenne a motor, nem fustolhetne ennyire.
Szerintem merjel egy kompressziot igy elsore. 
Re: (633)

válasz erre előzmények 2007.10.20. 10:51:08 (636
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Szép eredmény, grat. Sokat javult az autó és fejlődik szépen, csak így tovább. 
Re: (632)

válasz erre előzmények 2007.10.20. 08:27:45 (635
Felhasználói profil
9.78 @ 238
hát kiváncsi lennék rá de biztosan  nme nehezebb mint 880 veled. 
Re: (633)

válasz erre 2007.10.20. 08:27:00 (634
Felhasználói profil
9.78 @ 238
jaja olyan 170 körül cca. 

válasz erre előzmények 2007.10.20. 07:50:53 (633
Felhasználói profil
13.79 @ 163
Az eredményem javul az autom pedig gyengül??
Nem értem ezt! Oloyan sok kg-t nem szedtem ki belőle!
Az lesz, hogy lemérlegeltetem pontosan az autót! 
Re: (630)

válasz erre előzmények 2007.10.20. 07:48:01 (632
Felhasználói profil
13.79 @ 163
Persze főtengelyen mérve van a gyári adat!!!!
Az enyim akkor 180le körül van!
Azt hiszem!
 
Re: (629)

 bad
válasz erre előzmények 2007.10.19. 13:17:47 (631
van belőle gyárilag 147 és 160Le-s változat is. ezek 1.9esek és alublokkosak. van 150le körüli Mi16is de 2.0 és jóval nehezebb motor 
Re: (629)

válasz erre előzmények 2007.10.19. 10:52:46 (630
Felhasználói profil
9.78 @ 238
akkor mégi csak van 15Le plusz 
Re: (628)

válasz erre előzmények 2007.10.19. 10:52:02 (629
Felhasználói profil
9.78 @ 238
akkor annyira nem lett jo a tuning mert ez 150Le gyáriba nem? 
Re: (625)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!