Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)
Kiskunlacháza, 2007. október 13.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
9.37 @ 133 - 2007.10.13.
9.71 @ 118 - 2006.10.07.
9.90 @ 126 - 2006.09.30.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Jóval könnyebb formában, egy új, szintén Mi16 motorral, slick gumikon. Ezúttal nincs gond a váltással és hozza is a remek eredményt az autó.
Persze a váltsokon lehetne még némi időt fogni és a rajt se volt olyan jó, mint a múltkori.
fotó 1
_2_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
WHiskey
válasz erre
előzmények
2007.10.21. 18:15:18
(
638
)
15.75 @ 142
Ezt én sem értem. 100 kg minusz ilyen sokat számítana? + a grafikon szerint nem lett erősebb az autó.
Re:
(633)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.10.20. 12:20:55
(
637
)
12.88 @ 175
Hat szerintem ha 100-as lenne a motor, nem fustolhetne ennyire.
Szerintem merjel egy kompressziot igy elsore.
Re:
(633)
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
előzmények
2007.10.20. 10:51:08
(
636
)
13.40 @ 166
Szép eredmény, grat.
Sokat javult az autó és fejlődik szépen, csak így tovább.
Re:
(632)
Csak az ő hozzászólásai
szabyk RST
válasz erre
előzmények
2007.10.20. 08:27:45
(
635
)
9.78 @ 238
hát kiváncsi lennék rá de biztosan nme nehezebb mint 880 veled.
Re:
(633)
Csak az ő hozzászólásai
szabyk RST
válasz erre
2007.10.20. 08:27:00
(
634
)
9.78 @ 238
jaja olyan 170 körül cca.
Csak az ő hozzászólásai
Dazoli
válasz erre
előzmények
2007.10.20. 07:50:53
(
633
)
13.79 @ 163
Az eredményem javul az autom pedig gyengül??
Nem értem ezt! Oloyan sok kg-t nem szedtem ki belőle!
Az lesz, hogy lemérlegeltetem pontosan az autót!
Re:
(630)
Csak az ő hozzászólásai
Dazoli
válasz erre
előzmények
2007.10.20. 07:48:01
(
632
)
13.79 @ 163
Persze főtengelyen mérve van a gyári adat!!!!
Az enyim akkor 180le körül van!
Azt hiszem!
Re:
(629)
Csak az ő hozzászólásai
bad
válasz erre
előzmények
2007.10.19. 13:17:47
(
631
)
van belőle gyárilag 147 és 160Le-s változat is. ezek 1.9esek és alublokkosak. van 150le körüli Mi16is de 2.0 és jóval nehezebb motor
Re:
(629)
Csak az ő hozzászólásai
szabyk RST
válasz erre
előzmények
2007.10.19. 10:52:46
(
630
)
9.78 @ 238
akkor mégi csak van 15Le plusz
Re:
(628)
Csak az ő hozzászólásai
szabyk RST
válasz erre
előzmények
2007.10.19. 10:52:02
(
629
)
9.78 @ 238
akkor annyira nem lett jo a tuning mert ez 150Le gyáriba nem?
Re:
(625)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!