timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.10.31. 19:42:03 (651
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
10-es kompressziora 1 bart egy nem eppen modern motorra, hat nem hiszem!

Egyebkent nem ertek hozza, de egy programozhato motorvezerles nem pont 2x olyan draga, mint egy G60 motor komplett vezerlessel?  
 
Re: (650)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.10.31. 18:58:13 (650
Felhasználói profil
12.56 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én meg merném próbálni szívó belsővel egy normális vezérlés melett (pl vems) a 0.6ot simán, de akár 1 bart is. Úgy emléxem 10 körüli a kompresszio gyárilag.
De g60 dugokkal/hajtokarokkal, dugohűtés nélkül is simán 200 le felett kéne bírnia, természetesen megint csak jol megírt programmal. Úgy gondolom, h ezeket a mocikat nem a 0.6 bar öli meg, hanem a nem megfelelő keverék/gyújtás. 
Re: (649)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!