timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 VW Golf GTI 1.8 8v turbo
2002. június 23.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Immár harmadszor mértük a Golfot. Eddig a körülmények nem voltak ideálisak a méréshez, ezúttal a motor rendetlenkedett.
A váltások után eléggé dadogott, ennek főleg a 0-100 gyorsulásra van hatása, de persze az 1/8 méröldet is hamarabb tette volna meg, ha nincs gond.
Az indulás a slick gumiknak köszönhetően viszont nagyon jó.
(A hivatalos mérés 1/8 méröldön 9.96 @ 131)
fotó 1

 ave
válasz erre előzmények 2007.11.01. 01:31:29 (661
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A cimlapon alul ott a cim.   antispam1 beigli timeslip potty hu 
Re: (660)

válasz erre előzmények 2007.11.01. 00:57:50 (660
Felhasználói profil
12.56 @ 175
btw. Jelentkeztem a hétvégi mérésedre. Írnék neked egy mail-t az időpontal kapcsolatban, hova külldhetem? 
Re: (659)

válasz erre előzmények 2007.11.01. 00:54:43 (659
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Enyém is detto így épült, aztán egy szép nyári napon megolvadt 3 dugom...  
Re: (658)

 ave
válasz erre előzmények 2007.11.01. 00:20:36 (658
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat, ugye konkretan DonGTI-nek igy epult az autoja, en erre epitettem a velemenyem.  
Re: (656)

válasz erre előzmények 2007.10.31. 23:58:43 (656
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ne vitázzunk, mert egyikünk sem eléggé kompetens az ügyben.

De igen, kb 2x annyiba kerül egy programozhato motorvezérlés, mint egy g60 moci mindenestül, de a g60 gyári computere nem egy életbiztosítás. Azt gondolom Te is elismered, hogy nem tökéletes (turbohoz) egy olyan program ami kompresszorra lett megírva. Az rendben van, hogy át lehet írni, de én nem tudok magyarországon olyan chipest, aki szélessávu lambdával ír vw digifanthoz korrekt programot... 
Re: (651)

 ave
válasz erre előzmények 2007.10.31. 19:42:03 (651
Felhasználói profil
12.88 @ 175
10-es kompressziora 1 bart egy nem eppen modern motorra, hat nem hiszem!

Egyebkent nem ertek hozza, de egy programozhato motorvezerles nem pont 2x olyan draga, mint egy G60 motor komplett vezerlessel?  
 
Re: (650)

válasz erre előzmények 2007.10.31. 18:58:13 (650
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Én meg merném próbálni szívó belsővel egy normális vezérlés melett (pl vems) a 0.6ot simán, de akár 1 bart is. Úgy emléxem 10 körüli a kompresszio gyárilag.
De g60 dugokkal/hajtokarokkal, dugohűtés nélkül is simán 200 le felett kéne bírnia, természetesen megint csak jol megírt programmal. Úgy gondolom, h ezeket a mocikat nem a 0.6 bar öli meg, hanem a nem megfelelő keverék/gyújtás. 
Re: (649)

 ave
válasz erre előzmények 2007.10.31. 16:50:43 (649
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem tudom milyen a kompresszioviszonya a sima motornak, de 0.6 bar egy bontatlan szivomotornak sok lesz.
0.3-0.4 az lehet.  Inkabb szerezz egy G60 motort, az bir siman 1 bart is, 200+ loero siman. 
Re: (641)

válasz erre előzmények 2007.10.29. 21:45:12 (641
Köszike!Nemtudnál segíteni nekem egy kicsit?Van egy golf2 gti 8v (nem g60,PB motorkódú) és turbósítani szeretném!Csak nemtudom,h bírná-e a terhelést a motor,mert sok ember azt mondja,h bíra,de az autoszerelő haverom meg aztmondta,h a elfog olvadni a dugóm!0,6Bar nyomáson üzemeltetném a turbot és kb 160le lenne így az auto!Szerinted elbírná ezt a terhelést?
Előre is köszi 
Re: (640)

 ave
válasz erre előzmények 2007.10.28. 23:30:15 (640
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hi,

Veletlenul kepben vagyok, mivel jo baratam autoja volt.
Ez a G laderes motor (g60), G lader helyett turboval.  A motor ugy emlekszem elegge gyari volt. 
Re: (639)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!