VW Golf GTI 1.8 8v turbo
2002. június 23.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
9.97 @ 128 - 2002.06.23.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Immár harmadszor mértük a Golfot. Eddig a körülmények nem voltak ideálisak a méréshez, ezúttal a motor rendetlenkedett.
A váltások után eléggé dadogott, ennek főleg a 0-100 gyorsulásra van hatása, de persze az 1/8 méröldet is hamarabb tette volna meg, ha nincs gond.
Az indulás a slick gumiknak köszönhetően viszont nagyon jó.
(A hivatalos mérés 1/8 méröldön 9.96 @ 131)
fotó 1
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.11.01. 01:31:29
(
661
)
12.88 @ 175
A cimlapon alul ott a cim. antispam1 beigli timeslip potty hu
Re:
(660)
Csak az ő hozzászólásai
Robi-ka
válasz erre
előzmények
2007.11.01. 00:57:50
(
660
)
12.56 @ 175
btw. Jelentkeztem a hétvégi mérésedre. Írnék neked egy mail-t az időpontal kapcsolatban, hova külldhetem?
Re:
(659)
Csak az ő hozzászólásai
Robi-ka
válasz erre
előzmények
2007.11.01. 00:54:43
(
659
)
12.56 @ 175
Enyém is detto így épült, aztán egy szép nyári napon megolvadt 3 dugom...
Re:
(658)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.11.01. 00:20:36
(
658
)
12.88 @ 175
Hat, ugye konkretan DonGTI-nek igy epult az autoja, en erre epitettem a velemenyem.
Re:
(656)
Csak az ő hozzászólásai
Robi-ka
válasz erre
előzmények
2007.10.31. 23:58:43
(
656
)
12.56 @ 175
Ne vitázzunk, mert egyikünk sem eléggé kompetens az ügyben.
De igen, kb 2x annyiba kerül egy programozhato motorvezérlés, mint egy g60 moci mindenestül, de a g60 gyári computere nem egy életbiztosítás. Azt gondolom Te is elismered, hogy nem tökéletes (turbohoz) egy olyan program ami kompresszorra lett megírva. Az rendben van, hogy át lehet írni, de én nem tudok magyarországon olyan chipest, aki szélessávu lambdával ír vw digifanthoz korrekt programot...
Re:
(651)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.10.31. 19:42:03
(
651
)
12.88 @ 175
10-es kompressziora 1 bart egy nem eppen modern motorra, hat nem hiszem!
Egyebkent nem ertek hozza, de egy programozhato motorvezerles nem pont 2x olyan draga, mint egy G60 motor komplett vezerlessel?
Re:
(650)
Csak az ő hozzászólásai
Robi-ka
válasz erre
előzmények
2007.10.31. 18:58:13
(
650
)
12.56 @ 175
Én meg merném próbálni szívó belsővel egy normális vezérlés melett (pl vems) a 0.6ot simán, de akár 1 bart is. Úgy emléxem 10 körüli a kompresszio gyárilag.
De g60 dugokkal/hajtokarokkal, dugohűtés nélkül is simán 200 le felett kéne bírnia, természetesen megint csak jol megírt programmal. Úgy gondolom, h ezeket a mocikat nem a 0.6 bar öli meg, hanem a nem megfelelő keverék/gyújtás.
Re:
(649)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.10.31. 16:50:43
(
649
)
12.88 @ 175
Nem tudom milyen a kompresszioviszonya a sima motornak, de 0.6 bar egy bontatlan szivomotornak sok lesz.
0.3-0.4 az lehet. Inkabb szerezz egy G60 motort, az bir siman 1 bart is, 200+ loero siman.
Re:
(641)
Csak az ő hozzászólásai
FerrG
válasz erre
előzmények
2007.10.29. 21:45:12
(
641
)
Köszike!Nemtudnál segíteni nekem egy kicsit?Van egy golf2 gti 8v (nem g60,PB motorkódú) és turbósítani szeretném!Csak nemtudom,h bírná-e a terhelést a motor,mert sok ember azt mondja,h bíra,de az autoszerelő haverom meg aztmondta,h a elfog olvadni a dugóm!0,6Bar nyomáson üzemeltetném a turbot és kb 160le lenne így az auto!Szerinted elbírná ezt a terhelést?
Előre is köszi
Re:
(640)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.10.28. 23:30:15
(
640
)
12.88 @ 175
Hi,
Veletlenul kepben vagyok, mivel jo baratam autoja volt.
Ez a G laderes motor (g60), G lader helyett turboval. A motor ugy emlekszem elegge gyari volt.
Re:
(639)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!