timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 55 bejegyzés
Előző  1  2  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.10.31. 23:58:43 (656
Felhasználói profil
12.56 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ne vitázzunk, mert egyikünk sem eléggé kompetens az ügyben.

De igen, kb 2x annyiba kerül egy programozhato motorvezérlés, mint egy g60 moci mindenestül, de a g60 gyári computere nem egy életbiztosítás. Azt gondolom Te is elismered, hogy nem tökéletes (turbohoz) egy olyan program ami kompresszorra lett megírva. Az rendben van, hogy át lehet írni, de én nem tudok magyarországon olyan chipest, aki szélessávu lambdával ír vw digifanthoz korrekt programot... 
Re: ave (651)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 18:58:13 (650
Felhasználói profil
12.56 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én meg merném próbálni szívó belsővel egy normális vezérlés melett (pl vems) a 0.6ot simán, de akár 1 bart is. Úgy emléxem 10 körüli a kompresszio gyárilag.
De g60 dugokkal/hajtokarokkal, dugohűtés nélkül is simán 200 le felett kéne bírnia, természetesen megint csak jol megírt programmal. Úgy gondolom, h ezeket a mocikat nem a 0.6 bar öli meg, hanem a nem megfelelő keverék/gyújtás. 
Re: ave (649)
válasz erre előzmények 2007.01.12. 18:10:26 (75
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nekem mind1, csak tudja az alacsony 10-et!  Széles vigyor  
Re: Spoon (74)
válasz erre előzmények 2007.01.12. 15:08:47 (73
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Láthatjuk még esetleg valamikor egy 1/4-es versenyen a lancia-t teljes shottal? Érdekes ellenfél lenne az audiknak... 
Re: DCS (62)
válasz erre előzmények 2007.01.11. 19:26:26 (58
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Áhh, azt se végig, a felénél elveszi a nitrot!  Széles vigyor  
Re: EclipseGST (57)

összesen 55 bejegyzés
Előző  1  2  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!