timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 4 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2008.11.19. 16:58:29 (1808
Alfa Romeo GTV6 (fastcar)     9.35 @ 135    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.35 @ 135
1/4 ET:   14.15 @ 167
0-100 km/h:   6.06
80-120 km/h:   3.42
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Bár már tegnap megbeszéltük, de itt is egy grat. Mosolyog  
válasz erre előzmények 2008.11.10. 12:43:07 (1768
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A hengerfej és a fúrás Whistler munka, az összerakás Pintér Lackó. 
Re: Ollah (1751)
válasz erre előzmények 2008.11.07. 12:59:56 (1738
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Fastcar kolléga mindent tud. Mosolyog

Gyak. a blokk maradt eredeti, bár még az sem, mert fel lett fúrva 84mm-re. A tengelyek mellett kapott nagy szelepeket erősebb szeleprugókkal, kovácsolt 11-es kompresszióviszonyú dugókat, könnyebb főtengelyt, nagyobb injektorokat. Ami még nem tökéletes az a chip. A növelt kompresszióviszony miatt rengeteget szívtunk/szívunk vele, ennél a mérésnél is túlmelegedett a motor még az odafele úton a pesti dugóban és ilyenkor hajlamos valahol valami átállni vésztáblára a vezérlésben és visszavesz a computer a teljesítményből. Kaposújlakon viszont gyönyörűen ment, csak egy 3.2 GTA tudott elverni, ott pl. egymás után kétszer is 149 lovat mértünk keréken. Valszeg ezt a dolgot a verseny computer oldja majd meg véglegesen. 
Re: cacho (1684)
válasz erre előzmények 2008.11.04. 16:36:38 (1671
Alfa Romeo 145 QV 2.0 16v (Satan)    10.45 @ 115    (2008.10.02.)
0 rollout
1/8 ET:   10.45 @ 115
1/4 ET:   16.02 @ 142
0-100 km/h:   8.20
80-120 km/h:   5.63
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gyors fejszámolás volt, nem volt lemérve. 1245 a verda + 87 vagyok én. Majdnem tele volt benyával az még kb. 50 kiló, + ül benne némi zene az átlagnál több hangszóróval, erősítővel. Így jött ki az 1400.

De igazából az idő az izgalmas, nem a keréken mért teljesítmény. (Egy másik - kevésbé profi - eszközzel pl. konzekvensen 149LE-t mértünk keréken. Mosolyog
Re: cacho (1574)

összesen 4 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!