Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható! Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán. Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!
Yas: elég érdekesek voltak ezek a motorok. Maga a blokk az SR20-as - több különböző beállítottságú tuner szerint - az egyik legjobban faragható 86x86-os kocka moci, és elég sok minden van is hozzá - persze első sorban a már turbosokhoz.
Nissanék a gyártósor napjától a munkások részegségétől és csillagok együttállásától függően elég sokfélét csináltak belőlük, igazából senki nem tudja melyik mennyi. Szvsz:
SR20De 125le (de volt belőle 115 lovas karbis is)
SR20Di 125le
SR20DE 150le ( JDM 160le)
SR20VE 192le
SR20DET 240le ( Sunny GTi-R és társai, illetve ebből is voltak húzott verziók)
Plusz a speckó sosem hallott változatok, mint az Almera N1 ami ugye SR16VE 199lóval, amit azért bármely Honda is megirigyelhet - persze nyílván Hondákban is vannak spéci JDM motorok.
NISSAN: mesélj privátban pls, mi volt az olajnyomás gondod, mert nekem is pont ez van, hogy erős sodrós jobbosban felvillan 1-2 secre az olajnyomi lámpa. ( Szerencsére ez eddig 2x történt meg, szóval remélem semmi gondot nem okozott, de most nem járok vele, mert orvosolni kéne gyorsan. )
Ok, felkötöm majd legközelebb, most próbálom egyben tartani a technikát :P
Sztem egyébként a mostani mérés nem lett túl jó, legalábbis Ave kevés lovat látott, de majd meglátjuk.
Így hangzott az a kijelentés pontosan: "Primeraval még nem találkoztam ami megette volna az enyémet - ez persze nem azt jelenti, hogy nincs is. "
Próbálok arra törekedni, hogy olyanokat írjak amik úgy is vannak, eddig úgy néz ki, ez igaz.