timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.24. 13:16:46 (69028
Felhasználói profil
14.00 @ 157
1450ccm alatti utcai autóké lehet a jövő év.
idén is ha pzso  ott van minden futamon fényévekkel nyer. szívó autóknak esélye nincs as3-ban ezzel a turbó besorolással. az egy dolog, hogy idén nem így alakult, de a lehetőség adott.  12-es idő szívó utcaitól irreális(még).

as1-as2 kategóriát nem értem. idén 0-1550-ben sem volt ki a 8as tábla 1x sem. 
Re: (68982)
válasz erre 2010.10.24. 11:29:56 (69015
Felhasználói profil
11.21 @ 204
"asf 1   1450-2200 külön feltöltött kat
asf 2   2200-3800 külön feltöltött kat
asf 3   3800 felett feltöltött kat

az összkerekes kat megszűnik, viszont az összkerék streetben a feltöltött katokba katot emel."

Street Mitsu Evo 2.0 liter, street Subaru STI 2.5 liter mondjuk, akkor ezek nem kerulnek egybe? Kb. ugyanazt tudjak. 
Re: (68982)
válasz erre 2010.10.23. 23:24:52 (69010
Kérdés, hogy ne csak savazzak....elég lenne 1 plussz kat, pl. asOpen vagy mi, ami gyakorlatilag az asf3 lenne, betenni az a5 fölé, a többi feltöltőst meg besorolni a köbcenti szerinti + 1 kategóriákba...kevesebb kategória lenne.  
Re: (68982)
válasz erre 2010.10.23. 22:30:51 (68997
Felhasználói profil
12.34 @ 187
Koszi!Akkor en megyek as3 ba? 
Re: (68982)
 ave
válasz erre 2010.10.23. 22:17:32 (68992
Felhasználói profil
12.88 @ 175
9 street kategoria?   Utos... 
Re: (68982)
válasz erre 2010.10.23. 22:03:54 (68989
"feltöltött ( turbós, kompreszoros, nitrós ):"

Ezért a felsorolásért nyavajgunk már milyen régen...ha tudtam  volna, hogy elég hozzá 1 nap szentségelés a timeslipen...  Ez mindenképp egy fontos lépés a helyes irányba. Mosolyog  
Re: (68982)
válasz erre 2010.10.23. 21:57:39 (68984
Felhasználói profil
15.01 @ 149
amennyibe egy diesel autóban változtatva van a hajtás vagy nem volt olyan motorral szerelve , de a forgalmiba be van jegyezve a motor, minden esetben a ccm szerinti feltöltött kategóriába kerül, az összkerék itt nem kategória emelő.


AS6 csak ez az egy kat van.....
akkor itt semmi sem változik(na)? 
Re: (68982)
válasz erre 2010.10.23. 21:56:45 (68983
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nagyon jó a feltöltött külön kat ötlet,és a szívóknak se megy el a kedve. 
Re: (68982)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.23. 21:51:21 (68982
Felhasználói profil
7.01 @ 337
""""Ma tudtam meg, hogy kik a bizottság tagjai, akiken ez az egész múlik, és akik ránk húzták a szivatót...ezek ugyanazok az emberek, akikhez mindig odamentünk  a versenyeken pacsizni és jópofizni.""""

senki nem húzta rátok a szívatót és ezek az emberek dolgoznak a magyar drag sportért és szabadidejükben szabályokat alkotnak ötletelnek és tesznek azért, hogy jobb legyen mindenkinek, kéretik több tiszteletet ezeknek az embereknek.

amúgy pedig a mai nap éppen ezek az emberek látva a problémát megoldást kerestek, és következő verzió jutott eszünkbe:

Szivo

as1 0-1100
as2 1100-1550
as3 1550-2500
as4 2500-3800
as5 3800 felett
as6 diesel ( itt engedélyezett a turbó )

feltöltött ( turbós, kompreszoros, nitrós ):

   0-1000 ig bemegy a as2 be
   1000-1450 bemegy az as3

asf 1   1450-2200 külön feltöltött kat
asf 2   2200-3800 külön feltöltött kat
asf 3   3800 felett feltöltött kat

az összkerekes kat megszűnik, viszont az összkerék streetben a feltöltött katokba katot emel.

amennyiben egy benzines autóban változtatva van a hajtás vagy nem volt olyan motorral szerelve , de a forgalmiba be van jegyezve a motor, minden esetben a ccm szerinti feltöltött kategóriába kerül, az összkerék kategóriát emel itt is
amennyibe egy diesel autóban változtatva van a hajtás vagy nem volt olyan motorral szerelve , de a forgalmiba be van jegyezve a motor, minden esetben a ccm szerinti feltöltött kategóriába kerül, az összkerék itt nem kategória emelő.

Természetesen akár szívó akár feltöltött street katokba meg kell felelni minden eddigi street szabálynak

mielőtt ismét valaki megsértődne, ez a jelenleg a általunk vélt legjobb verzió, de nem kizárt, hogy akár van ennél jobb is.
 
Re: (68963)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!