timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.04.14. 22:22:35 (74214
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Igen, nem lett jó az eleje se meg a vége se.

2 futamot mentem ma az elsőről ne beszéljünk 9.0 és 238 körüli sebességgel, nagyon sok volt az erő és egyszerűen nem volt vezethető az autó.

A második futamban kb 3500 ról rajtolva borzasztó 60 lábbal (1.3  volt, de eddig 1.0 és 1.1 között volt. Elvett gázokkal a táv második felében már félig rálépve a gázpedálra, és 6 fokot elvettünk a gyújtásból. Így lett 285, szerintem ez jól példázza mi van még ebben a motorban, ja és a 200-400 ig terjedő távon 75 km/h gyorsult a gép igy. 
Re: (74211)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2013.04.14. 22:13:54 (74211
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A tempo az nagyon szep!!!   Az eleje nem lett tul jo ennek a futamnak, gondolom?     Szemre meg nem mondom, de 8.45 @ 258  az avatar alatti ideje, ez meg 8.44 @ 285 ? 
Re: (74209)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!