timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.09. 11:03:36 (74806
Több kérdésem is van.   Mosolyog
1. Miért nem jó a mostani rendszer, ami már évek óta csiszolódik és működik ?  Ebben a sportban a szabályrendszer állandósága a minden, ez határozza meg, hogy mik épülnek akár 2 év múlva.

2. Handicap nélküli index racing, amit felvázoltál, simán eredményezheti, hogy egy 9.7xx-re képes autó együtt döntőzzön a 10.99-es autókkal....tudjuk, mi lenne ennek a vége, jönne a papírforma, aztán meg a nyekergés, hogy ez nem fair, legyen handicap is...onnantól meg egy szaros bracker race lenne az összes kategória.

3. A 9.6xx-re képes autó sandbaggelne végig, hogy maradhasson a 10-es bracket-ben, mert ott király lehet, a 9-es bracket-ben meg lehet, hogy küszködne a 8-as tábláért.

4. Innentől ugyanaz az autó fejleszteni sem fog, mert egyszerűbb az élete a 10-es bracket élmezőnyében, mint a 9-es bracket lassúbb harmadában. Szóval a fejlesztést felváltaná a taktikázás. Kell ez nekünk ?

Hirtelen ez jut eszembe, de lesz majd több is.   Mosolyog  
Re: (74795)
válasz erre 2013.10.08. 23:32:36 (74799
Felhasználói profil
10.01 @ 219
A mi kategóriánkban pl Brekié szokott szórni erősen.

Bekvalifikál 10.1-el mert valamiért annyit tud az autó, döntőben meg kizárod mert 9.5-öt megy mert épp betapad, meg a motorerő is kijön rendesen vagy épp szereltek valamit?

Érdekes ez a direkt nem nyomta...kiszűrés...Vagy épp annyit tud aznap az autó verzió....ez a nehéz ebben a felállásban....túl szubjektív lesz a kizárás....szerintem a street kategóriák szórnak azért rendesen...

Ezzel nagyon sok vitás témátok lenne az indító sátornál meg veszekedés, sértődés....


 
Re: (74795)
válasz erre 2013.10.08. 22:52:58 (74796
Felhasználói profil
12.53 @ 181
Egy olyan problémám lenne ezzel a kiírással, hogy ez feltételezi, hogy optimálishoz közeli mennyiségű futamot tud menni mindenki és közel teljes mértékben tisztában van mind a maga , mind pedig a kocsija tudásával. Mert például, ha valaki egész nap összesen 2 db futamot tud menni a döntőkig, vagy technikai probléma miatt, vagy azért mert egyszerűen nem került sorra többször, akkor könnyen elképzelhető, hogy a 2 futott idő alapján besorolják egy kategóriába, amit a döntők folyamán könnyedén megjavíthat akár nagyságrendekkel is. Ha valakit ez alapján zárnak ki, az szerintem nem fer, hiszen főleg street kategóriában, lehet hogy időbe telik kitapasztalni a kocsit, a pályát és nem is annyira stabilan tudják futamról futamra ugyan azt hozni. Ráadásul pont a legjobb általad elért idő elérése miatt zárnának ki , akár a verseny megnyeréséért zajló csatából, vagy vennék el a győzelmet. 
Re: (74795)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.10.08. 22:25:26 (74795
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Na először is arra kérlek, hogy mondj véleményt, de mielőtt mondasz, olvasd át többször.
Nem tartom a valóságtól elrugaszkodott ötletnek ezt a csoportosítást vagy kategorizálást, kicsi kiegészítéssel.
6s-7s
7s-8s
8s-9s
9s-10s
10s-11s
11s-12s
12s-13s
13s-14s
14s-15s
15s-16s
17s-18s
18s felett
Mindenki ugyan úgy kvalifikálhatna mint eddig, mindenféle gumi vagy kipakolás vagy utólag beépített nagyobb motor stb megkötés nélkül, csak a biztonsági feltételeknek kell megfelelni a gépátvételen. Miután kvalifikált és a nap folyamán ment 3-5 futamot akkor a legjobb idejét vesszük alapul a döntőkbe való besorolásnál. Például : ment valaki 10.82, 10.56, 11.21, 10.15. akkor neki a legjobb ideje a 10.15 lesz tehát bekerül a 10-11 kategóriába. Mindezek után következik a 10-11 kategória döntője ami ugyan úgy alakul majd mint most, tehát az első 8 jut be kategórián belül és küzd meg egymással. Mi történik ha valaki taktikázni kezdene ? Bevezetnénk egy olyan szabályt, hogy a döntőben nettó időt figyelembe véve, 0.3 tized másodperccel javíthatja meg az aznapi legjobb kvalifikációs idejét, mert ha többel javítaná akkor az a versenyző kiesne. Minden versenyzőnek az lesz az érdeke, hogy a kvalifikációban minél jobb időt menjen. A példánkat említve 10.15 volt a legjobb kvali idő és a döntőben megy egy 9.87 az ember és ő ér be elsőként akkor ő nyer, de hiába megy 9.87 az ember, ha rossz a reakciója és bealszik a rajtban és a másik ér be elsőnek, mert akkor a másik nyer ( persze ha nem javítja meg több mint 0.3 másodperccel az aktuális napi kvalifikációs idejét. )Az év végi összetettet minden versenyen az első 6 kategória leggyorsabb 16 jából üzemképes 8 leggyorsabb futná. Mi történik, ha nem tudja megfutni a döntőbe az legjobb kvalifikációs idejét az ember, semmi csak az a lényeg, hogy előbb érjen be mint a másik. Nagyon sok vitát és problémát lehetne kiküszöbölni ezzel a besorolással és ha minden jól megy a kategóriákban fél másodpercen belül lenne a 8 as tábla
Tessék átgondolni és elmondani a véleményeket illetve kérdezni, ha nem tiszta valami.

Köszi :
Zoli
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!