timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.12. 21:27:29 (74937
Felhasználói profil
11.83 @ 182
A díjjátadós dologgal én is egyet értek, nekem is tetszik.
Az hogy a profikhoz áttegyünk street kocsit jól meg kell gondolni mert én nem tudok olyan kategóriát ahonnan bármelyik street-es is örülne, hogy bekategorizálod a profiba.
S1 messze sehol nem rúg labdába
S2 14s körüli idők még ez sem férne be sehova eredményesen
S3 12,8-as idő a csúcs de mondjuk ez a kategória azon kevesek egyike ami mindíg rogyásig van akár mikor legyen is verseny.
S4 14,3s-es csúcs. ez besorolható lenne csak nem megy senki olyat hogy mégis.
S5 Talán innen lehetne már tenini ha valaki fejlesztene mivel itt is 2 versenyző jött idén stabilan de a csúcs még mindíg csak 12,4
S6 Radics kolléga biztos szivesen jönne profiba de hova is kerülne ugye a profi 3 lenne a kategóriája de egyel vissza vagy kap egy üres kategóriát vagy egy első kerekest amiból csak az AP1 jöhet szóba ahol jelenleg nincs is versenyző...tehát ide valóba át lehetne kompletten tenni az S6-ot de akkor akár hagyhatnánk is S6-nak.
S7 őket talán reálisan az AP5 kaphatná idő szerint bár nem tudom mennyire fer egy turbóst a szívóba tenni, de legyen valamit ez a kategória is azért átlag 6 versenyzőbel büszkélkedhet de az összes többi profi katban csak a végén kullognának még a legjobb idővel is ami idén ott volt.
S8 Na az ő idejükkel fodítva van baj, mert ők ugye igazán AP4-be felelnének meg, de oda nem akarnak menni pedig tökéletes is lehetne nekik de nem mehetnek mert nem pakolhatnak ki... Nem egyszerű mert igazán sehova máshova nem lehet benyomni se Nórbit se a porschét vagy még valami nagymotoros feltöltöttet... nehéz.
A dízelt fogalmam sincs hova lehetne tenni mert tutti kilennének hogy ez dízel az menjen dízellel, és igazuk is van valamint mindíg kivan a 8-as tábla és ha jól tudom ott a vereny is mindíg szoros.

Szóval ezt kimondani könnyebb mint megvalósítani szerintem sajnos. Csak gondoltam megnézem milyen idők is voltak idén és ebből az eszmefuttatás lehet ezt többen nem szeretnék mint akár mi mást, nagyon nehéz.
És sajnos azt kell mondjam még hogy a baj igazából a Profi kategóriákkal van, mármint ott vannak inkább lyukas kategóriák... ezeket a kategóriákat nehéz így összekeverni mivel jók. 
Re: (74926)
válasz erre 2013.10.12. 21:14:26 (74930
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Emeld meg a P3-at 2500ccm-re, vagy annyira hogy beferjenek az audik is.Akkor S8 belefér...porsche meg gtr mehet P4, ben...abból kijön annyi ero mint a nagy ccm nitrobol, vagy a kharmanból...9.2...

Ne kelljen visszapakolnom a kocsit és S8ba neveznem, hogy utána atrakj P3ba....csináljuk normálisan...mindenki egy fasza, feltöltött kategóriában akar versenyezni...

Szerintem P3 jó lehet így...P1, P2-t döntsék el az ott versenyzők hogy legyen.

Meg úgyis jönnek ötletek, de a 12 secnel gyorsabb streeteket, a motorjuk szerinti P-be kellene tenni szerintem. 
Re: (74926)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.12. 20:36:13 (74926
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Nekem tetszik az az ötlet , hogy a Street versenyzőket egyel alacsonyabb profi katba soroljuk es az is, hogy kupák helyett nevezést kapjanak a helyezettek esetleg meg egy oklevelet meg a dobogón . 
Re: (74925)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!