timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.12. 21:19:16 (74932
Felhasználói profil
11.54 @ 197
p1ből eltünt mindenki sajna.pedig jónak indult.
p2 ugyanaz néha 1-1 felvillanással.
ott még talán lesz vmi késöbb. 
Re: (74930)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.12. 21:14:26 (74930
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Emeld meg a P3-at 2500ccm-re, vagy annyira hogy beferjenek az audik is.Akkor S8 belefér...porsche meg gtr mehet P4, ben...abból kijön annyi ero mint a nagy ccm nitrobol, vagy a kharmanból...9.2...

Ne kelljen visszapakolnom a kocsit és S8ba neveznem, hogy utána atrakj P3ba....csináljuk normálisan...mindenki egy fasza, feltöltött kategóriában akar versenyezni...

Szerintem P3 jó lehet így...P1, P2-t döntsék el az ott versenyzők hogy legyen.

Meg úgyis jönnek ötletek, de a 12 secnel gyorsabb streeteket, a motorjuk szerinti P-be kellene tenni szerintem. 
Re: (74926)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!