timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés

   felhasználói név
 
 jelszó
 
 
 
 
   
 
előzmény
2014.09.17. 19:09:08 (75356
Felhasználói profil
7.01 @ 337




Október „feszt” Dragracing.hu módra

Extreme Technical Weekend 2 és Szallerbeck Nemzetközi Évadzáró Honda Találkozó



A Dragracing.hu megirigyelte ezt a sok-sok „fesztet”, így saját íze szerint készített egyet nektek. Ez pedig nem más, mint a 2014. október 5-én megrendezésre kerülő Extreme Technical Weekend 2. A szervezők elővettek sörös korsó helyett egy hatalmas shakert és olyan koktélt készítettek neked, amitől megnyalod mind a tíz ujjad…

A múlt évben óriási sikert aratott Extreme Technical Weekend második felvonásában mindenki megtalálja, amit keres. Ha izgalomra vágysz, akkor nézd meg, hogyan fűzik le a nehéz hungaroringi pályát a drift pilóták. A magyar országos bajnokság résztvevői mellett természetesen több nemzetközi pilóta is hazánkba érkezik, hiszen igazi kuriózumnak számít ez a pálya a profik körében.

Természetesen ha Dragracing.hu, akkor egyértelműen nem maradnak minőségi pálya, profi időmérés nélkül a gyorsulás szerelmesei sem, akik 402 méteren harcolhatnak meg a legjobb időkért. Azokat, akik nem az őrült szögeket vagy épp a hihetetlen gyorsulást keresik, azokat várja a szlalom országos és Európa bajnoki futam következő versenye.

A szervezők a fenti koktélt egy igazi ínyenséggel fűszerezték meg, ez pedig nem más, mint a Stunt Riding országos bajnokság, melyen igazi jó értelemben vett őrültek mutatják majd meg nektek, hogy a motor nem jármű, csak egy eszköz, mely ámulatba ejt, elvarázsol és ellent mond a technika minden ismert törvényének.

Természetesen a Dragracing.hu idén is gondol a gyermekekkel érkezőkre, így a családokat várja a Szallerbeck Nemzetközi Évadzáró Honda Találkozó megannyi gyönyörű autójával, a gyermekeket pedig a szimulátorok és az ugráló várak.

Minden koktél, minden „feszt” elmaradhatatlan része egy kis meglepetés. A Dragracing.hu csapata idén elhozza Magyarországra azt a fiatalembert, aki 11.600 köbcentis épített autójával Santa Podban az Európa Bajnokságon, legutóbb a második helyet szerezte meg. Az úriember nem más, mint Sascha Pretzsch, aki nem félti sem magát, sem a technikát – mindent megtesz azért, hogy újabb másodperceket faragjon le legjobb idejéből és megküzdön a Dragaccsal.

Gondolom, hogy már neked sem kérdés, hogy október 5-én hol töltöd majd el a napod barátaid, családod körében. Ne feledd! Október 5, Hungaroring, Extreme Technical Weekend 2. Ott a helyed!

Október 5. vasárnap reggel 07.30-kor nyitjuk a kapukat.

Jegyárak online:

Online jegyek:

www.onlinejegy.dragracing.hu

2.250.-

A jegy érvényes minden Hondásnak a gyorsulási versenyen az edzésre és a döntőkre a Honda kategóriákban.

Helyszínen a jegy árak:

2.500.-

Programterv:

Vasárnap Október 05. :

Honda Találkozó, Gyorsulási Országos Bajnokság, Szlalom Országos és Európa Bajnokság, Stuntriding Országos Bajnokság, Drift Országos Bajnokság

Hungaroring 2014.
október 05. Időterv

Honda találkozó:

07:45 - 18:30 ig

Gyorsulás:

Nevezési díj:

Honda kategóriákban Ingyenes

Nem Honda kategóriákban a nevezés Street 2000.- Profi 3000.-

07:45 - tól: Kapunyitás
08:00 - tól: Autós gépátvétel
08:00 - 09:30: Autós időmérő edzés
09:30 - 10:00: Profi Autós Idő
10:00 - 10:30: Honda időmérő edzés
10:30 - 11:45: Autós időmérő edzés
11:45 - 12:15: Profi Autós Idő
12:15 - 12:40: Honda időmérő edzés
12:40 - 13:10: Autós időmérő edzés
13:10 - 13:30: Profi Autós Idő
13:30 - 13:45: Honda időmérő edzés
13:45 - 14:30: Profi Autós Idő
14:30 - 15:15: Honda kategóriák döntő
16:00 - kor autós gépátvétel vége
15:15 - 16:00 Autós időmérő edzés
16:00 - 18:00: Autós döntők
18:30 - tól: Díjkiosztó

Honda kategóriák:

Gyorsulási verseny időméréssel, kijelzéssel, timeslippel.

Kategóriák:

Szívó:

0-1550 ccm
1551-1900 ccm
1900 felett

A nitro és/vagy turbó 1 kategóriát emel.

Kategóriánként 1-3. helyezettek Kupa díjazásban részesülnek.

Szlalom :

S1 - Széria autó 1000 ccm alatt
S2 - Széria autó 1001 - 1400 ccm között
S3 - Széria autó 1401 - 1600 ccm között
S4 - Széria autó 1601 ccm felett
T1 - Túra autó 1000 ccm alatt
T2 - Túra autó 1001 - 1400 ccm között
T3 - Túra autó 1401 - 1600 ccm között
T4 - Túra autó 1601 ccm felett
NK - Női kategória (5 bajnoki nevezés esetén)
JK - Junior kategória
P - Prototípus
SA - Széria Csoport
TA - Túra Csoport
HH - Hátsókerekes kategória (5 bajnoki nevezés esetén)
Mx5 – Mazda Mx5 kategória (5 bajnoki nevezés esetén)
ZK – Zöld kategória (5 bajnoki nevezés esetén).

Honda Kategóriák:

Szívó:

0-1550 ccm
1551-1900 ccm
1900 felett

A nitro és/vagy turbó1 kategóriát emel.

Minden kategória 3 versenyfutam
Továbbá 2 db „Edzőkör”-re is van lehetőség még a versenyfutamok előtt.
A három versenyfutamból a két legjobb kör kerül értékelésre.

Kategóriánként 1-3. helyezettek Kupa díjazásban részesülnek.

A gyorsulási OB kategóriái megegyeznek a kiírásban szerepeltekkel, vagyis a szokásos

Szlalom:

Honda kategória 4000 Ft a nevezés + 1000 forint a biztosítás

Nem hondásoknak 7500 Ft a nevezés + 1000 forint a biztosítás

07:50 Pályabírói eligazítás
08:00 Adminisztratív és technikai átvétel kezdete
08:30 Gyalogos pályabejárás kezdete
09:00 Gyalogos pályabejárás vége
09:05 Versenyzői eligazítás és megnyitó ceremónia
09:15 Pályazárás
09:25 Edzés kezdete edzéskártyával (időmérés és felvezetés nélkül)
10:00 Adminisztratív és technikai átvétel vége (Depóba állás vége)
10:15 Rajtlista kifüggesztése
10:45 Edzés vége
10:50 Pályazárás
11:00 1. mért kör kezdete
17:30 Ideiglenes eredménylista kifüggesztése
18:00 Díjkiosztó.

Drift:

Előnevezés esetén 25000.- ( 80 euró ) a nevezés
A helyszínen 30.000.- ( 100 euró ) a nevezés

07:45 - 12:00 Edzés
11:00 - 12:00 Drift Taxi
12:00 - 15:30 Kvalifikáció
15:30 - 18:30 Döntők

Stuntriding :

Nevezési díj : nincs

Nevezés, gépátvétel 8.00-10.00
Versenyzői eligazítás 9.00
Bemelegítés 10.00-tól
Versenygyakorlatok 13.00-tól
Díjátadó 17.30-tól

További információk:

http://www.dragracing.hu/  vagy a  https://www.facebook.com/dragracing.hu oldalon.

 
Re: (999)


 

összesen 75505 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre 2023.02.24. 19:06:38 (75503
Felhasználói profil
11.80 @ 189
 
válasz erre előzmények 2023.02.09. 21:23:51 (75502
Felhasználói profil
13.76 @ 169
De jo, hogy meg mukodik az oldal! 
Re: Rafi (75501)
válasz erre előzmények 2023.02.09. 21:23:28 (75501
Felhasználói profil
13.76 @ 169
 
Re: Rafi (75500)
válasz erre előzmények 2023.02.09. 21:23:14 (75500
Felhasználói profil
13.76 @ 169
UP 
Re: Rafi (75494)
válasz erre előzmények 2021.06.08. 22:10:38 (75494
Felhasználói profil
13.76 @ 169
 
Re: ave (75475)
 ave
válasz erre előzmények 2020.06.09. 13:57:01 (75493
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mert meg a regi embed kodot kezelte az oldalt, nem a iframest.

Meg nem tokeletes, de a rovid URL-t posztolva embedre forditja a linket.  
https: / / www . youtube . com / watch ? v=s_BUh-o-II8  
 
Re: oioio-1 (75487)
válasz erre előzmények 2020.06.09. 07:12:35 (75487
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Miért nem tudok videót beilleszteni ?

Ezt akartam az el?z? posztban embed coddal, de nem mükszik

https://www.youtube.com/watch?v=s_BUh-o-II8 
Re: oioio-1 (75486)
válasz erre előzmények 2020.06.09. 07:05:32 (75486
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Megjöttek a drón felvételek és jól látszik rajta, hogy 80 méternél volt valami a bal pályán amit?l megcsúsztam, sajnálom, mert jó futam lett volna, a rajt és az eleje valóban rendben van, de utána muszáj volt korrigálnom.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/s_BUh-o-II8" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
Re: ave (75485)
 ave
válasz erre előzmények 2020.06.08. 20:39:32 (75485
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez a donto, en csak a feher elleni futamod lattam, amikor a masik palyan voltal.
De ez a donto igazan jol indult neked, kar, hogy nem tudtad megorizni ezt a szep elonyt.
Lehet a kovetkezo versenyen mar jobb lesz a ragacs is, gondolom a hasznalattol csak javul. 
Re: oioio-1 (75481)
válasz erre 2020.06.08. 07:42:15 (75484
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Mármint a képek, de rég használtam ezt a funkciót :-)




 
válasz erre előzmények 2020.06.08. 07:40:37 (75483
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Ja és a képek
 
Re: oioio-1 (75481)
válasz erre előzmények 2020.06.08. 07:31:59 (75482
Felhasználói profil
7.01 @ 337
https://youtu.be/qWbG5AF7wuA 
Re: oioio-1 (75481)
válasz erre 2020.06.08. 07:31:20 (75481
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Hát, ha jól emlékszem akkor 1,065 hatvan lábat húztam ez bármelyik ProMod autónak egy Európa bajnokságon is még elfogadható, és mindezt a bal pályán tettem. Kb. 50 méternél 20-21 méterrel vezettem, a reakció id?m nem volt a legjobb 0,269 , de még így, a nyugdíj el?tt az is elfogadható, a gázállásról nem akarok beszélni, mert kiröhögnél, hogy miért nem nyomom le a gázpedált :-) Kb. 80 méterig minden rendben volt, aztán lejöttem a ragacsról és nagyon megcsúszott, aminek az lett a következménye, hogy el kellett vennem a gázt. A többi már történelem és Tuboly Csabi nyerte a futamot.

<iframe width="1212" height="682" src="https://www.youtube.com/embed/qWbG5AF7wuA" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> 
 ave
válasz erre előzmények 2020.06.07. 21:08:35 (75480
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Amikor lattam, hogy a mai mediasok felmasztak a rajtnal a furgon tetejere filmezni, nekem is eszembe jutott, hogy mennyi idot toltottem fent a kapun. Mosolyog

Nem volt nalam jo kamera, de amivel felvettem a futamod azon ugy tunt, hogy bar a 60 lab nem rossz, de elegge elkapart az auto.  De persze ilyen 60 labakhoz en nem mertek, csak meglepetett. 
Re: oioio-1 (75479)
válasz erre előzmények 2020.06.07. 19:51:59 (75479
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Bocsika, kicsit elfoglalt voltam egyszerre a szervezéssel és a versenyzéssel. Nagyon örülök, hogy ott voltál, legközelebb a rajtkapu fels? sarkát szabadon hagyjuk, ha esetleg fel szeretnél mászni rá :-) 
Re: ave (75478)
 ave
válasz erre előzmények 2020.06.06. 23:50:24 (75478
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jo volt Zoli, koszi, hogy hivtal! Mosolyog     Kerestelek, de nem talaltalak hazaindulas elott. 
Re: oioio-1 (75476)
 ave
válasz erre előzmények 2020.06.05. 16:01:32 (75477
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Meg tudod tartani a rendezvenyt most?  Hogyhogy? 
Re: oioio-1 (75476)
válasz erre előzmények 2020.06.05. 06:23:51 (75476
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Gyere ki holnap KiskunDragházára! Nem tudom mit kellene csinálni, de én szívesen lemondok a saját facebook csoportomról, ha itt visszajönne az élet.:-) 
Re: ave (75475)
 ave
válasz erre előzmények 2020.01.13. 21:29:45 (75475
Felhasználói profil
12.88 @ 175
BUÉK Zoli! Mosolyog

Valóban sok szép emlékeket idéz meg nekem is, ezért is érhet? még el.
De a h?skor már emlúlt, attól tartok.

Ráadásul idén sajnos egy versenyre se jutottam ki, amit nagyon sajnálok.   Remélem idén tudom pótolni!    Videókat azért látok. 
Re: oioio-1 (75474)
válasz erre 2020.01.05. 19:28:26 (75474
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Csináljunk már valamit ezzel a fórummal, mert elolvasgatva visszahozta a gyerekkoromat :-)
Élesszük fel valahogy a timeslipet. 
 ave
válasz erre előzmények 2019.09.05. 01:26:23 (75473
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hello. Mosolyog  
Re: Rafi (75472)
válasz erre 2019.09.04. 17:06:49 (75472
Felhasználói profil
13.76 @ 169
UP! 
válasz erre 2018.09.24. 12:37:12 (75466
Felhasználói profil
15.01 @ 149
Kár érte!De jó kis oldal pedig! 
válasz erre 2017.09.26. 18:18:44 (75463
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Még egy kis javulás az id?ben és sebességben.
60 láb gyengébb :-)
 
válasz erre előzmények 2016.12.13. 19:12:44 (75454
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Senki sem verhetetlen. 
Re: scitec86 (75453)
válasz erre előzmények 2016.10.02. 13:59:15 (75453
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Teljesen utcai gumival Pirelli P Zero Nero GT 2.5bar nyomáson :-)  Az A4-es kategóriámba 9. lettem.
Sok gyors autó volt. Ákos az X1/9-el verhetetlen ebbe a katba :-) 
Re: ave (75452)
 ave
válasz erre előzmények 2016.09.29. 01:40:40 (75452
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat a 60' tenyleg nem jo.   Milyen gumival?

btw. milyen gyors autok voltak? 
Re: scitec86 (75451)
válasz erre 2016.09.26. 06:50:26 (75451
Felhasználói profil
14.68 @ 157
 
válasz erre 2016.09.26. 06:49:00 (75450
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Egy picit javítottam az id?n ,bár a 60 láb még mindig nem az igazi.
 
válasz erre előzmények 2016.07.03. 11:50:54 (75449
Felhasználói profil
12.69 @ 172
Miután a korrekció nem megy,és telóról írok,tehát Gratulálok!!!!!!😀 
Re: Maico685 (75448)
válasz erre előzmények 2016.07.03. 11:49:15 (75448
Felhasználói profil
12.69 @ 172
Innen is nagy Daninak,a 7.2-es ?rid?höz,meg a 310-es sebességhez is!😉 
Re: Siklósi István (75443)
 ave
válasz erre előzmények 2016.07.01. 13:35:54 (75447
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Persze, 2G biztos volt.
Ez pl. kicsit gyengebb rajt a tiednel.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0553&rollout=12&tav=1p4_1000&mp=13&kg=750

A valto szerintem sokkal tobbet bir ennel, ne viccelj. 
Re: Siklósi István (75446)
válasz erre előzmények 2016.06.30. 16:36:58 (75446
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Fog ez még javulni Kacsint
A motorban még van, csak a váltó nem biztos, hogy tovább terthelhet?.
Tesztelni, motort hangolni, tanulni mentünk.
Minden jól haladt, és a végére még verseny is lett bel?le.
Igaz, hogy T.Tamás gyorsabb volt a dönt?ben, de ez így volt a helyén.
Ave az elején ez 2G fölött van? Vagy tévedek? 
Re: ave (75445)
 ave
válasz erre előzmények 2016.06.30. 11:19:23 (75445
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Na megvan, 1.17-es 60 lab.  Az nem rossz, nem veletlen a 8-as ido. 
Re: ave (75444)
 ave
válasz erre előzmények 2016.06.30. 01:46:43 (75444
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Wow, szuper!!  Bovebben?   60', sebesseg? 
Re: Siklósi István (75443)
válasz erre előzmények 2016.06.27. 22:54:16 (75443
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Kunmadaras:
folyamatosan javuló eredménnyel: 8.39
1/8-on csak a Lencsés volt jobb nálam.
Nagyon sokat tanultam ezekb?l a futamokból, még mindíg emésztem az élményt. 
Re: Siklósi István (75440)
válasz erre 2016.06.18. 23:21:30 (75442
T3T4 kil?ve K03S vagy K04 lenne a megfelel?  
válasz erre 2016.06.15. 14:21:26 (75441
sziasztok tud valaki normális áron felújított T3T4 turbot? 
válasz erre előzmények 2016.06.08. 11:31:05 (75440
Felhasználói profil
12.08 @ 187
OK! Nem baj. A cél, a 9-es id? meglett, ez a lényeg.
Kérdezted a kezelt pályát.
Kunmadarasra szeretnék menni 25-én, de át kell építenem az üzemanyag rendszert, ezért nem biztos, hogy összejön.
Ha mégis, akkor a motor hangolása lesz a f? cél.
Re: ave (75438)
válasz erre előzmények 2016.06.07. 21:32:42 (75439
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Te Ave, tényleg kiestél ebb?l egy kicsit, a 0.8 hatvan láb a TopFuel autó és annak se rossz, jó pályán 6 G felett és 7-8 ezer lóer?vel. Az id?mér? pedig típusilag megegyezik a Tökölivel. 
Re: ave (75438)
 ave
válasz erre 2016.06.02. 22:52:34 (75438
Felhasználói profil
12.88 @ 175
30 fps a video.   24 kepkocka (0.8mp) utan itt tartassz.  Meg a lampanal se vagy, a 60 labas fotocella narancssarga doboza pedig a lampa utan van par meterrel.


A hajtassal akkor nem lesz gond, az biztos, egy jol tapado palyan osszejohet a 0.8-as 60 lab.  Fogod erezni a kulonbseget!! Széles vigyor     Ez most 1G korul max lehet, ezt meg en is tulelnem siman.   De 0.8-hoz minimum 3x ennyi kell.

Persze, hogy nem vagy hibas a balesetert.   Nagyon jol meguszta!!

Mikor mesz vele kezelt palyan?  (Kunmadaras vagy Lachaza)

Sok sikert! 
válasz erre előzmények 2016.06.02. 22:24:49 (75437
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Hi!
Hát nem tudom mennyire elmérés...
Az biztos, hogy az els? futam jól sikerült a másik kett?höz képest.
A rajtban nem forgott el a kerék annyira, mint kés?bb, másik rajtprogrammal, a váltást is máshogy csináltam.
A célvonali sebesség is magasabb volt.
Én nem tudom, technikailag hogy történhet elmérés, ehhez nem (sem) értek.

A váltó: két fokozatú Shorty Powerglide.

Igen, Káldy P. break-elt egyet, én nem tudtam mit tenni ellene, nem érzem hibásnak magam érte.
Így utólag vicces az eset.
Nem a szárny miatt aggódtam (csak a fényezése sérült), hanem a testi épsége miatt.

Szóval, ha szerinted nem 8:76, az sem zavar, igazán csak Kunmadáron derülhet majd ki.
Azt tudom, hogy szépen megy az autó, úgy érzem, egyre jobban tudom irányítani.
A motorban még rengeteg tartalék van, az áttétel 350km/h körüli végsebességet produkált.
Re: ave (75436)
 ave
válasz erre előzmények 2016.06.02. 21:11:42 (75436
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Egyebkent tok jo volt egy kicsit feleleveniteni a regi nagy elmeres vadaszatokat.   Mennyi ilyen csinaltam...   Volt, hogy forditva voltak leteve a rajtnal a fotocella dobozok, alig lehetett beallni, stb.  Aztan volt Mexx hekkelese a leirasom alapjan, ami utan vegre lett guard beam.  De szep volt az is, hogy megerte tolatni az elrajtolas elott.   Eh, a regi szep idok.

De szomoru, hogy ekkora tevedes meg elofordul manapsag.    Ez melyik merorendszer egyebkent most?    Ez volt regen a Rabaringen majd Lachazan a RaceAmerica elott? 
Re: ave (75435)
 ave
válasz erre előzmények 2016.06.02. 21:07:25 (75435
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Kikerestem az eredmenyeid:
rajtido: 15:10    (errol van a belsokameras, es ez van 9:30-tol a kulso nezetes videon)
60': 0.848
1/8: 5.535 @ 194,595
1/4: 8.756 @ 247.423

rajtido: 16:13     (Videon ez van 1:02:00 korul a kulso nezetes videon)
60': 1.817
1/8: 6.449 @ 195,122
1/4: 9.666 @ 233.766

rajtido:17:52
60': 2.809
1/8: 7.442 @ 194,070
1/4: 10.669 @ 239,203


Kikockaztam a belso kameras felveteled, a 0.848-as 60' lab az K nagy elmeres, inkabb 1.8 mp az.  0.8mp-t csak kezelt palyan, egy szuperul belott motor/hajtas tud.

A celbaerkezesig 9.7mp-t latok eltelni a belsokamerason.   Es eleg sok rolloutot engedtem az elejen, nem az elso mozdulastol mertem.

De a 9-es ido is szep kezdet.   Kiskunlachazan siman tudsz 0.8-as 60'-at, ha az auto is tudja. Foleg a hajtasra gondolok.   Tenyleg mi a van a motor es a hatso difi kozott?   Milyen valto?   Hangbol nem tudom kitalalni, az elejen nagyon sokaig elkapar.

Btw. 10:30-nal szepen atesett ha jol latom Kaldy Peti az autodon. Széles vigyor   Jo, hogy nem tort le a szarny! 
Re: Siklósi István (75434)
válasz erre 2016.06.02. 20:24:34 (75434
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Szia!
V10 biturbo RS6-ból.


https://www.youtube.com/watch?v=y5EmvIQzf30
kb. 9:30-tól, és 1:00:00-tól
 ave
válasz erre előzmények 2016.06.01. 23:59:15 (75433
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez milyen motor, nem ismerem fel.
Atneztem ket videot is Fertorol, de egyiken se vagy rajta, pedig jo lenne valamit latni.
Ha talalsz rola kulso videot, vagy fotokat, linkeld mar ide, plz! 
Re: Siklósi István (75432)
válasz erre előzmények 2016.05.31. 21:52:22 (75432
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Szia!
"Bels?" kamerás:
https://www.youtube.com/watch?v=UyrUvVp67rI
Re: ave (75431)
 ave
válasz erre előzmények 2016.05.30. 13:58:16 (75431
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az szep, gratula!
Van rola valami video valahol? Megneznem! 
Re: Siklósi István (75430)
válasz erre előzmények 2016.05.27. 21:57:31 (75430
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Na ugye!? Mosolyog
Igaz, hogy nem határid?re, de els? mért futam: 8:756@247,42 Fert?szentmiklóson.
Kacsint
(el?zmények 71559)
$
 
Re: Pelyvi (71559)
válasz erre 2016.05.12. 10:35:07 (75429
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Mert történelem nélkül, lófaszt nem ér az egész.

Egyetértek, csináljátok meg visszamen?leg is és utána legyen naprakész.

Hajrá. 

összesen 75505 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!