nagyon fontos, mindig csak a következő versenyünkre érvényesek ezek a kedvezmények és nem lehet máskor felhasználni. Tehát ha márciusban valaki streetben helyezett akkor csak az április 12-13 versenyünkön lesz ingyenes a nevezése és így tovább.
Március 29 Kiskunlacháza Dragracing Kupa
Április 12-13 Kiskunlacháza OB + Dragracing Kupa
Május 01 Szlovákia Ring OB + Dragracing Kupa
Május 10 Kiskunlacháza OB + Dragracing Kupa
Június 07 Rakpart Meghívásos Dragracing Kupa vagy Kiskunlacháza
Szeptember 13 Kiskunlacháza OB + Dragracing Kupa
Október 4 Hungaroring ( 402 méter ) OB + Dragracing Kupa
3. Versenypálya
[…] A pályát a nézőktől betonfallal vagy szalagkorláttal, vagy fém kordonnal kell elválasztani, minimum 5 méter bukótérrel.[…]
12.1.1 Általános szabályok
[…]osztályba sorolandók.
Az SP-rendszámmal rendelkező versenyautók, amennyiben megfelelnek a Street-kategória szabályainak (értelemszerűen a kárpitok el nem távolíthatóságát kivéve) a Street kategóriába nevezhetők.
Az MNASZ Drag Szakága […]
12.1.4 A profi kategóriák súlyhatárai
2013-ban ez csak […] 2014-ben vezetjük be.
A táblázatban […] rögzítés mellett.
Amely versenyautók tömege nem éri el az itt meghatározott súlyhatárt a maximális ballaszt alkalmazásával sem, az AP8-as kategóriába sorolandó.
lökettérfogat / kategória szívó feltöltött
0-1000 ccm 650 kg 700 kg
1001-2000 ccm 750 kg 800 kg
2001-3500 ccm 850 kg 900 kg
3501-5000 ccm 950 kg 1050 kg
5001 ccm felett 1100 kg 1200 kg
Altered / Dragster 650 kg 700 kg
Díjak
C-licenc (csak streetbe érvényes): 2.000,-
B-licenc (street és profi): 30.000,- tartalmazza a 2014 évre vonatkozó nevezést minden OB futamra
A-licenc (nemzetközi is): 37.500,-
napi-licenc: 5.000,-
Várhatóan az éves személybiztosítás továbbra is 1.100 forint marad.
Profi versenyautók felelősségbiztosítása várhatóan továbbra is 1.000 forint marad versenyenként.
Nevezési díj:
Street 2.000,-
Street VIP 8.000,-
Profi (napi licenc esetén)/Teszt 3.000,-
Profi VIP (napi licenc esetén)/Teszt 8.000,-
Profi VIP (éves licenc esetén) 5.000,-
Street kategóriákban a helyezettek ingyenes nevezést kapnak a következő OB-futamra
2013 Október 24. azaz ma este 18.00-18.30 közötti érkezéssel nyílt szakági ülést tartunk a Magyar Sportok Háza XIV-ker Istvánmezei u 1-3 alatti földszinti nagytárgyalóban. Mindenkit szeretettel várunk !
kérjük azokat akik a listában találják a nevüket és jönni akarnak a díjátadóra, jelezzenek vissza ( roland@dragracing.hu vagy a 06304564451 számon )
DR KISS NÁNDOR
ENDRŐDI ZSOLT
FARKAS PÉTER
GONDI PÉTER
GYETVAI MIKLÓS
HIMMER BALÁZS
HORVÁTH GÁBOR
KÁLDY PÉTER
KÁRAI KRISZTIÁN
KARSAI ZSOLT
KISS ZOLTÁN
KOCSIS ISTVÁN
KOHÁRI ZOLTÁN
KÚTSÁGI BÁLINT
KÜRTI ZSOLT
PINCZEHELYI TAMÁS
RADICS GÁBOR
RÉVHELYI PÉTER
SOLYMOSI LÁSZLÓ
STEFAN HOLAKOVSKY
SZIVÁK RÓBERT
ZÖLDI ISTVÁN
BÁNKI HORVÁTH LAJOS
BODNÁR KORNÉL
BUDAI RICHÁRD
CZIGÁNY ZSOLT
CZINDER RÓBERT
FARAGÓ ZALÁN
FEKETE FERENC
FEKETE RICHÁRD
KMETTY ÁGOSTON
TUBOLY CSABA
TUBOLY TAMÁS
Lajos Bernadett
Vizy Csaba
Frenky
Babicsák Péter
Hadnagy József
Jezsó Zoltán
Révész Kitty
Kovács Péter
Lévai Attila
Szentesi István
Kovács Szabolcs
Hajósi Miklós
GROLL RÓBERT
Darvas Gábor
Jövő hét csütörtökön 2013 Október 24. este 18.00-18.30 közötti érkezéssel nyílt szakági ülést tartunk a Magyar Sportok Háza XIV-ker Istvánmezei u 1-3 alatti földszinti nagytárgyalóban. Mindenkit szeretettel várunk !
versenyezz 10 évet és fejlődj, akkor rájössz, hogy mondjuk az én 0.1x reakció időm nem számít jónak maximum elfogadhatónak abban a ligában ahol én szeretnék versenyezni, illetve versenyzek.
A tényleg profik lámpától függetlenül 0.0x reakciót húznak 10 ből 7 szer.
szerintem nem szűnnének meg, igaz a jó reakció időhöz jó versenyzőnek is kell lenni, a jelenlegi profi kategória nagy része ilyen versenyző és bármikor jöhet a lámpa.
2-3 gépátvevő van versenyenként, csak annyit mondok, hogy a Németországban a Nitroolimpián közel 1 nap volt a gépátvétel, vagy mondhatom azt is, hogy Magyarországon egy rallyban se 1 óra a gépátvétel igaz a nevezés se 2000 hanem 186.000 egy versenyre.....
A pörgőség a versenyzőkön is múlik, jövőre ezen biztos javítunk, a rajt után már be lesznek hívva a következő páros, max ha nem jön akkor félreállítjuk :-)
senki nem mondta, hogy bármilyen változás lesz, de az is igaz, hogy ennek az ellenkezőjét se. Itt csak beszélgetünk és előkészítjük a szokásos éves megbeszélést, természetesen 2014 től kötelező kategória minimum súlyok lesznek, mint azt már tavaly megígértük.
szerintem, egyenlőre nincs aggódni valód, mert csak 12 alatti steeteket tennénk profiba és ha bemész 11 be az 1.6 turbós autóval az 1.6 szívókkal kellene menni. És ismétlem nekem a kupák helyett ingyenes nevezés a következő versenyen jobban tetszik és max mindenki kap egy oklevelet a dobogón.
Nekem tetszik az az ötlet , hogy a Street versenyzőket egyel alacsonyabb profi katba soroljuk es az is, hogy kupák helyett nevezést kapjanak a helyezettek esetleg meg egy oklevelet meg a dobogón .
Ez is csak ötletelés, de, ha a 12 alatti streeteket besoroljuk valahogy, például nem a motor és a hajtás alapján hanem az ideje alapján a profi katokba akkor talán jobban fel lesznek töltve a profi katok és izgalmasabb versenyek lesznek, vagy azt is mondhatjuk, hogy 12 alatt nincs street csak profi. Ezek csak ötletek és egyáltalán nem biztos, hogy jó ötlet, csak beszélgetünk.
Én nem szeretem az index idős kategóriákat, és nem is szeretnék olyanba versenyezni, a Farkasfalva táblázata jól mutatja, hogy milyen közel lennének egymáshoz az autók.
Van egy áthidaló ötletem, mi van akkor ha meghagyjuk a a profi kategóriákat és a street közül oda soroljuk akik elérik az profi időket mindegy milyen autó, de mondjuk a Fapumával menne a román porshe ha 10.1 megy és streetbe nevez. aki nem fér bele a profi katokba azt pedig időalapú streetbe raknánk, tehát mindenki megy kvalit és az alapján eldöntjük a street autókat melyik profi katba kerüljenek 12.00 alatt
Egyenlőre nincs eldöntve semmi, csak beszélgetünk és volt egy ötlet, azt beszéljük át. Értem a pro és kontra érveket, de ne esetek egymás torkának, mert ez a beszélgetés csak a jobb versenyekről szól akár mi lesz 2014 ben. A rendezőknek se érdeke olyat csinálni ami nem jó a nagy többségnek ( kivétel biztonsági előírások ), tehát semmi nincs eldöntve, de megígérem, hogy legkésőbb november 15 ig mindenki tudni fogja a 2014 évad szabályrendszerét, amelyet természetesen mint eddig egyeztetünk a versenyzőkkel.
A 0.3 csak egy szám, ez lehet 0.1 és lehet 0.5 is, de ha nem húzunk határt ebben akkor simán lehet bulizni az időmérő alatt és akkor tényleg semmi értelme ennek. Én abból indultam ki, hogy ha valaki megy kvalifikációs időt az arra törekszik, hogy minél jobb helyre kvalifikálja magát, mert annál könnyebb dolga lesz és a döntőbe megfutni sokkal jobb időt mint a nyugodt körülmények között kvalifikációban elért legjobb, hát nálam nem tűnik olyan könnyűnek. Természetesen a mostani kategória besorolás is jó, de ha esetleg találunk egy sokkal jobbat akkor miért ne gondolkozzunk.
Na először is arra kérlek, hogy mondj véleményt, de mielőtt mondasz, olvasd át többször.
Nem tartom a valóságtól elrugaszkodott ötletnek ezt a csoportosítást vagy kategorizálást, kicsi kiegészítéssel.
6s-7s
7s-8s
8s-9s
9s-10s
10s-11s
11s-12s
12s-13s
13s-14s
14s-15s
15s-16s
17s-18s
18s felett
Mindenki ugyan úgy kvalifikálhatna mint eddig, mindenféle gumi vagy kipakolás vagy utólag beépített nagyobb motor stb megkötés nélkül, csak a biztonsági feltételeknek kell megfelelni a gépátvételen. Miután kvalifikált és a nap folyamán ment 3-5 futamot akkor a legjobb idejét vesszük alapul a döntőkbe való besorolásnál. Például : ment valaki 10.82, 10.56, 11.21, 10.15. akkor neki a legjobb ideje a 10.15 lesz tehát bekerül a 10-11 kategóriába. Mindezek után következik a 10-11 kategória döntője ami ugyan úgy alakul majd mint most, tehát az első 8 jut be kategórián belül és küzd meg egymással. Mi történik ha valaki taktikázni kezdene ? Bevezetnénk egy olyan szabályt, hogy a döntőben nettó időt figyelembe véve, 0.3 tized másodperccel javíthatja meg az aznapi legjobb kvalifikációs idejét, mert ha többel javítaná akkor az a versenyző kiesne. Minden versenyzőnek az lesz az érdeke, hogy a kvalifikációban minél jobb időt menjen. A példánkat említve 10.15 volt a legjobb kvali idő és a döntőben megy egy 9.87 az ember és ő ér be elsőként akkor ő nyer, de hiába megy 9.87 az ember, ha rossz a reakciója és bealszik a rajtban és a másik ér be elsőnek, mert akkor a másik nyer ( persze ha nem javítja meg több mint 0.3 másodperccel az aktuális napi kvalifikációs idejét. )Az év végi összetettet minden versenyen az első 6 kategória leggyorsabb 16 jából üzemképes 8 leggyorsabb futná. Mi történik, ha nem tudja megfutni a döntőbe az legjobb kvalifikációs idejét az ember, semmi csak az a lényeg, hogy előbb érjen be mint a másik. Nagyon sok vitát és problémát lehetne kiküszöbölni ezzel a besorolással és ha minden jól megy a kategóriákban fél másodpercen belül lenne a 8 as tábla
Tessék átgondolni és elmondani a véleményeket illetve kérdezni, ha nem tiszta valami.
Én is és még vagy 2 ember jövőre 6 időket akarunk menni Magyarországon !
Kaldy Peti se a 8 tábort fogja gyarapítani....
Révhelyi Peti egyre gyorsul és kezdi érezni az autót, ha komolyabb motor kerül bele az is lehet 7 idő
Breki se szeretne megállni 9 másodperc felett csak alatta.
G1 team fejlődése sejteti a 9 magas időt
Kiss Gyuri másik autóval se a 11 időre hajt.
stb.
Nem látom értelmét ennek, legyen mindenki olyan gyors amilyen csak tud és a barátok vagy ellenfelek érjék utol vagy előzzék meg, akkor jó az a rendszer amit leírtál, ha senki nem akar fejleszteni, csak nagyon kicsiket:-)