Lehet utcai 9-esed, csak azt jelenleg GTR-nek, vagy 997-es biturbó porschenak hívják.Annak nem csökken a használati értéke, de sokba kerül.
Az én mitsubishim is lehetne, de az megint sokba kerül ha nehéz marad, nincs annyi pénzem amennyivel utcai 9-essé válhatna, mert az összes hajtás alkatrésze gyenge hozzá, azzal a súllyal.
És persze hogy nem hiszek, hiszem el, amikor nem volt itthon még 9-es nemhogy utcai Evo de kikönnyített sem.Meg kell próbálni.
Ha mindig hiszel másoknak akkor otthon ülsz és nem élsz, élvezel semmit, csak mások elmondják és elhiszed hogy úgy van :-D
Lesz még utcai evo-m, de nem megy egyszerre minden.
Másrészt én évek óta a gyorsulás sportágat nyomom, hol hobbiként, hol adrenalin pótlásként, szeretném ha összegezve lenne amit évről évre versenyeztem, úgyhogy leszel végre szíves felpörögni és az elmaradt versenyeket bepakolni a dragbázisba? :-)
Ez volt a legolcsóbb mutatvány ahhoz hogy gyorsabb legyen, folyamatosan törések nélkül.
11.2-es program volt idáig amivel 10.5-lett, csak a súly és amiatt hogy feltettem a slicket.
Ha meg faragok akkor ment volna 10.8-at és eltört volna a diffi, váltó, kútányér, nyelestengely....ahogy régen.....lehet egy szezont végigmenni sokkal olcsóbban is így, mintha nehéz is, meg drága is lesz.
Úgyhogy igazam lett mint mindig.Utcára nem rossz a 2.4 jtd 166 fullos autóm sem chiptuninggal...., nem kell 200 lónál több utcára, ez meg 5liter géázolajat eszik 15 liter E85 helyett :-D
Minden kategóriában vannak egyenlőtlenségek, de nem lehet 30 kat.
Te kategóriádban súlykülönbség lehet, enyémben meg mehet 2.3-as csak turbós autó akár 10000ccm feletti turbó, nitróval is....lehetne 3000le az ellenfelem 6x akkora motorral is....ha gyári kerékmérete van.
Én is vagy erősítek és nyomok mindent bele, vagy elfogadom ezt, ez van :-D
Majd jövőre eldöntöm mi legyen, idén már elvegetálok ezzel, ha azt veszem hogy 11.2 volt tavaly, most meg 10.5 van, végülis haladok :-D
Így is ment 7.4 helyett 7.0-át.Egész szép javulás itt 1 év után.
És nem a pontnélküli versenyen fogom szétbaszni és kockáctatni a hajtást.
Összetett terveim vannak....abba ennyi fért bele a ringen.Én nem 1 versenyes hülyegyerek vagyok amire felteszünk mindent és eltörün, felrobbantunk mindent egy szaros 6-os időért....van már 201-en 6.9 secem lacházán és kunmadáron is....201-en.
Igen végülis ha azt nézem hogy tavaly 7.4-et mentem ott csak most meg 7.0 akkor minden ok. :-)
Az ócska 1.8 60 láb miatt nem volt 6, de a slicket meg nem volt miért feltenni tétnélkül....egyik bajnokságnak sem volt a része meg pénzdíjjas sem volt.
Ezt jól el.btam rajtban.....grat Robinak.A 201 varázsa, ha hibázol nincs 402 métered hogy helyrehozd.
Neki ez a 6.93 a mai legjobbja, nekem csak 7.05 volt a legjobb.
Profiknak mindegy milyen gumit raksz fel, esőben eltekeri minden sebességben...de a fele amatőr autó is nagyon erős már...és csak 1 versenyzőnek kell belehajtania a nézőkbe elfordulva....beszitálva...ami szárazon is lehetséges persze, csak hát a szervező viszi a vállán a balhét.....és az első baleset után fordulhat megint a média az egész ellen....nem hiányzik.......dragracing versenynaptárban idén 30 nál is több verseny volt...lesz másik.
1 megoldás még hogy a döntő időpontját megvárni, ha akkor is esik vége.De döntő közben 2 órát várni...stb...nem lehet.
A te autód egy lassú szar :-D Mihez képest.... :-)
Amúgy azt gondolom hogy megint egy autószerelő, tuningrészleteket tudó (ez vagy te bémeg) próbál értekezni egy olyannal akinek épiitettek valamit amit akart, kb tudja hogyan áll össze és naggyából tudja az adatokat...le is iirja, te meg látod hogy nem tökéletesen iirja csak úgy ahogy gondolja.....na és erről jövő szezonig tudtok majd beszélgetni mert saját nézőpontotokból és a saját pontossági tűrésmezőtökből igazatok van mindkettőtöknek vazze :-DDD
Elhiszem...de hamég úgy is lett volna picit...akkor sem számít már mert se motoros meg kb 8 autós pár volt hátra.
Azaz szerintem mehettél volna, de ez van.
Meg mivel már csak pár autós döntőzött, motoros nem csúszhatott el középen... lehet elfért volna rajta az a pár csepp olaj....augusztus 20-ra úgyis új gumit csinálnak a 3 napos banzájra gondolom...
Nem volt nagy tapadás azt mondták...azaz 10 felett volt az biztos, főleg fos 60lábbal.De állítólag 300 méternél váltott 5.-et és a végsebesség érdekelne, mert az evónak enél a 10.6 217-esnél jobbat kell mennie idén...azaz finomítunk még az 1.8 nyomáson és a dús programon......
Jó hát öreg már, meg reakció idő, meg ilyenek, de megtanulta már tőlem a hulladék rajtot és a visszakapaszkodás művészetét :-DDDDDDD
Komolyrafordítva ő nem rajtprogramból megy, hanem lábból próbálja a legoptimálisabbat kihozni......
Én már nem tudom hol indulhatok a Dragracingon kívül mint profi liszenszes MNASZ versenyző....hogy évvégén ne legyen bemondva hogy itt meg ott indultam és ezért nincs ez meg az....
Mondjuk kb pont elég a Dragracingos öszes hazai, külföldi, Fertő, Rába... kb 40%-án is résztvennem....idő meg pénz sincs többre.Idén csak az összes MNASZ OB és Dragracing bajnokságos pályákon megyek + Hring, mert az meg SHOW, bár sehova nem számít pontba akkor meg minek?De azt szeretem :-D
Múltkor a téli gumival volt 1.7 60 lábam.....most a nyárival 1.9-ről folyamatos leeresztéssel 1.81 volt a legjobb.....azaz a tapadás érdekesen nem volt nekem most....lesz jobb is ha 1.7 alját lehúzom....1.79-el volt 6.9 201 múltkor, most a 1.814-el 7.003....
Csúszott kaparva sokat mire le lehetett húzni a 2-est....
Kellene egy saját műhold Jézsó, és arra felnyomod dolbiszörrand mindenhonnanjönnekahangokban, maj külön vevőegységeken kitolod a pálya minden szegletébe.
Én a 402 végére szeretnék, mert néha nem tudom ki nyert és mennyi az időm, csak amikor visszaérek 30 sec alatt a tájmszlípért....30 secig teljesen kétségbeejtően izgulok mindig :-DDDDD
De jó, nekem nincs időm mostanában feltölteni a miénket, Dumbi meg elmegy Svájcba aki videózni szokott nekünk így majd Csárli tölti fel valamikor az egészet....
Igen.Teljesítenem kellett ha nyerni akartam ellene, Robi kimondottan stabil versenyző és egész nap 10.7-10.8-akat ment.Kemény verseny volt, koncentráltam.Együtt értünk be, nem tudtam ki nyert akkor.
Most láttam az autót fél éve először a verseny váltón át a kikönnyítésen keresztül.
Van még mindkettőnkben.
Így van, miután a kecskével Pityesz is beijesztette a kamerás csávókát annó....utána törölgették mind a 4 gumit....de hát annyira lehet idén is kikerülni a vizet, mintahogy nem kell tolatni a stage-be álláshoz se betonra ugye...