Mi is köszönjük neked, nektek és mindenkinek aki megtisztelt bennünket és részese volt a versenyeinknek és a díjátadónak. Találkozunk hamarosan illetve 2013-ban a pályán :-)
Nyugi Puma, nem felhúzni akartalak, csak kicsit felpiszkálni, hogy fejlesz. Igazad van mindabban amit leírtál, de remélhetőleg tényleg bővül a hazai paletta egy régi új ismerőssel és várhatóan nem fog rosszul menni. Nem tőlünk jön ki az autó, csak tudok róla. és mivel tudom mi lesz benne azért gondolom, hogy jövőre lesznek nálatok is nagy csaták.
nincs nagyon, mert velem együtt 1150 -1200 kiló lesz és ez teljesen megfelel a FIA ide vonatkozó szabályainak, nem is beszélve, hogy az eddigi 20 liter üzemanyag helyett 50-60 litert cipelek majd a táv elején. Eddig 1150 kiló volt nélkülem, de nagyobb motor nehezített, míg a könnyebb kaszni kompenzálja a súlyt, ja én is híztam :-))
Szóró gittelés folyik éppen, majd csiszolás és ezután kap még egy réteg gittet amit vizesen csiszolnak aztán festés és már kész is a karbon sablon alá való :-))
Hú Peti ez egy kicsit marketing szagúra sikeredet, azt írod nagy a nyomás rajtatok, gondolom ezt a nyomást a versenyzők gyakorolják rátok, tehát ha a versenyzők szeretnék ezt és ti a versenyzők érdekeit tartjátok előtérben akkor ez helyes döntés, ha pedig nem erre mentek akkor is lehet helyes döntés csak ki kel próbálni aztán 50-50% vagy sikerül vagy nem. A V 8 kupa egy nagyon jó dolog, de a kategorizálás véleményem szerint kicsit szegényes a mai versenyzői társadalomhoz, mint ahogy ti se ezt alkalmazzátok a normál versenyeken. Összegezve nagyon örülök, hogy az a kis verseny ami 2003 körül kialakult Fertőszentmiklóson illetve folyattátok a Rába ringen, az ilyen nagy és egyre jobban szervezett versenyé nőtte ki magát.
1000 lóerőig szerintem elég 100 méter 1500 Le nél már jobb a 200 ez felett jó lenne még hosszabb ragacsozás. Természetesen minél hosszabb annál jobb, de egy ilyen hordó anyag 250-300 ezer között van és egy hordóval 100-130 méter között lehet lekezelni spórolósan 2 pályát + ehhez jön hozzá a szerkezet amivel tudjuk csinálni na meg az emberi munka, tehát pl: Kiskunlacházán egy kezelés anyagára kb félmillió Magyar papír
2013 évre várható verseny időpontok és helyszínek !
2013. március 23 Kiskunlacháza
2013. április 13. Kiskunlacháza Nemzetközi Honda Találkozó
2013. április 14 Kiskunlacháza Magyar Országos Bajnokság
2013. április 21. Fertőszentmiklós ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. április 27. Kiskunlacháza
2013. május 4. Bolkovce ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. május 5. Murska Sobota / Muraszombat ( Dragracing.hu Időmérés ) eső esetén 05.26
2013. május 18. Kiskunlacháza
2013. május 19. Győr Rábaring ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. június 1. Trencin / Trencsény Magyar Országos Bajnokság
2013. június 15-16 Fertőszentmiklós ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. június 22. Piestany / Pöstyén ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. június 29. Kunmadaras Magyar Országos Bajnokság
2013. július 5. Szlovákia Ring ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. július 13-14 Győr Rábaring ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. augusztus 18. Kunmadaras Magyar Országos Bajnokság
2013. szeptember 7. Kiskunlacháza Magyar Országos Bajnokság
2013. szeptember 15. Fertőszentmiklós ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. szeptember 21. Kiskunlacháza Magyar Országos Bajnokság
2013. szeptember 29 Győr Rábaring Magyar Országos Bajnokság ( Dragracing.hu Időmérés )
2013. október 5. Hungaroring
Nyílt szakági ülés tartunk 2012.10.18. 18h órai kezdettel a Magyar Sportok Háza XIV.-kerület Istvánmezei u. 1-3. alatt. Minden kedves Versenyzőt, Rendezőt és Érdeklődőt szeretettel várunk.
köszi ezzel is okosabb lettem 5.4 @ 213 200 méter komoly gázelvétellel és akadozó benzin ellátással ebből a kamerából, de egy biztos nem volt jó a rajtom ferdén álltam be és 100 métert se tudtam rendesen tolni ( maximum fél gázig nyomhattam a gázpedált)
Örömmel értesítünk benneteket, hogy elindult az új online jegy értékesítői oldalunk ahol kedvezménnyel tudod megvásásrolni a jegyedet, használd ki te is a kedvezményt :-))
nem kel senkit szopkodni, ha gondolod csinálunk falat lacházára csak szerezz hozzá 30 millát és fal lesz. Amúgy pedig abba, hogy hagyni kell egy kis időt sajnos igazad van, mert nem lehet mindenki profi a beállásnál.
Amúgy pedig mielőtt osztod az észt gyere próbáld ki és megkérdezzük az autós társakat, hogy milyen rajtoltató vagy, lehet sokkal jobban csinálod és akkor mi tanulunk majd.
Ez nekem tetszik, ha valaki kipróbálja ezt csak fél óráig akkor minden megvilágosul előtte, még az is, hogy a start marsal nem is olyan könnyű feladat.
Semmi mást nem különböztet meg a startnál egy átlag embert a profitól, hogy a 0,4 idő alatt lefutó sárga fényt mennyi idő alatt észleli és ezt az észlelést mennyi idő alatt tudja mozgási energiává tenni aztán már a többit az autó végzi a fotocellával
én ebben az esetben amikor döntők közepén szakad meg a verseny akkor úgy döntenék, hogy aki már döntőzött azt az ott elért eredmények alapján és nem az ott elért idő alapján sorolnám az első, második stb helyre aki pedig nem döntőzött azt a kvalifikáción elért eredménye alapján sorolnám a döntősök mögé.
Az MNASZ Drag és Drift szakága F1 jegyeket tud biztosítani elsősorban a licences versenyzőinknek, kérem aki ki szeretne menni és érdekli a 3 napos állo jegy az dobjon egy emailt a nevével a info@dragracing.hu email címre. A jegyek korlátozott számba állnak rendelkezésre, jelentkezési határidő 2012.07.11.