Az esemény fontosságára való tekintettel a Poco Loco támogatónk nagylelkű ajánlattal állt elő! Minden gyorsulási nevezőnek egységes 16.500.- forintot kell csak fizetni a nevezésért, mert a többit a támogató állja! Természetesen mindazoknak akik már befizették a nevezést a gyorsulásra a versenyen visszakapják a különbséget. Így ezzel a nemes gesztussal a támogatónk sokkal jobban elérhetővé tette a mindenki által már nagyon várt Budapesti utcai versenyt. A nevezésedet küld továbbra is az info@dragracing.hu email címre a nevezési díjat a http://onlinejegy.dragracing.hu/ honlapon online fizetéssel vagy Budapesten a XIII. a XVI. vagy a XXIII. kerületben személyesen is megvásárolhatod.
Eddig nevezett versenyzők :
Pató László
Zsákai Olivér
Vanó Gábor
Vogelsinger Sándor
Demeter Róbert
Tóth József
Kohári Zoltán
Kovács Szabolcs Boby
Bódizs Attila
Felker Piros
Kiss Gyuri
Nagy Zoltán
Kapuvári Tamás
Eötvös Tibor
Lovas Mercedes
Tóth József
Szemes János
Péter Norbert
Zlatarics Botond
Spindler József
Igor Kovacic
Kiss Zoltán
Tom El'Chevynator
Mezey Krisztián
Molnár Henrik
Nagy Gábor
Écsi Norbert
Tellér Antal
Bocskor András
Kovács Szilárd
Lovász Róbert
Lovász Kornél
Ternai Csanád
Bodony Zoltán
Horváth Nobert
Kandikó Ákos
Ragó Attila
Szalai Gergő
Tóth Attila
Ifj. Kanyik Anti
Drozdik Tibor
Takács Péter
29th May: Zoltan Kohari or, in Hungarian, Kohari Zoltan, the Budapest-based promoter of nearly everything happening in western Hungary, has decided to add to the growing number of hot quarter milers in the region with his own blown mid-70's Camaro. Paul Fischer writes:
Last week at his main venue at the unpronounceable Kiskunlachaza track he set, as far as I can tell, the quickest doorslammer ET in the entire region. A storming 7.26 at 329 kmh has upped the ante among the local racing fraternity. Zoltan was matched against Robi Demeter in his super-turbo Audi which is no slouch at 9.7 seconds. Robi, it must be said, has become accustomed to blowing away all-comers. Not this time. The run is available on YouTube.
Kiskunlachaza is a former military airbase from the Soviet Union days and has a runway of width and length that I can't be bothered to measure; suffice to say it's mega-wide and super-long. Zoltan and his crew at Dragracing.hu have worked hard getting to grips with track preparation and have mostly mastered the art of transforming old tarmac into a smooth race track capable of low seven-second doorslammer passes. It remains to be seen how the rest of the pack respond to this latest challenge, they certainly have a race track on which to do it
Frissült a gyorsulás nevezési lista, már betelt a nevezők 1/4 aki nem siet az lemarad :-)
Akik már neveztek és mindent teljesítettek is :
Pató László
Zsákai Olivér
Vanó Gábor
Vogelsinger Sándor
Demeter Róbert
Tóth József
Kohári Zoltán
Kovács Szabolcs Boby
Bódizs Attila
Felker Piros
Kiss Gyuri
Nagy Zoltán
Kapuvári Tamás
Eötvös Tibor
Lovas Mercedes
Tóth József
Szemes János
Péter Norbert
Zlatarics Botond
Spindler József
Igor Kovacic
Kiss Zoltán
Még + 5 fő aki nevezett de még nem teljesített mindent
3 nap alatt nem is olyan rossz :-)
Tájékoztatás:
Mindenkit szeretettel várunk 2014. Június 07. A Poco Loco Autós és motoros gyorsulási verseny + szlalom verseny a Pesti Rakparton nevű rendezvényünkre.
Nézőknek ingyenesen látogatható a rendezvény!
Versenyzőknek:
A rakpart Dráva utca felöli részén autós és motoros versenyzőknek gyorsulási verseny lesz ahova lehet nevezni, úgy, hogy küldesz egy e-mailt a info@dragracing.hu email címre az autód vagy motorod típusával és a neveddel és azzal, hogy gyorsulási versenyre szeretnél jelentkezni és mi küldünk neked egy kódot. Majd felmész az http://onlinejegy.dragracing.hu/ és ott minden adatot kitöltve meg tudod csinálni a nevezésed. Az előnevezést ki tudod fizetni Master Card és Visa kártyákkal vagy PayPal segítségével. Vásárlási segédlet : http://onlinejegy.dragracing.hu/pages/help
A nevezések korlátozott számban elérhetőek, éppen ezért mindenkit arra kérünk, hogy időbe tegye meg, mert, ha betelik, akkor már nem tudunk elfogadni nevezéseket. Jelenleg még van lehetőség a nevezésre.
Minden nevezőnek a nevezése mellé az www.armadahajozas.hu jóvoltából biztosítunk a depó mellett egy olyan lehetőséget is, hogy amikor éppen nem versenyez akkor lehetősége van a VIP hajón nézni a versenyt ahol is ingyen üdítővel, pogácsával és miegymással várjuk nagy szeretettel.
A rakpart Margit híd felöli részén szlalom verseny lesz ahova lehet nevezni, úgy, hogy küldesz egy e-mailt a info@dragracing.hu email címre az autód típusával és a neveddel és azzal, hogy szlalom versenyre szeretnél jelentkezni és mi küldünk neked egy kódot. Majd felmész az http://onlinejegy.dragracing.hu/ és ott minden adatot kitöltve meg tudod csinálni a nevezésed. Az előnevezést ki tudod fizetni Master Card és Visa kártyákkal vagy PayPal segítségével. Vásárlási segédlet : http://onlinejegy.dragracing.hu/pages/help
A nevezések korlátozott számban elérhetőek, éppen ezért mindenkit arra kérünk, hogy időbe tegye meg, mert, ha betelik, akkor már nem tudunk elfogadni nevezéseket. Jelenleg még van lehetőség a nevezésre.
Természetesen, ha valamilyen csoda folytán nem telne be az előnevezés akkor a helyszínen is lehet majd nevezni, de ez csak abban az esetben, ha a megadott légyszám ( 100 fő gyorsulás és 100 fő szlalom ) nem telik be.
Bármilyen kérdés esetén állunk rendelkezésre a :
06309430957 telefonon vagy a info@dragracing.hu email címen.
Megnéztem és összehasonlítottam a tavalyi Hockenheimben futott eredményekkel és az látszik, hogy jóval erősebb az autó. Tavaly a 7.0 futamban már 200 méter előtt kapott padlógázt itt pedig 300 méterig 35-43 % gázpedál állással mentünk és kb 300 méter körül kapta meg a padlót. Nem beszélve arról, hogy messze nem használtuk ki se a gyújtás se pedig a fordulat illetve a váltás lehetőségeinket se. Azt gondolom, hogy szeptemberbe Kiskunlacházán megfogom futni a 6 időt, de előtte még ott van kunmadaras és a két nemzetközi szereplés ahol mindenképpen meg kell futnom a 6 időt.
Nem tudják, de reggel 6 és este 10 között nincs csendrendelet, amúgy pedig ecotechk katalizátorral és 3 kipufogó dobbal felszerelt versenyautóm van ( csak azok éppen nincsenek rajta ) :-)
Ha minden igaz lesz egy VIP hajó amiről jól belátható az egész
Na akkor a mai napi jó hír !
A mai napon biztossá vált, hogy élősszőr a történelembe 2014 június 07. a Carl Lutz rakparton Gyorsulási és szlalom versenyt rendezhetünk, megkaptunk minden szükséges engedélyt !
Természetesen lehet majd követni, ezen a héten csütörtökön már biztosat tudunk és mindent közlünk is. Természetesen a befizetések sorrendje is döntő lesz.
Mindenkinek van lehetősége nevezni, de limitálni fogjuk 100-120 főben a nevezést. Előnybe részesítjük első körben MNASZ profi licencel rendelkezőket, másodsorban az MNASZ street licencel rendelkezőket, harmadsorban bárki jöhet a megadott keretszámok tükrében.
A Magyar mnasz gépátvevő srácok reggel 9-15 óráig mindketten a helyszínen voltak és nem mentek sehová, tehát nem nagyon értem mire kellett várnod, de majd csak kiderül ez is.
A kategória besorolást mi rontottuk el 3 ember tekintetében, mert nem a magyar hanem a szlovák bajnokságba soroltuk őket. Ezért elnézést kérünk.
A pontjaidat a magyar bajnokságba természetesen megkapod és ha jól tudom a kupádat is megkaptad a helyszínen.
Sajnos vagy inkább hála istennek nagyon sokan voltak és ez jó, jo futamok és jó versenyek voltak, neked is és minden Magyarnak köszönjük, hogy ott volt.
Bevezetünk két teljesen új kategóriát a május 17. versenyünktől kezdve, egyenlőre idei évben próba jelleggel.
Az kategóriák elnevezése R1 és R2
R1 kategória :
2000 cmm alatti kategória hajtástól függetlenül mindenben meg kell felelni a street szabályoknak, de használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát.
R2 kategória :
2000 cmm feletti kategória hajtástól függetlenül mindenben meg kell felelni a street szabályoknak, de használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát.
Ez a két kategória nem érinti az OB-t csak a Dragracingben lesz külön értékelve az év végén.
Street osztály általános szabályai
A Street osztály kategóriáiba azok a járművek tartoznak, amelyek karosszériája sorozatgyártásban készült, és a kereskedelemben kaphatóak illetve kaphatóak voltak.
A motor autón belüli áthelyezése nem megengedett a street kategóriákban.
Street kategóriában csak az autó eredeti motorja lehet beépítve. Ez alól felmentés csak egyetlen esetben adható, ha az autó forgalmi engedélybe bejegyzett átalakítási engedély szerint is módosított motorizáltságú. A motor beépítésének ezzel együtt meg kell egyeznie az adott típus eredeti kialakításával, azaz hosszanti-motoros autóban csak hosszában, keresztmotoros autóban csak keresztben lehet beépíteni az új vagy eredeti motort.
A motor, futómű és kipufogó-rendszer módosítása engedélyezett. A motor felfúrásos javítása vagy lökettérfogat növelése engedélyezett, ami kategóriát emel, ha a valós lökettérfogat átlépi a kategória határát, kivéve, ha ez csak második túl méretre történő javításból származik. A kipufogó-rendszer kivezetésének a gyári helyen kivezetett véggel kell rendelkeznie.
Street kategóriában az autó könnyítése max. 1 db fém karosszéria elem cseréje engedélyezett. Az autónak rendelkeznie kell gyári vagy optikai tuning részeként módosított kárpitozással, szőnyegezéssel. Rendelkeznie kell a forgalmi engedélyben szereplő számú üléssel, az ablakok nem cserélhetők műanyagokra. A KRESZ által előírt biztonságtechnikai elemek az autón kell legyenek. Optikai tuning miatti szélesítések, kiegészítések azonban elfogadottak a street autókon is.
Az autónak rendelkeznie kell a beazonosításához érvényes forgalmi engedéllyel.
A kategóriákban a feljebb nevezés nem engedélyezett.
Mankókerék használata tilos!
Megváltoztatott motorizáltságú autónak azt az autót tekintjük amelyik az adott motorral és vagy hajtással nem volt gyárilag szerelve, mely változtatás a forgalmi engedélyben is szerepel.
Street kategóriákban csak E-jelű, normál gumiabroncs, illetve az alább felsorolt D.O.T jelzéssel ellátott street gumiabroncsok Mickey Thompson: Sportsman, BFGoodrich : g-Force Super Sport A/S, g-Force T/A KDW,g-force Sport, Radial T/A ,Cooper Cobra GT , Hoosier : Pro Street ,GoodYear : Eagle GT II , Coker Pro Trac, General Tires engedélyezettek, kivéve a R1 R2 kategóriákat ahol is használható olyan drag slick vagy bármely más slick gumi ami tartalmaz mintát. Valamint az autónak mindkét tengelyén minimálisan a típus műszaki specifikációjában meghatározott méretű abronccsal és keréktárcsával, illetve mindenhol az abroncs futófelületén minimum 2 mm mintamélységgel kell rendelkeznie. A használható legnagyobb méret pedig az, amely még nem lóg ki a sárvédő alól.
Street kategóriában az utólagos feltöltés és a nitro használata engedélyezett, és a megfelelő feltöltött kategóriába kell sorolni. Gyárilag vagy utólag turbósított autó azonban nem rendelkezhet semmilyen további feltöltéssel, kivétel ezalól a gyárilag kompresszorral és turbóval egyidejűleg szerelt típusok. Minden további feltöltés vagy az üzemanyaghoz/robbanóelegyhez adott, a kereskedelmi forgalomban kapható üzemanyatól eltérő adalék, segédanyag, kiegészítő alkalmazása tilos. A gépátvevőknek el kell utasítaniuk az olyan gépjárműveket, amelyeknek rétegelt szélvédői oly mértékben károsodtak, hogy az a kilátást akadályozza, és fennáll annak a valószínűsége, hogy az esemény során, további törést szenvednek.
A támasztó kerék használata minden kategóriában megengedett.
Üzemanyaga csak kereskedelmi forgalomban kapható lehet: benzin, E85, gázolaj, biodízel, versenybenzin
Amennyiben az autó valamilyen szempontból nem felel meg a forgalmi engedélyében szereplő adatoknak, úgy vagy teszt, vagy a profi kategória megfelelő osztályába kell besorolni
Urak kellene egy kis segítség, tud valaki olyan szerszámot kölcsön adni vagy valahol eladót amivel 13.4 mm ről 12.7 mm re lehet csökkenteni egy réz/bronz rudat ? nem lehet a helyéről kiszedni és befogni esztergába, tehát valami ilyesmi kellene vagy egy másik jó ötlet. Sürgős !!!
Szerintem nagy átlagban 50 kiló / 0.1 másodperc nem hiszem, hogy ezen múlna bárkinek is a győzelme vagy veresége. Aki nem tartja be a szabályokat annak nincs értelme versenyezni, mert ha nyer akkor is ott lesz a lelkiismerete ami ellen veszített. :-)
Gratulálok a Gyermeknek, hogy sikerült megszületnie és gratulálok az anyukának, hogy megszülte a gyermeket ! Ja és neked is gratulálok, hogy végre valamit jól csináltál :-)
Az autót, pedig hamar fejezd be mert aztán csak bonyolódik a helyzet :-)
engem megkértek, hogy rakjam fel és én megtettem, mindenkinek a saját döntése mikor mit csinál, neked hogy elmész vagy nem, nekik meg az, hogy mennyire foglalkoznak az emailokkal
Kunmadaras díjátadó, aki akar jönni az jelentkezzen a viktoria.fulep@gmail.com email címen.
BERKES NÁNDOR 1
DEMETER RÓBERT
DR KISS NÁNDOR
ERDŐS CSABA 1
FARKAS PÉTER
FEKETE TAMÁS
FELKER ISTVÁN
FELKER PIROS 3
GONDI MÁTÉ
Gondi Péter
GYETVAI MIKLÓS
HAJDÚ KRISTÓF
IGOR KOVACIC
KÁLDY PÉTER
KAPUVÁRI TAMÁS 1
KÁRAI KRISZTIÁN
KARSAI ZSOLT
KESZELI IMRE 0
KINIK RÓBERT
KISS GYÖRGY 1
KISS ZOLTÁN
KOHÁRI ZOLTÁN 1
KÜRTI ZSOLT 0
NAGY ZOLTÁN 1
NÉMETH LÓRÁND
OREHOVSZKY VILMOS
PÉTER NORBERT 0
PINCZEHELYI TAMÁS
PINTA VLAD
RADICS ÁKOS
RADICS GÁBOR 1
RÉVHELYI PÉTER
SOLYMOSI LÁSZLÓ
STEFAN HOLAKOVSKY
SZABOLCSI ZSOLT 2
SZIVÁK RÓBERT
TANASE DRAGOS
VANÓ GÁBOR 1
ZÖLDI ISTVÁN
Bálint, köszi, hogy leírtad, de biztos vagyok benne, hogy jó versenyek lesznek és győzni is tudsz majd még a kategóriádban. Amúgy ha kérhetem hívjál fel, mert lenne még mondanivalóm.
autó + sofőr + bukó + teljes ruházat és még bele lehet rakni + 50 kg. azaz
pl: 1000ccm -2000 ccm között szívó autó 670 kiló + sofőr 80 kiló + bukó és ruházat 10 kiló akkor 760 kilót ér el és nem kell beletenni semmi súlyt, de ha az autó csak 630 kiló akkor 40 kiló súlyt kell beleraknod. Természetesen ha nehezebb mint a minimum súly az nem baj.
Hölgyek és Urak !
Az esemény fontosságára való tekintettel a Poco Loco támogatónk nagylelkű ajánlattal állt elő! Minden gyorsulási nevezőnek egységes 16.500.- forintot kell csak fizetni a nevezésért, mert a többit a támogató állja! Természetesen mindazoknak akik már befizették a nevezést a gyorsulásra a versenyen visszakapják a különbséget. Így ezzel a nemes gesztussal a támogatónk sokkal jobban elérhetővé tette a mindenki által már nagyon várt Budapesti utcai versenyt. A nevezésedet küld továbbra is az info@dragracing.hu email címre a nevezési díjat a http://onlinejegy.dragracing.hu/ honlapon online fizetéssel vagy Budapesten a XIII. a XVI. vagy a XXIII. kerületben személyesen is megvásárolhatod.
Eddig nevezett versenyzők :
Pató László
Zsákai Olivér
Vanó Gábor
Vogelsinger Sándor
Demeter Róbert
Tóth József
Kohári Zoltán
Kovács Szabolcs Boby
Bódizs Attila
Felker Piros
Kiss Gyuri
Nagy Zoltán
Kapuvári Tamás
Eötvös Tibor
Lovas Mercedes
Tóth József
Szemes János
Péter Norbert
Zlatarics Botond
Spindler József
Igor Kovacic
Kiss Zoltán
Tom El'Chevynator
Mezey Krisztián
Molnár Henrik
Nagy Gábor
Écsi Norbert
Tellér Antal
Bocskor András
Kovács Szilárd
Lovász Róbert
Lovász Kornél
Ternai Csanád
Bodony Zoltán
Horváth Nobert
Kandikó Ákos
Ragó Attila
Szalai Gergő
Tóth Attila
Ifj. Kanyik Anti
Drozdik Tibor
Takács Péter