2 kérdés:
nem úgy volt,hogy agu.23 lesz a rábaringi ddr?
az is marad és ez egy plussz ?
nekem nem 3x50pont volt taszáron?3an voltunk a kategóriában.és akkor 200lenne
az igaz.2tizeddel még beleférhetne ha fejleszt.de elvenné egy kicsit a varázsát,hogy adott kategóriájú autók mennek egymás ellen.ami lehet nem is baj illetve van akinek meg pont nem az számit.ezért én is azt mondom,hogy lehetne idő alapú kategória is azok helyett amik halott kategoriák.
az biztos ,hogy annál szarabb nincs mint egyedül állni a dobogón főleg egy dijátadon.
de mégha 2-3 ember van a kategóriában az se jó érzéssel tölt el.
de régen mégis volt 300 nevező vagy még több is ringen.katasztrófa volt soxor kivárni ,hogy 4 óra alatt 1x menjen az ember,de amikor bejött,hogy lehetett depobol menni az megkönnyitette azoknaK akik komolyan vették.
és most ugye drift eb-vel egybe volt kötve ezért tök máshogy volt a pálya meg a start zóna.
tapadás szar épp ezért mindenkinek szar.néző szempontból + kiállítok szempontjábol depo.... nagyon jo.én is a lacházi pályát szeretem a legjobban.nekem még közel is van.
sok dolog van ami felmerült ami elöre vinné ezt az egészet esetleg.megkell nézni,hogy hol és mikor volt csúcson és mi miatt "süllyedt" oda,hogy van olyan kategória ahol nincsenek hivatalosan helyezettek.és egész évben nem volt 2-3 nevező.van olyan ahol max 2-3an vannak.
Sztem arra gondolt norbi ami elég sok csúcs kategoriás street gép álma ,hogy egy 9.9.ha becsúszik 9.7-9.8ig még megeshet.de utcai szabályoknak megfelelve kb esélytelen jelenleg 9.2-9.3as gépet csinálni.a 9-10sec közötti katba lehet be se férne a 8közé egy 9.8al ha minden komoly gép kijön.ha viszont marad a mostani szinten 10.2 akár stabilan szórhatna.avval pedig a 10-11sec között elvan.de nincs motivácio a 9.9-re.
én is a 201m látnám a jelenlegi kategóriák csiszolásával ,hogy többet kéne eröltetni.ami a versenyzőknek is izgalmas és néző szempontból is jó lehet.
pl. ha lenne 3-4 ring egy évben mellette a lacházi versenyeken is lehetne külön 201-es döntőket szervezni ami mondjuk napközbe lenne amikor a nézők ott vannak és látják.és az beleszámitana egy külön 1/8ados sorozatba. gyorsan pörögnének a döntők utána még lenne 402 kvali és késő délután a döntő.utána egybe dijátadó.
hova lett a 6-8-10 éve kint lévő néha 5-6ezres tömeg a ringről.ok,hogy akkor nem volt drift meg ennyi autos rendezvény,de kedd éjjel kint volt több ezer ember és nem voltak ilyen komoly gépek mint most.10alatti 201m nagyon jónak számitott.
a 402-es versenyekre pedig azt a 2-3 kategóriát amit összevonnának és megszünnének a helyére lehetne idő alapú kategória próbábol.de ha jol emlékszem 2006-ban volt olyan,hogy 13-15-17sec kategória.
meglehet próbálni ujra és kiderül ,hogy lenne elörelépés...
én a h.ringi "versenyekre" látnám ,hogy lehetne nagyon izgalmas futamokat hozni a jelenlegi rendszer mellett is.ott a példa "Tibi bá".a kis skodával ott volt a drag gépek mellett.és nagyon szoros futamok voltak.pl.demerobivs. breki.....
néző szempontbol az a legjobb+ versenyzőként is sokkal izgalmasabb mégha nem is 1/4-ed a táv.
lehetne külön kiirás pl egy h.ringes sorozatra.lehet sok embert vonzana megint ki ....
szia!
1.6osként gyári bontatlan blokk +h.fejjel mentem 13.51-et vele 165körüli véggel.
aztán megcsinált h.fejjel streetbe 13.7 163körül.
1.8-asként bepakolva 13.2@166-168
könnyítve 12.8 és 173körül volt a legjobb .aztán fejlesztés közbe jött az audi csere
Borg warner efr 6258.igen ő.
800-850körül van a cél.
most bejáratós progival adta csak ki 1.3bar 6700-as rev limittel.
igyis meglehetet volna a 210fölötti célvonali 1700kg-val nem rossz.
váltó probléma miatt nem ment jó időt sajna.
12.2@204
de volt egy elvett gázos futama is a kocsinak ahol 200méter 7.6@164 volt utána gurulva 400méterig 12.4 149.
kövi versenyen kiváncsi leszek az uj váltoval mit megy...
mikor túl ment én nekem 2ezres fordulaton berregett az autó miközben bent álltam.
mikor jött vissza és felvillant mind2 lámpája akkor kapcsoltam als-t.és onnan nincs visszautam.csak ha lekapcs és kiállok.de ebben az esetben már túl közel voltunk a tűzhöz .ha lekapcsolom és pont kiállok már lehet hogy pont bent áll és rajt van....
előfutamoknál pont ezért várom meg mikor már zöld a lámpa és csak utána kapcsolok als-t....
egyszerre indultunk neki a stagelésnek.
de ő "ragacs" mellé ment.én egyenesen.bent álltam egész addig nem nyomtam als-t amig nem villant fel neki mind2 lámpa.csak ahogy felvillant és pont mikor nyomtam utána teljesen kitolatott.és ujra elkezdett elöre majd megint hátra....
itt már fent áll,hogyha pont lekapcsolom és tolatok és pont megáll és mind2en bent állunk akkor én kapok pirosat...
én belülről csunyán káromkodtam mikor 4.jére próbált beállni meg cél után is.annyit tanultam belöle,hogy nem ér ennyit az egész,hogy szétszivassam a gépet.lekapcsolom teljesen 5-10mpnél,ha bukom a futamot akkor ennyi.
ha az a fránya 4es megvan elsőre akkor tuti megvan meg a célvonali is sokkal nagyobb.
nem baj tesztelésre jo volt.ha meglesz a fejlesztés kiváncsi leszek mit tud majd.
porkéról lemaradtam sajna
hosszú
a fehér subaru ellen mentem.sztem kicsit szórakozott ,de biztos bal**sz is volt nem tudott be stagelni.csak mikor jó helyen volt én abban a pillanatban kapcsoltam als-t.és közbe még visszatolatott majd még vagy 30mp-ig baszakodott nekem meg végig ment az als.
nagyon ideges voltam már,mert csúnyán leszo*athattam volna a teknikát és még reakcibol jobb votlam kicsit de befulladt a rajt aztán 3be elég szépen kezdtem rá jönni majd ideges 4es váltás ami 3.jára sikerült aztán a célig már nem volt meg.nagyon kicsi volt sztem a bruttonk között.
"sajna" egy kicsit nagyobb turbo került rá és még finomítani kell pár dolgon...
ha van vkinek videoja a tegnapi döntős futamrol a "ba***sz" fehér subarus ellen./én is kicsit elamatörködtem.../ azt megkösszönném ha mailben átküldené .
ja engem meg még vki pont meg is szolt 2 éve mikor szavazás volt,hogy minek szolok bele mikor közöm nincs az egészhez még röhögve mondtam is ki tudja lehet lesz stroker audim.énse gondoltam komolyan,hogy pár honap és tessék
na de pont ezaz,hogy nincs ccm határ as5ben.
a strokerrel hoztam 2xx ccm-et,de ugyanugy 3-4-5....literes gépek is vannak.
motorszám minden stimm .1 kapcsolo nincs kipakolva.sőt tele + dologgal.na de mind1 nem fogok sirni ezért.max nem indulok annyi versenyen...
tavaly meglett szavazva,hogy stroker street.ezévben le lett szavazva jövőre ujra szavazzuk meg és talán streetbe lenne megint egy jó kis kategória
max rt ha kijön megint agyon vág mindenkit
én utolsó versenyen a 11.6-al 10-12ként jutottam be ap4-be
streetbe jó csata lehetett volna.
én többször lent voltam balatonon az audival nyáron. mászkálok vele amikor tudok.jelen állás szerint nem tudtam "komolyan" venni ezt az évet.
tökölön meccseltem néha jókat.lacházán csak időt tudtam max nézni...
na én is irok kicsit
tegnap agyaltam nagyon koe nevezésen 12.0 kat-ba.de kb 4percel lekéstem a nevezért igy mind1 volt
mind1 p4-be neveztem mivel streetbe stroker miatt nem lehetett.gondoltam tesztelek.
elsőre "koe" beállitással mentem 12.11 190.+
kicsit állítgattam szokásos nyomás küszködésem megin bejött de igyis azért összejött egy 11.6 -os idő.az autóban sztem még sok benne van ha nem makacs jó lesz ez.kezd stabil lenni 60lábak is mostanában ritkán mennek 1.7 fölé a jo kis téli gumikon.de volt már 1.6-al kezdődő is.
egy negativ észrevétel amit talán már régen is irtam.ez minden versenyre vonatkozik kb.
ha le van fujva a kvalifikácio.jo lenne egy olyan megoldás ami régen volt h.ringen ,hogy safety car beáll a sorba és mögüle már senki nem mehet.mert az a kb. 10-20 pár jogosan lesz nagyon felháborodott aki 2.x órája áll a sorba és utána "elküldik".
+ a 2 utcai mehet aztán 1 profi párt is ilyen esetbe jó ha sztem be van tartva,hogy ne érintse rosszul a nem soron kívülieket egymás után 2-3soron kivüli futam...
ezt leszámitva grat. a szervezőknek jó verseny volt a kábel hiba pech benne van sajna
én felis tettem kb. 1 hete itt kérdést a versenyel kapcsolatban de semmi válasz.
mázli egy veszprémi ismerősöm reggel 8kor hivott ,hogy beszélt a szervezővel és állt a viz a pályán ezért le lett fujva.4-5kocsival indulásra készen álltunk.kemény lett volna közel 500km-ert beszivni.
abba nem vagyok biztos de olyat mondott ismerősöm,hogy ha lesz rá mód ezévben még bepótolják...
Na írok én is egy kicsit a tegnapról-máról.
lacházára sajna nem jutottam ki pedig nagyon terveztem,de szerelnem kellett,hogy kész legyek egy kocsival igy kb. 6után értem volna oda,de akkor már egyből tökölre vettem az irányt.
a kategóriámban volt talán a legkeménebb a mezőny.5-en voltunk 1tizeden belül ha jól rémlik.
hosszú idő óta az első olyan döntős versenyem főleg az audival amit nagyon élveztem és volt adrenalin rendesen.talán én voltam az egytlen full utcai gép a kat.-ban.volt hot-rod ,shelby cobra kmpresszor,turbo lada,lezsi bmw,horvát yugo 4x4...
ismét ugytűnik kezd összeállni a gép.minden működik.nem szivatott semmit.fordulatot és nyomást visszavettem,hogy ne csússzak be 7.8 alá 201méteren.lezsi ellen majdnem sikerült a döntőbe jutásért.de összejött ez a 7.9-8.1 közti stabil szórás...
a döntőben a cobra ellen mentem sikerült őt is legyőzni.teljesen bepakolva utcai gumin 2.5bar fölé fujva mindet is összejött az eddigi legjobb 60láb.1.70.
következő versenyre már lehet megpróbálkozom az egyéni csúcs megdöntéssel és megnézem mit tud ez a konfig .
szakadó esőben.ablaktörlő maxon ment .
állítólag durva vízfüggönyt húztam
utcai gumikon.
mostmár csak a fordulatot és a nyomást kéne feltennem ahol lennie kéne,és ha birja/amit kéne neki/
akkor elég jó idő születhet belőle.de a gyakorlat mindig nehezebb mint leirni
mindig csak egy kis apróság és már is rossz az időeredmény.
az nem rossz idő
én meg még örültem a csont vizes pályán az 1.7-es 60lábamnak meg a 8.1nek
mondjuk az 7-es lett volna igyis ha nem megyek 50métert 3. szabályzáson
de tesztnek jó volt megint .szép lassan elkezdhetem felhuzni talán nyugodt szivvel.már jo sok gyerekbaj orvosolva még 1-2 apróság aztán ráállok az egyéni időm megdöntésére .de csak ésszel.
amugy grat.jó ismét látni a pályán
össze-össze .most jöttem meg a kocsikázásból.
versenyen még nem hiszem,hogy fogok vele indulni.1-2 dolgot még átkell variálnom rajta.de neked majd drukkolok
uhh.részvét.én tegnap indítottam ujra és még van jó pár finomitás ,de az tuti ,hogy nem fogom feszegetni többet a gyárival.igyis erős lesz sztem,de ezt nem akarom sűrűn eljátszani ami a napokban meg hetekben ment mászkálás utánajárás emiatt.ha minden jól alakul lesz majd nekem is száraz kerterem,aztán lehet nyugodtabban felhúzni
felfoghatatlan,hogy ekkora mákom lett.nagyon jókor vettm el.szétszedtem azért darabokba mindent átnézni kimérni.ha a jelenlegi konfig marad azért kap zsíruj csapágyakat meg uj pumpa -tömítések.igy legalább meglett a hiba oka amit az előzőek nagyon elcsesztek és első padlógázra kukára tették,de fura,hogy elment 10ezer km-ert még igy is ez a pumpa.a szíjtárcsa nem kicsit elvan cseszve és ezt már rég óta átakartam mókolni ,mert a szervó szíjam is ette .de legalább innentől ez a hiba is orvosolva és ha minden igaz jóval igénytelenebb lesz szerelés ügyileg ha vigyázok rá,vagy ha eladom aki megveszi az nem szopik vele...
háát mivel kb mindig max 1-1 db van eladó mert elég ritka ami tényleg szép és igényes inkáb 2-3 közt van.és akkor van egy jó kiinduló alap./én nagyon mákos voltam.a két tulajnak elöttem kb. legalább annyiba lehetett mint Tomi adja és nem mentek el vele 200km-ert.legalábbis a 2. biztos nem/.
na és a jó kiinduló alap után.egy fullos motor min. 1 mill.egy fullos kuplung váltó megint sok.
turbo.száraz karter.vezérlés.fék rendszer.futómű.én az enyémnél azt számoltam mikor meglett ,hogy ha mindent én magam csinálok és a vétel ár egy gyári autó lett volna és minden elsőre összeáll szívások nélkül.kb 5.5-6.5 közt állt volna meg egy 5-600ló közti stabil konfig és ez még nem olyan mint rt-é...
háát még elválik.a héten kiderül.azis lehet ,hogy kicsit fejlődni fog az audi ha marad ,de ha megy akkor ha nem is egy szörny de egy jó erős projekt a terv
nem lehet megunni sztem,de ha állandóan akarom fejleszteni kell hozzá many.lassan az enyémnél is jönnének azok a határok,hogy ha erősödnui akarok akkor száraz karter...
ezen a szinten 500-500+ ló erő körül sztem nagyon stabil tud lenni.utcán belement 9 hónap alatt kb 10ezer km.ha versenyre megyek én is állandóan fosok hogy nehogy ez meg az legyen.
a hondához még mindig elvagyok látva elég sok pótalkatrésszel akár mi is van.és lehet abba fognék bele komolyabban ha ugy döntök ,hogy ez megy.de az tuti ,hogy ilyen utcai kocsit abból sztem nem hozok össze...
háát én nem tudom. lehet annyira nem kéne erőltetnem az audis versenyzést
inkább a hondával talán.hihetetlen ,hogy utcán soha semmi baja bármilyen körülmény legyen.lemegyek vele több száz km-ert akárhova...de akárhány versenyen induluk nem akar összejönni egy tuti futam. stressz,hogy széttörik vmi mint most.és ez nagyon nem kellett. olajpumpa reccs elkezdtem szétbontani,holnap lehet kiemelem belöle a motort is,mert nem akarom félig jól összerakni.de mázlira talán úgy tűnik jókor lett elvéve a gáz és csapágyas nem lett ,de az összes csapágy igy is csééé....
sztem marad egy jó erős utcai gépem ez vagy eladom,de most felcseszett megint...
na egy kis gyorsulás kérdés:
lacháza/dragracing.hu/:kérdezték tőlem páran + nekem se tiszta:
aki nem akar mnasz ob-n indulni csak "dragracing bajnokságban"
annak is kell versenyenként license díj + biztostást fizetnie...?
tököl/futam.hu/:az uj pénzdíjazás a kategóriánkénti nevezettek között oszlik el 50-30-20 arányban?vagy az összes nevezett leosztva az összes kategóriára egyformán?
streetbe is akinek van éves license ott is van díjazás?
a következő versenyen csak nevezés volt ezért összesen 200