Szerintem is butaság ez az időalapú kategorizálás. Az erősebb kategóriák üresek lesznek, a gyengébbekben pedig tumultus lesz mert a versenyzők nagy része a biztosra fog menni és inkább ezekben fog indulni. Én sem fejlesztenék gyorsabbat csak kiszámíthatóbbat.
de valószínű. A 3,6 V8-nak rövidebb a lökete, furata viszont ugyanakkora mint a 4.2 V8. Furatok távolsága ugyanakkora.
Gondolom pörgösebb motor volt a cél.
A 4.2-es audi jó lenne csak az a baja hogy az alumíniumban fut az alu dugattyú a hengerek közel vannak egymáshoz . Nem bírja el a turbósítást a blokk. Fel kéne perselyezni de kicsi a blokk falvastagsága a hengerek között. csak 4 az 1-be persely a megoldás ami kicsit macerás.Valószínűleg Farkas Isti azért perselyezte 3.4-esre mert így adta neki ki. Ehhez a furat lökethez lehet kapni kovácsolt belsőt. BMW fronton biztos van vasblokk ami alapból erősebb.
Szerintem ez így igaz.
Meghaladhatja a 750kg-ot a vontatmány össztömege ha a járműszerelvény össztömege nem haladja meg a 3500km-ot.
És mindíg az össztömeg a lényeg mindegy hogy van-e a futón valami.
Golf 2-vel úgy is csak profiban mehet mert csak 1,6-os volt a legnagyobb diesel nem 1.9.
De profiban kipakolhat , mehet még 10-est is. Nem lenne rossz az AP6-ban.
Akor ezek szerint nehéz a vasad. Én kevesebbre gondoltam. az insight kb 550kg lehet plussz a sofőr és elég orrrnehéz is. Tetszik ez a konfig. 2.2-es szívoval 9.3-at menni nem semmi.Se nitro se turbó és valószínű még benzinnel is megy.
Arra céloztam hogy az R36 20 lóerővel erősebb Atesz autójánál és annyi pénzt amennyibe kerül sokkal gazdaságosabban is fel lehet használni. Én inkább egy GRT-t vennék.
Az én autóm nem dragra hanem utcai bohockodásra épült.
Most nézegettem egy két bimoto autót. Tenyleg csak a hangoláson múlik a működőképesség de azon nagyban..
Eddig nem hittem benne, de bízok a fiúkban hogy megoldják. Most már én is kiváncsi vagyok.