Valamikor újra élni fog az oldal ?
Nagyon jó és érdekes lenne újra egy helyen látni az eredményeket, emészthet? formában.
No meg persze akkor érdekes lenne nyomon követni embereket és autókat is.
Így van szabályok kellenek ! Nem hinném , hogy ez kellene legyen a Profi és amatőr kategória elválasztó vonala. Ha a papír korrektségét nézzük , akkor rendben ,de akkor minden az autón véghezvitt módosítása legyen benne a forgalmiban. Gondolom az összes utólag turbósított utcai kategóriában induló autónak be van jegyezve a forgalmijába , hogy turbós lett, és gondolom az ültetés is stb. ami mind számít az autó eredményében.
Értem , tehát az utólag turbósított autók, nem utólag hekkelt autók , illetve a legálisan lepapírozott motorcserén átesett (nagyobb motor / turbós) autók nem hekkelt autók ! Ezt akarod mondani ? Csupán , mert a forgalmiba be van íratva ?
Ráadásul gondolom a profi autókban , senki nem ellenőrzi a motorszámokat és azok eredetét . Ráadásul azok sem forgalomba valók ! Akkor miben is másak a street kategóriákban induló autók ??? Mert az a neve , hogy Street ? Ennyi erővel Amatőr kategóriának is lehetne hívni . Az , hogy a tulaj mit kockáztat ahhoz , hogy odajuttatja a versenypályára a kocsiját senkinek semmi köze.
Például nem attól lenne profi kategóriába sorolva egy autó, hogy a gyári motorja van-e vagy sem és az papírozott avagy sem. Nem gondolom, hogy egy autó attól lesz profi gyorsulási eszköz, hogy egy motorcsere történik benne és ez nincs lepapírozva. Mert lényegében a mostani szabályozás szerint csak a papír számít.
Ugyan úgy be lehetne sorolni a motorcserés autót a ccm és feltöltésének megfelelő kategóriába, ha nincs kipakolva és szénné könnyítve , mint ahogy ez most is le van szabályozva.
Sziasztok !
Lehet tudni, hogy a jövő évi szabályok és kiírás elkészítése mikor fog elkezdődni ?
Szerintem nagyon sok embernek örömet okozna és versenyzési lehetőséget, illetve kedvet az induláshoz, ha a Profi és Street kategória definiálása picit kedvezőbb lenne a kisebb költségvetéssel rendelkező gyorsulási versenyt kedvelő sporttársak részére. Ha a Street kategóriák is picit több szabad teret kaphatnának , így nem kényszerítve embereket adott esetben a Profi kategóriába , aminek az indulási feltételeit viszont nem biztos , hogy tudják, akarják viselni, nem mellékesen semmi sikerélményük nem lehet abban a kategóriában. Tudom, hogy az elmúlt években rengeteg szó esett már erről, de hátha most ismét átrágva lehetne valamit még finomítani. Köszönöm, aki vette a fáradtságot és elolvasta.
Egy olyan problémám lenne ezzel a kiírással, hogy ez feltételezi, hogy optimálishoz közeli mennyiségű futamot tud menni mindenki és közel teljes mértékben tisztában van mind a maga , mind pedig a kocsija tudásával. Mert például, ha valaki egész nap összesen 2 db futamot tud menni a döntőkig, vagy technikai probléma miatt, vagy azért mert egyszerűen nem került sorra többször, akkor könnyen elképzelhető, hogy a 2 futott idő alapján besorolják egy kategóriába, amit a döntők folyamán könnyedén megjavíthat akár nagyságrendekkel is. Ha valakit ez alapján zárnak ki, az szerintem nem fer, hiszen főleg street kategóriában, lehet hogy időbe telik kitapasztalni a kocsit, a pályát és nem is annyira stabilan tudják futamról futamra ugyan azt hozni. Ráadásul pont a legjobb általad elért idő elérése miatt zárnának ki , akár a verseny megnyeréséért zajló csatából, vagy vennék el a győzelmet.