maradjunk annyiba, hogy ügyes gyerek, büszke is lehetsz rá, kocsija is lehet amivel driftelni is tud, de a ragacson bármi történhet nála is, még a komoly kocsiddal akár 10 teteji csigatempóban is, a többi meg bullshit
látni nem láttam, de úgy hallottam a 15 éves fiad is ment tegnap
minden kötekedés nélkül:
A Nova-s srác ügyesen megfogta a gépet (mondjuk szerencse is kellett hozzá), de ugyanezt meg tudta volna oldani a te fiad is a te Nováddal???
A Calibrás sráchoz csak annyi:
rajtnál tényleg veszélyesen közel volt a diffi a földhöz, de úgy gondolom ezt gépátvételnél megjósolni lehetetlen
Ha már biztonság azt azért még megemlíteném, hogy voltak olyan profi versenyzők is akik a depó végén bőszen gyorsulgattak. Értem én hogy uccsó verseny ami nem úgy lett vége ahogy kellett volna, meg a "kötelező" mesekörök, de ezt akkor sem kellett volna, oldalt emberek sétálgattak. Ráadásul egyikőjüknek még másnap ott lett volna az egész Honda nap is.
véleménye lehet, de amikor már 5x-re írja le és kezd cinikusba átmenni, úgy hogy életében nem is próbálta az már okoskodás kategória
Kunmadáron nem először volt ilyen az indítás, úgy gondolom, hogy próbáljanak a versenyzők is alkalmazkodni, ne mindig csak mindig az ideálisat és a tökéletest elvárni.
én ebből sosem csináltam problémát, (nem is igen volt ilyen) - mondjuk az én szintemen ez nem is akkora gond úgy gondolom
mivel én se rajtprogit, se ALS-t nem használok indulásnál, így meg sem tudnak szopatni az időhúzással
Zoli!
Furcsa így, hogy az a hülye aki begyakorlással "kiismeri" a rendszert, kockáztat és is bejön neki, a másik meg szegény akivel kibasztak (és mellesleg nem akar se elsőnek stagelni, se kockáztatni)
Tudjon már alkalmazkodni a pilóta is az adott pályához és indítófához szerintem.
Ezen neked meg fölösleges túráztatnod magad, hisz nem is versenyzel, tapasztalatod sincs sok ezügyben.
arra a "kiszámítható" sárgára elég nehéz ám elindulni, döntőben meg 2x meggondolja az ember a beugrás miatt
hidd el jó ez így, legalább a driver sem lustul el
Engem is viccelt már meg Kunmadarason a lámpa, de én kimondottan jónak gondolom, ha nem mindig a megszokott "kényelmes" tempóban indul.
Akinek nem tetszik, álljon be elsőnek, szerintem.
A veztengely ház végén lévő ledugózás (elosztó -> trafó miatt) kijött valahogy (4 évet bírt), szerencsére a pálya legvégén (talán már a fékező zónában) így kb 1,5l olajkenődött szét a motortérben.
A futamom érdemben nem befolyásolta 11,00xs@204,36km/h, én is csak a visszatérő sáv közepénél észleletem, hogy valami nem stimmel.
PDGabinak és Szentesi Pistinek nagyon köszönöm a féktisztítós segítséget.
Sajnos nem sikerült csak kb 80%-ban letisztítani a motortérben "szétrobbant" kb 1,5liter olajat, így a döntőben nem engedtek rajthoz állni.
Amit csak azért sajnálok, mert amit láttak az ellenőrök nem is olaj volt, hanem a megégett kuplungomra locsolt cola, továbbá Jani és Krisztián nem keveset dolgoztak azon (itt is köszönöm), hogy az első futam utáni nem kicsi problémát orvosolják és sikerült is.
Mindenesetre valahol jó hogy figyelnek, de ezt megtehették volna a 2. futamom során is, akkor nem várunk volna még másfél órát a döntőkig mindhiába.
A mostani versenymoci is papíros és számos, lévén a kocsim eredeti motorja. Aztán májusban mégis kivonattam a forgalomból, mivel a cső és a futómű végleg megpecsételte a sorsát.
1.5-el nem nyernék szinte semmit, ár-érték arányban 1.6-al sem. Hátsókerék vagy új project most nem játszik nálam.
Húztam magammal
Utolsó versenyre már trélerrel jött és gondolom felcsavarta , amit fel lehetett a Hondán, mivel 10-én 3 tized volt köztünk. Szerintem nem számított rá, hogy fogok még tudni javítani azon az időmön. Jövőre már neki is kötelező a cső. Mindenesetre jót versenyeztünk, korrekt srác.
Láttam a döntődet, hallottam is az elváltást.
Idődhöz gratulálok, géptetődnek meg örülök
Azt az ajtó nélküli szörnyszülöttet (Suzuki?), meg nem értem, hogyan hagyhatták bármilyen kategóriában is rajthoz állni, immáron 2x.
király volt, hogy mutattad a 10-est a pálya széléről, de a többiek fapofával behazudtak egy 11,2s-t én meg értetlenül álltam, hogy akkor most mivan?
tetszik a svenkelt kép is a kocsimról, köszi
Ahogyan sokaknak, nekem is összejött az új egyéni, teljesítve a célom, immáron 10sec-es a kis 1.4 8v Unom.
Köszönöm mindazoknak akik segítettek, drukkoltak, így vagy úgy, külön kiemelném (szigorúan abc sorrendben):
Janit, Kulinpapát, Krisztiánt és Szabyt a maga módján
Szerintem legyen úgy, hogyha mindkét fél beállt, felkapcsolta a rajtprogit, felpörgette a motort, csak biccent a fejével, a starter pedig abban a pillanatban nyomja a gombot és mutat egy OK-t a versenyzőknek, hogy tudják indulhatnak is, hisz azonnal fut a lámpa.
Jah és mindenki buzi, kivéve azok a versenyzők, akik még a depóban visszafelé is elrúgják a kocsinak, hátha ott jobban megy.
8000+-nál rendesen váltva is oda kell figyelni a váltóra és nem azért mert nem bírja el a nagy erőt, hanem mert egyszerűen nem arra lett tervezve, hogy ekkora fordulaton váltogassunk.
Lehet hogy 1x-1x összejönne egy tökéletes padlógázas váltás, de köszönöm én inkább nem kísérleteznék vele, inkább legközelebb állítunk nagyobb ALS-t.
Köszönöm a gratokat.
A kocsi és a support érdeme inkább.
Csak itt "gond" és nálam, hogy túlságosan tapad a teljes pálya és 2-ből 3-ba picit befulladt.
Remélem KKL-en fent kevésbé fog visszafognia gumi-pálya kombó és akkor még javíthatunk picit.
Flatshift: na ez az amit a gyári váltó nem tud ekkora fordulaton.
Ahhoz képest, hogy április 17 óta nem volt pályán, és idén a cső miatt még nehezebb is lett, továbbá megint nem maradt idő a futóműbeállításra, felülmúlta a várakozásaimat.
Nova-ról, VTG teamről, Erdős Dragról, turbós Civic-ekről van videóm, Csolti X1/9-nek szinte csak a féltengelytöréséről, GTR-ről, Audikról. (Dütter Audi egy 80-as , 4 ajtós kasztni, tehát nem ugyanaz a fekete, korábbi kék Syntech audival)
Sajnos a döntőkre nekem már lemerült a kamerám, de volt aki vette a döntőket is.
Ellenben van egy burnout-od és egy bye futamod, most mennek fel, mert éjszaka megakadt a feltöltés.