nem azon volt a hangsúly, hanem a még F1-be sem látott 2x-3x ccm szorzón, meg a lehetetlen összecsoportosításokon
a street "hothatch" kategóriában olyan autók menjenek egyutt, amik amúgy utcán is egymás ellen készültek a gyártók által is, ez így lenne a normális, igy bejon a joksaposta is, meg a haverja is mennek egymas ellen es orulnek
street-ben ne az egyik a nagymuter Tesco-ba járósa ellen kerüljön össze és az ellen győzzön egy fing izzadság nélkül, a másik meg az újan is már 6-8x annyiba kerülő alapból 3x-s teljesítményű menedzser torpedó ellen menjen
ez hol normális, fair kategorizálás szerinted, hogy az 1.6VTI egy 85-100loeros ezerkettes turbo ellen megy street-ben, az UnoTie meg egy 500TJET meg az alapból 300++loeros 370Z meg a E36M3 E46M3 meg E34M5 ellen? miert nem megy a VTI az TJET ellen inkább streetben...?
jóhogy nem vitték le egyből 1000-g a turbós kategóriát AS2-ben és a vatta új még nem is kapható E Corsa 1.0i turbo ellen meg a Fiat500 0.9i kéthengerese mehetne a vajon-hogyan-is-lett-B20-HondaCRV-motorosan-street( )-Civic ellen
ez mégis hooogy?
biztos állati sok ember kezdené el azokat felbuzerálni 200-220lóra, szerintem is...
már-már látom a tömegét ezeknek, ahogy sorban állnak egészen a vasúti átjáróig
vagy meselj mar, AS2-ben milyen ezerkettes turbokat tudsz felsorolni, ami hothatch szintu, hogy street-ben menjen a hondaitok ellen kulonosebb hozzabuzerlas nelkul is kb fej-fej szinten
varom a listadat (gondolom milyen allati mod hosszu lesz... )
aztan ird meg melle, ezekbol mennyit lattal mar utcan egyatalan, meg hogy kint pl KKL-n
AS3 turbósban egy kb 3x szorzója van a szivóknak
ekkora kb a világon sehol nincs, még F1-ben sem használtak ekkorát soha, max 2x-s volt 3000 vs 1500, de ott 5-5.5bar-s toltonyomas volt 5 koros uzemideju idomero motorral...ezt ide street-be hova?
még B csoportos rally autókat is csak 1.4x szorozták fel
a Delta S4 is igy volt a 2500-s kategoriaban 1759x1.4=2462
1.4x meg 1.7x szorzót szoktak használni max, jó volt ez a 2000ccm-g eddig, ez a 4000 ez egy overkill, a 2500 beleférne...de a 4000
pl egy 1.3-s sima street(!) UnoTie mikor fog egy szinten street M3-s vagy M5-s BMW-t letolni vagy csak fej-fej menetet mennie? vagy egy Nissan 370Z-vel? ezek egymas ellen mennének, mikozben 8sec 100-ra vs 5sec 100-ra, tok mas liga a ketto, 13sec-s vs 16sec-s auto street-ben gyarilag ahogy az utcarol bejon
vagy amire 5sec-s leviszed a Uno 0-100-s idejét, az addigra már az rég nem street Uno, hanem inkabb SP-s
na meg kivancsi lennek a Zoliek szerint milyen potens street 1.2-s kisturbok vannak, amik majd egy 2.4-s stroker kit-s (jaj hat miert pont veletlenul 2.4-g lenne ...) meg a K20-s CTR vagy egy "szamhaborus" B20-s motoru VTI ellen majd labdaba rughatna AS2-ben?
dogoljek meg ha lattam akar egy darab ezerkettes TSI Polo-t vagy TCE Clio-t kint valaha osszesen , eleve egyik sem egy kifejezett hothatch modell, talan meg nezokent sem volt kint egy sem
azaz elvileg lenne ellenfel az ero sotet oldalarol, de gyakorlatilag meg nem lesz
(nagyon kiszoptak a Punto-ktol, vagy miert kellett elb@szni a ccm aranyokat ennyire?)
sokkal ertelmesebb lene, ha az AS2 2000-rol 2500ccm-re none szivoban (esetleg 2800-g), hogy a pl meg E30-s 325i-k is oda keruljenek be, es ott mennenek a popularis es elterjedt 1.4-s kisturbosok is, az R5GTT-k a 1.4Polo TSI-k, 1.3-1.4 UnoTie-k meg a PGT-k TJET-k, ez lenne legnepszerubb kategoria, ezek az utcan is egymas ellenfelei kb, es a legvaltozatosabb mezony ez lenne a legtobb induloval, nem lehet leosztani elore, hogy mikor ki gyoz, igy itt meg a hondasok is strokerezhetnek tovabb a B20/K20-aikat akar, buntetlenul, SP-zes nelkul
AS3 meg lehetne a 2501-4000 meg az 1600-2000turbos, de meg ez is 2.5x szorzo lenne at 1.6T vs 4.0 kozott, tul nagy ez az ollo meg igy is
igy a jelenlegi a terv szerint az AS2-ban, ha nem pont egy VTI-vel indulsz, akkor ki se gyere - ezt mondja a tervezett szabalyzat egyelore
igy hogyan akartok tobb indulot?
ja meg nem lenne baj vmi szuroproba szeru ccm ellenorzest bevezetni is, aminek lenne vmi cheat-lest visszatarto ereje, igy kb az nem cheat-l, aki nem szegyell
max 5perc lemerni egy auto motorjat azzal a kutyuvel, ugyis tart vagy 30-40percig a dijkioszto elotti alldigalas, annyi ido boven eleg kene legyen, te meg te meg te lecci alljatok ide, koszonjuk.
mi merettunk le KKL-n autot ugatas miatt, de akkoris ugy keresgettek elo muszert, mert gondolom jo "gyakran" van hasznalva, nem volt egy nagy ido ugy sem amugy
...szerintem
(nem kifejezetten neked irtam az egeszet, csak reszben )
a motorosokkal kezdhetnétek ti is vmit igazan
eleve nem ertjuk miert van rajuk ugyanakkora idocella szamolva, amikor minden egyes motorosra 10db auto jutott
aztan raadasul jott a jaaaaj mert a szegenyekre ramelegszik a borruha, hadd menjenek egy fel orat most ok megint, ami volt 50perc, vegul aztan lement az autos sor fele, utana jaaaaaaaaaaaaaj, megint motorosok jonnek, es kilenc ora korul meg volt auto ami konkretan nullaszor kerult sorra, es hat most meg mar a motoros donto jon, akkor azert mennek megint ok, es az a rengeteg, kb 12db motor ment korbe-korbe megallas nelkul, visszament, vart 2-3 parost, es ment ujra
meg az sem lenne baj, ha vmi rendezo szeruseg nem csak letszamnak lenne kint, es a gyros-s meg a hotdog-snal ugy rendezne az embereket sorba, hogy azok ne a kozlekedo uttesten keresztbe alljanak a szemkozti oldali fuig vagy arusig, ha mar azoknak onmaguktol nincs annyi hangya szintu eszuk sem, hogy talan parhuzamosan alljanak be, es akkor esetleg meg kozlekedni is lehetne toluk...akar
nekem benne is volt mindig, meg a sarga melleny is, ugyhogy :P
de itt inkabb arra gondoltam, hogy az auton legyen ket tukor meg ket ablaktorlo elol, nem csak gepatvetelkor, hanem a stageben is, ugyanis voltak akik kozben leszedtek, vagy feketere lefoliazott autokbol kiesett a hatso ulespad is, meg a kalaptarto is lehet, hogy a legeslegfapadabb felszereltsegu es egyben leggyikabb a motoru kivitelnel alapbol tenyleg nem volt, mint pl Swift 1.0GA valoban ilyen volt, de ez nem jelenti azt, hogy tipusnal maradva pl a GTi verzional sem kell legyen, ahol ez viszont mar a szeriafelszereltseg resze, mert az xy szerint bemondasra akkor neki sem volt alapbol, vagy mert o ezt igy vette
bla-bla-bla... akkor legyel arc, es allitsd at a kesleltest, addig minden csak felreduma
ennyi erovel azt is mondhatnad, hogy nem erted mit keccsolunk itt ekkora ccm-s autokkal frutti 250-350loerokkel, amikor 30 eve az turbos F1-ben 1500ccm-bol rohogve kijott 1000+ loero is mar, es utcai auto blokkja volt abban is
nem? akkor neha sumakban 5-6 futam erejeig vagy 5-10 percre allitsatok be 3sec-s kesleltetest a sarga utan zoldre, aztan vissza 0.4-re
vagy a dontokbe, aztan lehet bizonygatni a 0.021-s korabbi reakciokat, hogy megy az csuklobol akarhogy
kivi lennek dontonel ki kockaztatja be a beugrast, ha hirtelen maskepp mukodik a lampa, mint ahogy megszokta
az a diffi, hogy egy ujabb generacios auto, mar sokkal nehezebb, mikozben kb uyganakkroa motorja, meg az Euro3-4 normak miatt sokkal nehezebb hekkelni meg ujabb autohoz nyilvan dragabb lesz minden, kevesebb a tapasztalat is vele... ergo a regi auto azonos ccm-s motorral mindig potensebb lesz mar csak a sulya miatt is
az a 0.2-s reakció is azért van csak, mert fix időzítésű a rajtgép, és betanulható, hogy már a sárgara indulj el, azaz gyakorlatilag az a zöld
de már vagy 2-3 éve leírtam, hogy egy f@szság ez így
ha véletlenszerű késleltetés lenne benne a sárga után zöldre váltásra (pl 0.5-3sec), hamar megszünnének azok a 0.2-s (űr)idők
ugyanúgy, ahogy azt ir hogy jó lenne ha nem csak fastcar lenne gépátvevő kb egyedül, aztán azért kell reggel közel egy órát ott dekkolni, na meg a stage-elés is maga lehetne sokkal gyorsabb
mert azért az sem normális, hogy simán 4 órát is lehet sorban állni, sőt akár 5-t is
és akárhogy is nézzük, azért régen Hring-n 4 órán át volt a kvali 20-24h-g és az alatt simán mentél 2-3x akkora sorban VIP-s csókoskártya nélkül is, hogy a box-k mögött 4-5-6 auto széles sorban álltak
és motorosok ott is voltak közben, meg a sponzoroknak reklámidő
Ki volt fizetve a pályabérlet előre, és azért nem mondtátok le, mi?
Úgy fullos bukó lett volna a nap, így meg nem.
Időjárás előrejelzést meg nem lehet nézni, áááá
Az Trencsény-ben is elég pontos volt, annyira, hogy meg is kellett szakítani a mérést fél négykor, pedig itt verted a nyálat, hogy nem kell a rémhíreket terjeszteni, hogy esni fog, mert nem fog.
És esett. Már 10-kor is amikor odaértünk egy jó órán át, aztán du 1 kor is újra, aztán fél négykor meg felhőszakadás volt.
De biztos vmi optikai csalódás volt csak, meg rémhír, ugye?
És azért qrva jó, hogy a kilátogatók bármilyen jellegű érdeke az megszünik a belépő árának kifizetése utáni pillanatban, és véget ér a további szolgáltatás, mert csupán az "jár" a pénzükért, hogy beengedik a kapun.
Onnantól kezdve csak a saját felelőssége bármi is...az ész megáll.
UK-ban ilyen esetben az volt idén(!), amikor esett az eső, és ott Angliában elég gyakran esik, hogy a rendezvény lefújva, és következő versenyre akiknek van már megváltott belépője, azoknak free a beugró, mert ott úgylátszik a rendezőnek van némi felelősség vállalása is.
Ez idén áprilisban volt, akkor beszélgettünk is róla páran, hogy na ez itthon qrva isten, hogy nem így menne, hanem menjetek csak bazzeg a 2 centis vízben is, csak fizess
De az egy normális ország, nem ez az észak-balkáni viccparádé
A törött autók meg a pálya versenyre alkalmatlansága miatt lettek töröttek, akárhogy is próbálod megmagyarázni, hogy de nem.
Az MNASZ-s muki meg úgysem fogja azt mondani, hogy nem, amikor azért kap pénzt, hogy ott legyen.
Mert kb max máskor beszól véletlenül vki a központba, hogy máskor inkább az Ödönkét ne küldjétek ki a rendezvényre, mert miatta volt veszteséges a biznic.
Azért mindenkinek nem sikerült ügyesen végigterelnie, mert egy Golf megpuszilta a szalagkorlátot, aztán onnan lepattanva meg az ellenfél Civic-re is rakott egy egyedi optikai tuningot
tegnap az a 18-20 páros, akik a döntők előtt már hiába álltak sorba nyilván persze órákon keresztül a motors döntők miatt is pl du 1-től, biztos nagyon megköszönik a szervezőknek, hogy kimehettek ezt beszopni
Hring-n anno beállt a sor vegére 2-3 rendezőmuki, hogy ez még lemegy és kész, itt a sor vége, mert kiszámolták mi fér bele időben, és nem volt ilyen, hogy hát most akkor inkább jön a döntő, mert csak most jutott eszünkbe, hogy szeptemberben előbb megy le a Nap a horizonton, mint júniusban
és ott van VIP sor, abban is állnak már vagy 30-n, meg plusz Alfa találkozó is van közben és azok is jönnek be soronkívül balról, a középső sor meg jó, ha 5 percenként megy előre egyet
elképesztő, komolyan
a másik meg, hogy motorosokra kutya se kiváncsi, mégis órakig döntőznek
vagy vmiért pont akkor jó 2-2.5órán keresztül egy centit nem mozdult előre semmi
miért nem lehet nekik egy külön nap?
vannak kint 40-n, de ugyanannyi idő jut rájuk, mint a kb 150 autóra
ez egy halál így
meg a döntőnél is minek kell egy percig ott várni? előre bemondják kinek kell felkészülnie, így az egy perc nem is egy perc, hanem 3 eleve
volt akire még azután is ment a várakozás, hogy a számlaló már nullán állt, aztán újra is indult
miért?
le kell vinni 20sec-re, ha addig nincs ott, akkor nincs, amúgy is előre megvan kinek kell jonnie következőnek, előző páros lement és még nincs ott, akkor nincs ott
maga az 1 perces szarakodós várakozás tovább tart, mint amíg beállnak meg lemennek, és halál unalmas a nézőknek az állandó várákozás erre a semmire
van a döntőben 7 futam per kategória, abból qrvaisten 5-nél majdnem végig kell nézni a számlálót nulláig, és a döntök végére amire minden kategória lefut, csak ebből összejön háromnegyedóra baszakodás
utána meg jön a jéééé, hát már megint közben vaksötét lett, óóóó, naháááát
ja és gépátvételre nem kéne 4-5 plusz emberke nézegetni a nevezőket? reggel akkora sor állt ott 9 után is, hogy a karszalagos lakókocsinál volt a sor vége, még egy jó óra volt onnan bejönni, hogy utána sorba is állhassanak 3 órát, meg egy helyben topogjanak 2 órát
de ezt nem ertem, ha van guard beam is, akkor az mindenkeppen elinditja a merest, ha megszakad, nem? akkor meg hóóóót mind1, hogy elotte lat-e a stage fotocella, vagy nem lat
meg eleve mintha az elso kerek mogott is elobb lat(na) a fotocella, mint ahogy odaer az auto segge a kormot okadva
Thomas aszondta, nem vette be a 4.-t a valto, ugyhogy a vegen csak gurult
Amugy 100m-nel tenyleg elment mellette, azt jol lattuk, de kesobb a Mitsu visszaelozte
Jo menet volt ez is.
Az x1/9 is azert ratatatatazik egyszer a dontoben a turbos Civic ellen, mert akkor az meg a 3.-t nem harapja be egybol, amugy 12.9-t is ment
na, tegnap a Trencin-ben eléggé győztek a hungarisztáni indulók, többször is magyar vs magyar döntőzés volt az SK bajnokságban is
az eső délelőtt szemerkélt, aztán elállt, kisütött a Nap is, aztán újra beborult, újra esett (jobban), újra elállt, de a döntőkre elég jól felszáradt, mert a feltámadt szél is jól segítette azt
AS3-ban volt egy 1.8 20vT Seat Ibiza is
dontokben vttek csak eszre, hogy ez miert 13xx-s rajszammal van itt
szoltak a racemarshall-nak vagy ki a tosz van ott rajtnal, az megaszondta, hogy akkor nem kell menni ellene, meg kulonbenis, miert nem szoltak elobb a nap folyaman
de amugy amultkor is kerdeztem mar de valasz nem volt ra, ha egy rosszul bekategorizalt auto nyer pl, akkor mi van?
mert azzal a pontszerzesevel belenyulhat a kategoria vegeredmenyebe is ev vegen
TFH ha a gépátvétel rosszul sorol be egy autót, és az pontszerző eredményt ér el a döntőkben, akkor mi az alkalmazott eljárás, megtarthatja azt az eredményt ennek ellenére is?
szep kezdemenyzes... lenne
csak a mai magyar valosagban, amikor egyre tobben abbahagyjak inkabb a piszkos anyagiak vagy mas miatt, nem hiszem sokan fognak kapkodni prolik kozul 70-100k-t kitapsolva az ilyen zsirfasza recing gumik utan, ami jo ha egy evadot kibir, meg a pornep mar annak is orulhet, ha az autot hekkelgetni van eleg ammoja, meg szervizelni, ha vmi lerogyik benne
inkabb alsobb osztalyokban kene tobb fele szedni a kategoriakat, szigorubban szabalyozva mit lehet meg mit nem, meg foleg sokkal szigorubban ellenorizve, mert ettol lesz hitelesebb a rendezveny maga, es tobb a resztvevo, meg azokkal -talan- tobb nezo, hiszen az utakon is abbol van a legtobb
persze azok nem mennek olyan uberfasza űridoket, de 30 hasonlo technikaval indulo kozott azert sokkal nehezebb meg nagyobb tudas az elsonek lenni vagy akar csak a dobogora kerulni, mint ketto kozul
dontok utan meg ccm ellenorzes az elso 4-nel - ez ellen csak az kalimpal, akinek vaj van a fule mogott
ugy tudom evek ota van is vmi muszer erre, akkor ne porosodjon, mert ovas nem nagyon van, de ellenorzes sem, ami automatikusan teret ad a ccm csalasnak
es a cheat-elok modositjak a ev vegi eredmenyt is a szereplesukkel, hiszen a szabalyok szerint versenyzok koze ekelodve elviszik a pontokat azoktol, akiket az tiszta versenyben illetne, es ezen pl mulhat az is, ha suru a mezony az adott kategoriaban, hogy ev vegi osszesitesben vki a 2., vagy a cheat-elok miatt csak 6. lett, ami azert nem mind1
a profik meg nem igazan jonnek, evek ota nehany versenyzo van csak kategoriankent.. bar ketseg kivul az latvanyosabb - amikor mennek is
-----
a szabalyzatban az a koteles kitenni a szervezo reklamjait a jarmure is resz, az komoly?
szoval ha rendezo ugy dont, hogy most a poco loco matrica kell az auto oldalara telibe ket oldalra meg a kazanfedelre, akkor az kotelezo lesz?
es ha vmi melegbár lesz sponzor, akkor ezek alapjan pl szivarvanyszinu zaszlo kell, akkor az?
na meg ez a latvanyos NHRA majmolas eleg unalmas
vagy ha mar annyira NHRA a peldakep meg az NHRA az isten mindenben, akkor pl ott van ketoldalt beton vedofal is
az a narancssarga hozzaerek es felborul kerites, az semmitol nem vedene meg, ha baj van
arrol nem is beszelve, hogy mivel ossze vannak akasztva egymasba, ha atmegy rajta vki autoval vmi oknal fogva, kb 30m-l odebb is beboritja az egeszet magaval, es igy ott is baj okoz azzal, ahol amugy nem lenne
az MNASZ meg mi pluszt ad a rendezvenyhez azert, hogy fizetni kell nekik?
a szabalyzaban van egy szoveges hivatkozas a szervezeti leirasukra, de vhogy nem sikerult megtalalnom azt a reszt ugy az MNASZ honlapjan
mondjuk ha mar pdf a file, meg a 21. szazad van, akkor lehetne a pdf-ben egy klikkelheto hotlink URL, amire kattintva odaugrik a kerdeses reszhez a masik weboldalon, es nem kell vegig lapozni 2n+1 almenut, hogy megtalalja, aki kivancsi ra
Regebben aszondtak lesz egy szerkentyu, beteker a gyufa helyere, motor atfordit, es ami levegot az kitol az egy henger ccm-e, es nyilvan a henegrek szamaval szorozva meg annyi ccm-s a motor
Na most mivel ijen gondolom csak szoban lett, boldog-boldogtalan cheat-elhet a ccm-l, ugysem dol meg soha kb, a gepatvetelen ellenorizhetetlen, es ahogy irod is pl Alfa-nal 2.0-tol 3.8-ig is lehet egy adott blokk, ami kivulrol ugyanolyan ranezesre, de a 2.0-st ha eredmenyt akarsz akkor agyig szet kell faragni mar, es allando problemat okoz a megbizhatosaga ez miatt, a 2.0-nak kamuzott 3.2-s meg alapbol megy ugy, es egyszerubb hekkelesekkel odaig felhuzhato, ahova 2.0-s mar sosem, de megsem fog a megbizhatosaga sokat csorbulni, egesz evadot vegigtolja ugy, hogy csak kijon es hazamegy a sajat laban
Hat ha azt blokk csere nelkul megcsinalod, kb Nobel dijat adok neked :P
OK, hogy kivulrol ugyanaz lenne, de belul a furat tuti nagyobb, mert ennyit az nem "enged" a legdizelesebb loketu fotengellyel sem
akkor megis mitol "street"?
ha csinalok 1.4T-bol 1.6T-t, akkor az profi, ulessel, karpittal, mindennel, az 1.6NA-bol 1.6T meg street
hat a facomat
ezek gyarilag azert kisebb ccm-sek, mert turbosak
vmit vmiert
pont ezt semmizi ki az, hogy szivobol lehet turbost csinalni, de a kis ccm-s turbosbol nagyobb ccm-s turbos az profi kategoria
baromira ertelmes, tenyleg
de a ket fos kategoriaknak sincs a vilagon semmi ertelme
az meg, hogy gyarilag szivo motor utolag turbositva is street, az itthonisztanban uccan sosem street a versenypalya bejaratan kivul
csak akkor nem ertem mitol street a kategoria neve
mert xy ezt kisirta? dejo
az meg hogy nemelyik autoba ugy van beutve a motorkod, hogy az 5-6 karakterbol 2 sincs egyvonalban az egy vicc, aztan ott vigyorog vele a dobogon
nyilvan biztos a forgalmi szerinti lehet a motor, mert gondolom biztos a motor is kategoria szerinti ccm-s
direkt nem irom le ki, majd max magara ismer
itt nyilvan mar felmerul, hogy a gepatvetelen is kene vmit faragni
pusztan ranezesre megis kiafasz fogja megallapitani, hogy egy motor 1.3-s vagy 1.8-s stroker? ha nem megy kiugroan nagyot, hanem mindig csak eppen nyer a masik elott, akkor nem dol meg sosem
es nopara, ezt pofatlanul van aki ki is hasznalja
viszont nem is kell annyira szetfaragni, hogy egy evben 2-3x szetessen miatta
donto utan, elso 4 helyezett gyertya ki, meres
cheater vagy, ott szopodsz be egy tomeg elott
a tegnapi sevinova drift eloadas utan nekem inkabb nezobiztonsagi kerdesek merultek fel, volt mar pelda ra korabban is persze, es jol el lehet poenkodni, mert eddig meg egyikbol sem lett nagyobb baj...de:
mondjuk pl teged ved a kaszni meg a bukocso az autoban -tudom, hogy a masik gep volt-, de nezoket meg csak a bolyasor (wooow), meg az egybe akasztgatott narancs vasracsocskacska, amire ra rakonyokolsz is mar dolongel, es amit igy ha eltrafal majd vki jobban seggkitorosen bedriftelve meg felborulva a lendulettol, az legalabb jol egyben boritja az egeszet fel, de hogy azon kb 1km/h-t lassulva gombaz egy 10+ nezot, az ziher, vagy lehet abban bizni, hogy hatha majd jo reakcioval pont elugralgatnak az eletukert
es a legeletveszelyesebbek az RWD autok voltak, amik seggriszalva csuszkalva mennek, versenybiciklire hajazo elsokerekekkel kormanyozva
a street "hothatch" kategóriában olyan autók menjenek egyutt, amik amúgy utcán is egymás ellen készültek a gyártók által is, ez így lenne a normális, igy bejon a joksaposta is, meg a haverja is mennek egymas ellen es orulnek
street-ben ne az egyik a nagymuter Tesco-ba járósa ellen kerüljön össze és az ellen győzzön egy fing izzadság nélkül, a másik meg az újan is már 6-8x annyiba kerülő alapból 3x-s teljesítményű menedzser torpedó ellen menjen
ez hol normális, fair kategorizálás szerinted, hogy az 1.6VTI egy 85-100loeros ezerkettes turbo ellen megy street-ben, az UnoTie meg egy 500TJET meg az alapból 300++loeros 370Z meg a E36M3 E46M3 meg E34M5 ellen? miert nem megy a VTI az TJET ellen inkább streetben...?
jóhogy nem vitték le egyből 1000-g a turbós kategóriát AS2-ben és a vatta új még nem is kapható E Corsa 1.0i turbo ellen meg a Fiat500 0.9i kéthengerese mehetne a vajon-hogyan-is-lett-B20-HondaCRV-motorosan-street( )-Civic ellen
ez mégis hooogy?
biztos állati sok ember kezdené el azokat felbuzerálni 200-220lóra, szerintem is...
már-már látom a tömegét ezeknek, ahogy sorban állnak egészen a vasúti átjáróig
vagy meselj mar, AS2-ben milyen ezerkettes turbokat tudsz felsorolni, ami hothatch szintu, hogy street-ben menjen a hondaitok ellen kulonosebb hozzabuzerlas nelkul is kb fej-fej szinten
varom a listadat (gondolom milyen allati mod hosszu lesz... )
aztan ird meg melle, ezekbol mennyit lattal mar utcan egyatalan, meg hogy kint pl KKL-n