"Indul a Dunántúl Drag Racing Bajnokság !
Első állomás TASZÁR, május 1.
A Westdragrace csapat és a Futam.hu 2014.-ben meghirdeti a Dunántúl Drag Racing bajnokságot!
A bajnokságban az éves összetett első 6 legeredményesebb versenyzőt díjazzuk:
I. 200 000.- Ft
II. 150 000.- Ft
III. 100 000.-Ft
IV. 50 000.-Ft
V. 50 000.-Ft
VI. 50 000.-Ft
A bajnokság helyszínei, egy-egy versennyel:
Taszár május 1
Tököl június 7
Rábaring augusztus 23
Fertőszentmiklós szeptember 14"
Én meg készülök aug 23 DDR-re, mert az volt kiirva, most meg kiderül, hogy 07. 19 volt az. Meggondolom, hogy Fertőre érdemes-e el mennem 9.14-én, hátha az is megváltozik.
Kérdésem, hogy amator kategóriában a szabályzatban a "Kipakolás, kárpitok, szőnyegek eltávolítása az utastérből nem megengedett!" rész mit jelent? Pótkerék stb-nek maradnia kell?
Jól értem, hogy a pénzes bajnokságba az amatőr kategóriában is lehet indulni?
Koszonom a nagylelki onzetlen lehetoseget, de sajnos nem tudtam elni vele
Bebaszott a valsag es lassan 2. honapja munkanelkulin vagyok.
Az 1. helyert jaro penzdij, ami meg eppen fedezte a benzint az oda-vissza utra, valami oknal fogva torlesre kerult.
Ha sikerul elhelyezkednem, elni fogok a lehetoseggel.
Azert azt tegyuk hozza, hogy neki nem csak 70ccm+ irhato a javara, hanem az 1.6 Felicia OHC is, ami nagy elony a mi 60-as evekben megtervezett OHV-s blokkunkkal szemben, ami sosem lesz raadasul 1.6.
Remelem Szentkiralszabadjara mar tudsz jonni. Miki Favija is gyorsabb es erosebb, mint valaha.
Talan addigra elkeszul az en uj motorom is es csatazhatunk megint egy jot Mlada Boleslav dicsosegere, mint tavaly.
"Én a jelenlegi helyzetet elemezni nem szeretném, de amennyire én látom, az egyik oldal megpróbálta megingatni a rendezvényt, a másik oldal viszont önzetlen segítő jobbot nyújt"
En is ismerem par eve Tibit es beszelgettem vele a verseny elott kint a Hungexpon es kicsit a dolgok moge latok, de remelem "az egyik oldal megpróbálta megingatni a rendezvényt, a másik oldal viszont önzetlen segítő jobbot nyújt" reszt nem gondolod komolyan, mert nem errol szol a dolog.
Nem kivanok vitaba szallni veled, mert ertelmetlen es a hatalmi harcotokbol is mar reg elegem van.
Mindenki eldontotte mar reg, hogy hol kivan versenyezni es hol jobb neki.
Az Evo-s rendezo kollegadtol megkerdezhetned nekem, ha mar ilyen joban vagytok, hogy 2007 07 15-en Pecs-Poganyban megrendezesre kerulo versenyen, az 1. 2. es 3. helyezetteknek atadasra kerulo vasarlasi utalvanyokat mikor lehet vegre levasarolni, mert olyan utalvanyokat adtak at 15e,10e es 7e forint ertekben, amiket nem lehet hasznalni, mert az adott bolt -ahova szol az utalvany- nem letezik!!!
Szentkiralyszabadjai palya szerintem nem olyan gaz. Mezokovesdi repter sokkal roszabb allapotu, ha nem a legroszabb allapotu, ahol versenyt rendeztek es megis mindenki ment rajta.
A masik kedvencem a mateszalkai utcai verseny volt, ahol 2 sav van es a savok mellett rogton jardaszegely, a visszateroag meg a jardan volt a nezok kozott
Gondolom Kis Tibinek (Fertoszentmiklos rendezo) sosem volt ingerenciaja/kesztetese, hogy OB legyen a versenye. Jol el van sajat bajnoksagkent, masreszt az osztrak versenyzoknek sincs igenyuk ra, hogy OB futam legyen, mert a hatartol messzebbi versenyre nem mennek el csak ide jarnak at.
En ugy tudom, hogy az idomeres reszben mukodott, az a 1/4-es sebesseg merese peldaul nem ment. Reszleteket nem tudok pontosan es valotlant nem akarok mondani. Sot azt sem tudom, hogy esetleg kisdontoztettek-e a 3. helyert vagy sem, mivel csak a sajat futamomra figyeltem.
Penteken fel 5-kor keltem, mert jott a trailer ertem, go Taszar.
Mivel koran ertunk le, igy a bejutas sima ugy volt, aztan ugy 11 korul kezdett tomeg lenni.
Nem irigylem, aki ezutan akart bejonni
A szokasos szembeszel fogadta a gyorsulni vagyokat, ami a megszokottnal joval erosebb volt.
Az idomeressel volt 2-3x aprobb 10-20perces problema, de sikerult mindig megjavitaniuk es timeslip is volt a szokasos kiegeszito adatokkal.
A dontok elott ismet muszaki problema lepett fel, igy timeslip sem volt, ennek ellenere sikerult lereagalni a problemat es a dontok lefutottak.
Jott az erdemnyhirdetes, ahol jo otlet volt a nyertes nemzetisegenek megfelelo himnuszt lejatszani, tiszta forma1 feeling
A megszokott kiegeszito szolgaltatasok is rendben voltak, a ket idokijelzo a nezoteren, a kulturalt erintokepernyos infopult, valamint a rajtbejaratnal a ket utolso futam ido es sebesseg adatait mutato TFT kijelzo.
Toi-toi is volt eleg (ugy 8db-ra emlekszem), ami ekkora tomegben nem elhanyagolhato, szemben Fertoszentmiklossal, ahol 2db-bal kell beernie a tomegnek.
Szlalom verseny is volt sok latvanyosaggal. Puspunk markatars, egy szeria Rapiddal elhozta a kategoria masodik helyet, tovabb hirdetve Mlada Boleslav dicso fenyet
"jo hosszu palya volt, nem tul ritmusos, voltak nagyon lassu es nagyon gyors reszei (250-300m egyenes). sajnos a sok egyenes resz nem kedvezett a szeria motoros automnak (ahol a swiftek 100 folott mentek az egyenes vegen, en jo ha a 70et suroltam alulrol ), kategoria masodik lettem szalai gergo suzukija mogott es abszolut negyedik talan. abszolutot kopci vitte el szinten az extrem kupas sracok kupait gyarapitva, neki volt egy kis izgalom is a vegere, utolso koreben tetore rakta a swiftet, de nagyobb kar csak az autoban esett. az egyeb technikai merleg jo par defekt, szokasos hajtokarcsapagyas lada, egy duplan difitoreses lada (elso utan kicsereltek, aztan megegyszer szetkuldte), egy szetesett valtos bmw, szal izgi volt."
Aztan mivel Fm2000 Mikivel maradtunk este, (mert vasarnap Szloveniaban Murska Sobotán volt verseny, igy ott aludtunk, nem volt ertelme hazautazni Pestre) betekintest nyertunk a szinfalak moge, hogy a rendezveny megtartasahoz tulajdonkeppen mekkora szervezes, technikai hatter es mennyi ido kell az osszes cucc elcsomagolasahoz
Vasarnap Murska Sobotara ejjel fel egyre ertunk. A szervezes remek volt, reggel 7-re mar kesz volt minden, idomeressel, kordonokkal es hangositassal egyutt... Igazi utcai verseny feeling volt, ami igazan jolesett a sok repuloteres verseny utan.
A Szlovenek igazan baratsagosak es segitokeszek voltak, a nezok, ha toltad a kocsit keres nelkul jottek es segitettek tolni a depoban az emelkedon Bennuk van a mediterran nyugis ver, nem idegeskednek semmi miatt
Verseny rendezes teren elobbre allnak, mint a Szlovakok, ugy a mi 4-5 evvel ezelotti szinvonalunkon vannak.
Futam.hu-s idomeres volt, idokijelzovel, infopulttal es timeslippel es a tavalyi tokoli kategoriakkal.
Rengeteg nezo volt kint.
Kulon erdekesseg, hogy a futamok utan az autok csak a palyan tudtak visszajonni a depoba, vagyis 5-6 futam utan lezartak a palyat es egy "safty car" vezette vissza a kocsikat. A nezok es a versenyzok nem zugolodtak a szunetek miatt!
A harom tagu Magyar versenyzoi kulonitmenybol Acs Andris nyerte a kategoriajat, A1-et FmMiki nyerte en a 2. lettem.
ui.
Koszonom Kurtyan Ferinek és "Safetycar" Ferinek az ingyenes traileres szallitast, Giltner Atillanak a joltartast (ingyen szallas, kaja), a szlovén rendezoknek az ingyen piat, az "idovedelmi munkacsoport"nak a jo hangulatot es a gps-nek az eltevedos 2. es 3. rendu utakat
"Az idoeredmeny feliratok a szelvedon kicsit bezavartak az autofokuszt."
Legkozelebb megrpobalom fix fokusszal csak elfelejtettem kiprobalni, mert szokasomhoz hiven megint vegig kelett szerelni a napot.
"Szilvi meg vehetne mar egy oninditot, vaze"
Nekem mondod? En is mar unom, hogy be kell tologatni , meg aztan a batyamnak sem esett jol, hogy betolja a dontore, mert le van szazalekolva egy autobalesetbol kifolyolag.
koszi
Nyaron minden szombaton es vasarnapon reggeltol-estig a kocsit fejlesztgettem.
- konyebb lett (650kg nelkulem)
- tapadast is sikerult osszehozni (1.91 olcso utcai 165/65R13 gumikon)
- a gyujtas es a karburatorok beallitas is ugy tunik most nagyon eltalalt
- a valtasok is jol osszejottek, annak ellenere, hogy egy 36eves technikaval nem konnyu gyorsan valtani (a videon hallani is, a reccseneseket a valtasoknal, hogy nem tetszik neki a dolog)
"ahhoz is gratuláljunk neki, hogy ha nem szól közbe a technika ördöge, ő nyeri az éves összetettet A1-ben ill. fertőn is 1400-ban. az utolsó versenyt nyernem kéne, neki pedig 4.-nek lennie, hogy kb. döntetlen legyen.
érdekes, hogy tavaly év végére is 2 tized volt köztünk a különbség, meg a mai csúcsával idén is pezsgőt az egészségére!"
"Azt tudom ki volt az az Ács Andris akivel éjszakánként Bp különböző helyein úgy 6 éve gyorsulgattunk, de a mostani Ács Andrisról és a versenyeredményeiről illetve eredményességéről nincs információm. Amennyiben a National Racer of Hungary azt jelenti hogy Magyarország nemzetközi versenyzője akkor biztos vannak nemzetközi eredményei is illetve a vele hasonló Magyar autók közül kimagaslik az eredménye."
Nem tudok angolul, de szerintem a "National" szó nemzetit jelent.