timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 450 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2014.03.23. 13:53:27 (75120
Látod, aki ügyes, az  talál  szponzort. Széles vigyor  
Re: v8drag (75119)
válasz erre előzmények 2014.02.20. 21:09:28 (75099
Rendben,  akkor  neked kötelezővé tesszük.   Széles vigyor  
Re: hobizoli (75098)
válasz erre előzmények 2014.02.04. 21:52:43 (75085
Pótkereket,  elakadásjelzőt, emelőt,  kerékkulcsot  ki lehet  venni. Belsőnek benne kell lennie,  tehát kárpit nem hiányozhat...de ha  valaki pl. lehámozza az  alsó filcréteget a gyári  szőnyegről,  az  rendben van. 
Re: normanrls (75084)
válasz erre előzmények 2013.10.15. 00:39:07 (74981
Pl. a 2 autós P7 ?  Hát evvan, valahogy eddig is elviseltük őket. Mosolyog  
Re: wolf (74979)
válasz erre előzmények 2013.10.10. 21:40:15 (74902
Nálunk nem volt teszt, mégis befért mindenki valahová.  
Re: radics1 (74901)
válasz erre 2013.10.10. 21:33:37 (74900
Ismételten csak azt tudom mondani, hogy nincs a meglevő kategóriákkal különösebb gond...itt-ott némi finomhangolás esetleg kellhet, de semmi komoly. Nekünk pl. nagyon is bejött a Westdragrace   street-ben a  lökettérfogat alapján besorolás forgalmi nézegetése nélkül és a Drag Radial engedélyezése. A7-ben atom csaták voltak, általában 1-2 tized döntött a helyezésekről, de volt sok olyan nap, hogy századokon belül voltak az autók....és már most bejelentkeztek új autók, akik kimondottan az A7-re fejlesztenek. Ha vannak üres profi kategóriák, hát vannak, az sem a világ vége. Majd idővel megtelnek. Szerintem pl. a P4 jövőre egész akciódús lesz, pedig senkit sem tolunk át oda a street-ből. Hülyeség lenne ezeket felborítani, csak mert páran  bracketelni akarnak. A magyar drag azért tart itt, mert heads up verseny van, ahol a gyorsabb nyer. A világ faxáról eljönnek ide versenyezni, mert verseny van, nem pühapöcs bohóckodás.
  Vannak egyéb dolgok, amelyekben lehetne javítani dolgokon, zömüket szintén felsoroltátok, de a kategóriákat speciel nem kéne baxtatni. Ez a TTech csapat hivatalos álláspontja. A többit majd lemeccseljük élőben a megbeszélésen. Mosolyog  
válasz erre előzmények 2013.10.10. 16:25:49 (74889
Ez   sokkal  jobb ötlet,  mint az a Pro ET-s izé az  előbb.    
Re: v8drag (74887)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 15:26:16 (74823
Szerény véleményem szerint  van elég versenyző, főleg street-ben...profi kategóriák vannak néhol üresen, de majd feltöltődnek azok is. Pl. ha majd valaki nem akar/tud űrsiklót venni/építeni, hogy versenyképes legyen P7-ben, akkor még mindig ott van számára a P4, ami szintén egy ütős kategória, de még emberi léptékű technikával és költségvetéssel lehet benne rajthoz állni...ezek a most hanyagolt kategóriák fel fognak értékelődni a következő szezonokban.
  Szóval a versenyzőszámmal nincs gond, sőt, már a kezelhetőség határán van az indulók száma. Nézőből van kevés...és nézőt nem fog tudni vonzani egy bracket verseny (vagy hívjuk, aminek akarjuk, de nem heads up).  
Re: radics1 (74822)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 13:55:30 (74818
...sőt, szerintem lehessen olyat, is, mint az usákoknál, hogy van double entry bracket, ha kiesel, akkor újra becsengetve a nevezést, versenyben maradhatsz.  Na ?  Tudok ám én is okosakat kitalálni.

  A lényeg, hogy elég megnézni, hogy hány néző van egy bracket estén és hány néző van pl. egy X275  vagy grudge napon. Egyértelmű, hogy a heads up a verseny, a bracket meg a töltelék szar, mert visszahangolt autókkal egyformákat menni nem drag racing. 
Re: tommyt (74816)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 13:46:18 (74816
Szóval akkor majd lesz az embernek egy autója, amit visszabutít a versenyre, de azért majd mehessen versenyen kívül is, hogy megnézze, mit is tud valójában.  Fasza.
  Nem tudom, mit szívtok, de kérek én is.   Mosolyog  
Re: Szamár (74809)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 11:35:09 (74807
...és ugye ha én néző lennék, nem azért vennék belépőt, hogy lássam pl. Brekit vagy Wattson-t az Impalával (ha egyáltalán kimenne bracketelni) csökkentett töltőnyomással menni, vagy Kaldy-t vagy Fenstermen-t visszavenni a nitróból vagy throttle stop-al lassított autókat nézni....én ezeket úgy akarnám látni, hogy mindent beleadva gyilkolják egymást a pályán oda-vissza.

  Nekem már az sem tetszik, hogy legtöbbször egyedül mennek az autók az időmérőkön. Micsoda bullshit az már ?  A néző versenyt akar látni, legtöbben meg sem várják a döntőket, mert az időmérők alatt már halálra unják magukat.  Ha rajtam múlna, lenne olyan szabálymódosítás, hogy  érvényes kvalifikációs időt csak kategóriabeli autó ellen menve lehessen szerezni. (már ha van kivel, persze, de legtöbbször azért van).  A nézőknek verseny kell, nem a semmiért ácsorgás egész nap, hogy aztán majd talán látnak pár jó meccset még sötétedés előtt.  
Re: tommyt (74806)
válasz erre előzmények 2013.10.09. 11:03:36 (74806
Több kérdésem is van.   Mosolyog
1. Miért nem jó a mostani rendszer, ami már évek óta csiszolódik és működik ?  Ebben a sportban a szabályrendszer állandósága a minden, ez határozza meg, hogy mik épülnek akár 2 év múlva.

2. Handicap nélküli index racing, amit felvázoltál, simán eredményezheti, hogy egy 9.7xx-re képes autó együtt döntőzzön a 10.99-es autókkal....tudjuk, mi lenne ennek a vége, jönne a papírforma, aztán meg a nyekergés, hogy ez nem fair, legyen handicap is...onnantól meg egy szaros bracker race lenne az összes kategória.

3. A 9.6xx-re képes autó sandbaggelne végig, hogy maradhasson a 10-es bracket-ben, mert ott király lehet, a 9-es bracket-ben meg lehet, hogy küszködne a 8-as tábláért.

4. Innentől ugyanaz az autó fejleszteni sem fog, mert egyszerűbb az élete a 10-es bracket élmezőnyében, mint a 9-es bracket lassúbb harmadában. Szóval a fejlesztést felváltaná a taktikázás. Kell ez nekünk ?

Hirtelen ez jut eszembe, de lesz majd több is.   Mosolyog  
Re: oioio-1 (74795)
válasz erre előzmények 2013.10.08. 17:11:14 (74793
Ami nem heads up, az bracket, vagy annak valamilyen permutációja, egykutya.  
Re: wolf (74792)
válasz erre előzmények 2013.10.08. 15:13:17 (74791
Vannak, akiket érdekel, és vannak, akiket nem érdekel...viszont akiket nem érdekel, azokat a bracket vagy index racing vagy whatever sem fogja érdekelni. De megint csak a magunk nevében beszélek. Mi heads up versenyt akarunk, és nem fpgunk bracketelni. Mindenki más meg azt csinál, amit akar, ahogy eddig is.  
Re: ave (74790)
válasz erre előzmények 2013.10.08. 13:43:17 (74789
Megint csak hát, de ja,  mi így állunk hozzá....hogy más hogy áll hozzá, azt meg majd a más elmondja.  Egy dolgot tudok...ma idehaza nincs versenyző létszám probléma, sőt tumultus van (most a mennyiségről beszélek, nem a minőségről, de a minőség  miatt sincs okunk kétségbeesni)  Ma idehaza nézőszámprobléma van (vagyis nézőszám hiánya probléma) Bracket racinget pedig nem lehet eladni fizető nézőnek (szponzorról nem is beszélve) , mert a nézőknek műsor kell, nem pedig az, hogy valakik milyen ügyesen dekáznak a gázzal, hogy a 12-es bracketben  egész nap 12.001-et tudjanak menni. Azon kívül, hogy nyilván az sem egyszerű mutatvány, a kutyát sem érdekli ez.  
Re: ave (74787)
válasz erre előzmények 2013.10.08. 11:57:03 (74786
Háttal nem kezdünk mondatot, de az van, hogy a V8-asok közül mindenki telibe leszarja a bracketelést. Mi versenyezni akarunk, és győzzön a jobbik, mert  azért hívják ezt dragracingnek és nem breakoutnélkülegyformákatmenésnek.  A kategóriák közül pedig amelyikek sikeresek, azok teli vannak,  (vagy majd idővel megtelnek) amelyek nem, azok pedig majd mennek tovább úgy-ahogy, és majd megtelnek akkor, amikor a sikeresek közt már akkora harc lesz, hogy páran inkább lehetőséget látnak  üresebb kategóriába átvándorolni.  Most inkább  egy ideig nem kellene bántani a kategóriákat (a minimális finomításokon ill. további összehangolásokon túl) és hagyni, hogy támpontot adjanak a jövőbeni fejlesztések irányához.  
Re: wolf (74785)
válasz erre 2013.09.18. 14:44:08 (74719
Mielőtt mindenki nekiáll feltörni a malacperselyt, Peti elírta, ennek többszöröse a vételár. Mosolyog  
válasz erre előzmények 2013.09.17. 22:16:07 (74710
Hát, evvan...köcsögök vagyunk, ha lefújjuk, köcsögök vagyunk, ha megtartjuk. Egész egyszerűen csak köcsögök vagyunk, oszt jóvan.  Szerintem a megoldás az lesz, hogy mi maradunk köcsögök, te pedig nem jársz  a rendezvényeinkre, hanem jársz pl. angliába, és akkor majd mindenki örül.   Mosolyog  
Re: hobizoli (74709)
válasz erre előzmények 2013.09.11. 23:09:38 (74675
Az NHRA szabálya szerint legfeljebb 2.2 másodperc telhet el  a zöld lámpáig miután mindkét versenyző bestagelt.  Tehát nincs pöcsölés.  
Re: Fapuma8 (74674)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 12:24:08 (74545
Igazából nincs is bizottság.   Mosolyog   ...és a szervezők közül tudtommal mindenkinek van legalább 2 dízel autója. Meg kell oldanunk valahogy ezt a füstbomba problémát, mert nem csak a mérőnek zavar be, de a pályát is tönkreteszi. Bazi nagy koromfoltokat raktak le sokszor a ragacsra, arról meg ugye utána nem jó elrajtolni. Nyilván füst mindig lesz valamennyi, de kezelhetővé kell tenni a dolgot.  Majd télen kitaláljuk, hogyan.  
Re: spinyo (74543)
válasz erre előzmények 2013.07.16. 22:59:49 (74538
Idén nem nyúlunk hozzá, majd jövőre kitalálunk valamit...még nem tudni mit, de a dolgok jelenlegi állása szerint a bizottság  többsége  azt a megoldást támogatja, hogy a dízelfüstöt az utastérbe kell bevezetni.   Széles vigyor  
Re: spinyo (74535)
válasz erre előzmények 2013.05.08. 19:24:01 (74308
Mer csak. 
Re: hobizoli (74307)
válasz erre előzmények 2013.05.08. 17:39:12 (74306
Mert egy turbós 1.4 inkább  a szívó két literesekkel van  egy szinten, mint a szívó 1.6-okkal.  
Re: hobizoli (74304)
válasz erre előzmények 2013.05.07. 17:03:20 (74302
"Az összkerék meghajtású autókat minden esetben 1 kategóriával feljebb soroljuk A turbós, nitrós vagy kompresszoros autókat 1 kategóriával feljebb soroljuk. Három feltöltő közül bármelyik kettő  használata esetén 2 kategóriával feljebb soroljuk a járművet. (ezen szabályok alól kivétel az AUTO1400 kategória, ott egyedi szabályok lépnek érvénybe)

Wankel motor esetén 1,7-el szorozzuk a köbcentit!"

http://www.westdragrace.com/kategoriak-2013-uj/

  Nem maradtak ki, ott van az első bekezdésben vastag betűvel. Mosolyog



Turbó az 1.6-os motornál 1 kategóriát emel, tehát A3-ba megy, ha megfelel a street egyéb szabályainak.  
Re: radics1 (74301)
válasz erre 2013.04.24. 16:53:23 (74272
 
válasz erre előzmények 2013.04.14. 19:44:56 (74201
...azonkívül szerintem túl könnyű az autód...legalább 100kg kéne a hátuljába, akkor nem görgette volna a szél, mint egy üres kólásflakont.  
Re: szabyk RST (74199)
válasz erre 2013.03.02. 23:04:17 (74073
Nem vitába szállva Zolival, inkább csak magyarázva mi a logika a döntésünk mögött...azért döntöttünk a DR engedélyezése mellett, mert reménykedünk benne (lehet, hogy tévesen, de ez majd kiderül) , hogy idehaza is kifejlődik pár hasonló utcai autós kategória amely a DR adta lehetőségekre épül. Sportunk hazájában, az USA-ban robbanásszerűen terjedt el és elképesztően népszerű, nem csak a nagy felügyelő szervezetek, mint az NHRA vagy IHRA vagy NMRA de kis helyi pályák kupasorozaként is. A legnagyobb számú autót megmozgató kategóriák a DR osztályok, gyakorlatilag hazavágták a bracketelést és társait. Nyilván kis hazánk nem az USA,  de azért hosszú távon be szoktak gyűrűzni ide is a trendek, legfeljebb némi késéssel. Adunk neki esélyt gyökeret verni idehaza is. A biztonság kérdése...szerintünk nagyságrendekkel biztonságosabb egy erős autó a pályán, ha DR van rajta, mint sima utcai gumival.  
  Továbbá lehetőséget akarunk adni a gyors utcai autóknak megmaradni utcai kategóriákban, és nem odapréselni őket a profikhoz, ahol valóban versenyautók ellen kellene menniük, és esélyük sem lenne, csak kikapni járnának ki (kivételek  persze vannak/voltak, de a kivétel erősíti a szabályt, mint tudjuk)....azt meg hosszú távon senki sem szeret, tehát a profi kategóriákból így is úgy is kikopnának ezek az autók, és ha a street kategóriákba sem engedjük be őket, akkor egyszerűen nem fognak kijönni, el fogjuk veszíteni őket a sport számára, pedig nekik kellene adni a derékhadát ennek az egésznek.
  Szóval adunk neki egy esélyt, aztán meglátjuk, hová fejlődik, vagy fejlődik-e egyáltalán.  
válasz erre előzmények 2013.02.15. 12:55:40 (74032
Rábaringen idén megdupláztuk a pályakezelésre szánt keretet, tehát ismét lépünk egy nagyot előre a pálya minőségében. Eltökélt szándékunk, hogy felhozzuk minimum Lacháza szintjére a rendezvényt. Nyilván nem ebben az évben, de arrafelé haladunk folyamatosan. Idén még a depót építjük ki jobban, hogy jobban elférjen mindenki és még pár dolgon javítunk. Ötletek vannak bőven, majd szép sorban rátérünk mindenre, ahogy az időnk és az anyagiak engedik. Lesz például saját készenléti gyors reagálású műszaki mentő autónk is, ami azonnal indul, ha valami gond van és fel lesz szerelve a szükséges dolgokkal a mentéshez/kármentesítéshez.  Tehát az alapokat akarjuk megteremteni,. amire aztán majd lehet építkezni. Rajtunk nem fog múlni.  
Re: Fapuma8 (74023)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 20:07:41 (74008
Igen, A6-ba...feltéve, ha amúgy megfeleltek a street szabályoknak.  
Re: rambustibi (74005)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 20:06:19 (74006
...vagyis helyesbítek...A4 lenne (2000-2499 cm3) ...és a 2 kat emeléssel kerül A6-ba. 
Re: tommyt (74004)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 20:05:17 (74004
  Szóval, hogy érdemben is válaszoljak...nem sorolja senki Profi 4-be az autódat...ha megfelel a street kategória egyéb feltételeinek, akkor  a  lökettérfogat szerinti besoroláshoz (ami ugye A5 lenne)
képest a turbó is és az összkerék is emel egy-egy kategóriát, tehát   A6-ban indulhatsz vele.  
Re: rambustibi (73998)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 19:50:48 (74003
Hát...izé...ki mondta, hogy az lett ?  Kaptál tőlünk emailt, hogy tisztelt Rambustibi, az ön autója mostantól P4-be lett sorolva ?   Mosolyog  
Re: rambustibi (73998)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 19:43:26 (74002
Nem tudom, milyen hosszú, sosem mértem le....annyit tudok, hogy 125"  funny car szabvány tengelytáva van, ami már sehol sem fér be a doorslammer kategóriába. Pl. a Pro Mod max 115" tengelytávot engedélyez.  Meg ugye nincsen nyitható ajtaja  sem, ami megint csak alapkövetelmény a doorslammer kategóriában. Ha lesz 3 autó a kategóriában, az már egész jó...legalábbis volt már ennél gyérebb mezőnyű kategória is idehaza, meg biztosan lesz is.  Majd alakul. Ha  meg valaki zsúfolt kategóriában akar versenyezni, akkor induljon kasztnis autóval.  A  dragsterek amúgy sem nagyon versenyeztek eddig, mivelhogy össz. 1 darab volt belőlük, úgy meg nehéz....inkább show elem volt az eddig is...most majd ez is változhat, csak idő kell ennek is. Mosolyog  
Re: Siklósi István (73999)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 13:43:22 (73997
Nem Péter vagyok, de ez az én asztalom amúgy is, én fogom átvenni a gépeket Fertőn és Écsen.
Igen, külön lesznek a csőrösök. Miért ? Egyrészt mert idén átvesszük az MNASZ profi kategóriákat, hogy kompatibilesek legyenek a profi osztályok, és itt már évek óta így van, külön van a P7 és a P8.
  A logika mögötte az, hogy a P7 az egy kasztnis autóknak fenntartott kategória, az ún. doorslammer
osztály. Kasztnis autók, nem nyújtva egy bizonyos mértéken túl és csukható ajtókkal rendelkeznek, egyebek mellett.  A P8 meg a dragstereké. Ide sorolandó a tiéd is és Erdőséké is, és pl. az én 23T Altered-em is, ha egyszer az életben elkészül. Szerintem ez így teljesen rendben van. Erdőséké is egy visszafogottabb motorral fog menni idén, 1000Le alatt lesz, és Zoli fog vele menni. Jókat meccselhettek majd, amikor eljönnek.  
Re: Siklósi István (73996)
válasz erre előzmények 2012.11.30. 19:46:26 (73910
Olyasmi...2db Borg. Hasonló paraméterekkel, mint a nagy GT42.  
Re: Szabison (73909)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 16:17:40 (73904
Remélem...szombatom megígérte, hogy majd  ad  1 másodperc előnyt. Széles vigyor  
Re: oioio-1 (73902)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 13:46:28 (73900
A Viper atomjaira hullott volna.  
Re: Fapuma8 (73897)
válasz erre előzmények 2012.11.29. 13:45:35 (73899
Hát, ha ez 270-el fog menni, akkor felgyújtom a gecibe.   Ez egy homológ top alcohol funny car váz és futómű, csak nem a funny car bódé van rajta, hanem a 23T altered, mert a funny car bódé egy klausztrofób rémálom...szóval ezekkel azért szoktak úgy elvétve menni 270 felett. 
Re: Fapuma8 (73898)
válasz erre 2012.11.29. 12:43:23 (73896
Mosolyog   Csak egy szavadba került.



 
válasz erre előzmények 2012.10.31. 21:09:44 (73728
Persze, ha a 7-es autóval 9-et akarunk menni, akkor bőven elég...sőt, ha überjól beállítjuk, akkor lehet vele biztonságosan menni murván is.  
Re: ave (73726)
válasz erre előzmények 2011.11.30. 18:00:56 (72394
Sajnos nem tudunk elmenni, de lécci ne találjatok ki semmi olyat, amiért majd megint balhéznunk  kell.  Köszke. Mosolyog  
Re: laro (72393)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 15:18:53 (72340
Arra akkor kellene gyanakodni, ha Dp Gabi lenne. Mosolyog  
Re: sh adam (72339)
válasz erre előzmények 2011.10.05. 10:15:30 (72295
Ugyanmá, kit mindenhez van...extrém kit is, és überextrém kit is...ha van pénzed...megfelelő összegért van olyan kit, amihez adnak kamiont, benne mindennel, 10 fős  szerelőcsapatot, tunert, fejlesztőmérnököket, komplett autót, tartalék autót és mindenből plussz tartalékot, sőt, még pilótát is. Píz van, minden van.  

  "extrém kit"  LOL 
Re: szabyk RST (72282)
válasz erre előzmények 2011.09.16. 09:49:39 (72039
Így van...amúgy azért nem kell C, mert a B vagy C szükségességét a vontató jármű határozza meg...tehát, ha van egy autód, amit szólóban vezethetsz B-vel, akkor azzal vontathatsz is B-vel, nehézpótot is, ha van mellé E....B-vel pedig ugye vezethetsz 3500kg-ig...ha 3500 felett van a vontatód, akkor C kell hozzá...ha vontatsz, ha nem...szóval a lényeg, hogy ne keverjük össze a vontató összsúlyát a járműszerelvény összsúlyával.  
Re: Turboá (72038)
válasz erre előzmények 2011.09.14. 18:58:27 (72005
Ennyi...ott sincs  várakozás, hogy akkor  esetleg majd a versenyző úr méltóztatik turbót spanolni.
Sőt...most már van 7 másodperces szabály is...miután az ellenfél stagelt,  7 másodperced van stagelni,  ha túlléped, automatikus red light.

  Ezt a stage-től delay-t meg lehetne szabványosítani idehaza pl. 3 másodpercben,  annak elégnek kell lenni mindenkinek, és a transbrakes autók sem főzik meg a cuccot.  Akinek meg  az sem elég, stageljen elsőnek.  
Re: szabyk RST (72004)
válasz erre előzmények 2011.08.17. 18:14:39 (71680
Injectorhoz most csak olyan van itthon, hogy 2 Walbro külső, párhuzamba kötve, Y-al. AN van rajtuk.  
Re: civiccoupe (71679)
válasz erre előzmények 2011.08.05. 22:01:30 (71611
Ez nem megalománia, csak a fejlett esztétikai érzékünk igényli a szimmetriát.   Mosolyog  
Re: szabyk RST (71610)
válasz erre előzmények 2011.08.05. 21:50:14 (71609
ET telefonál haza.   Mosolyog  
Re: oioio-1 (71599)
válasz erre előzmények 2011.08.05. 21:48:31 (71608
A 8-ból 4 henger már benne van.   Cartman  
Re: szabyk RST (71607)
válasz erre előzmények 2011.08.05. 09:49:44 (71589
Nem hát, elég néha olvasgatni a timeslipet, és már mehetsz is előadásokat tartani jópézér. Mosolyog  
Re: A Nagy Füstölő (71587)

összesen 450 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!