Rossz felhasználói név és / vagy jelszó!
A hozzászólás nem tartalmaz szöveget!
Képfeltöltés hiba!
Fórum
- The English topic
Új hozzászólás
felhasználói név
jelszó
Bejelentkezés
Extrák
A kép URL-je
Linkelés az Internetről
Feltöltés saját gépről
Videó beillesztése
Smiley-k letiltva.
A beírt smiley-k és kódok nem fognak ikonokra változni elküldés után.
Válaszd ki a feltöltendő képet
A kép URL-je
A
Freevlog.hu
és
YouTube.com
beágyazást támogatjuk. Egyszerűen csak másold be a hozzászólásba az
embed
mező tartalmát változtatás nélkül.
Kis vizuális segítség
összesen 3 bejegyzés
1
Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
Csak az ő hozzászólásai
radics1
válasz erre
előzmények
2010.09.28. 08:20:02
(
262
)
10.97 @ 200
Hi,
we saw your car on your topic somewhere,looks nice!
Lets see what it can,on saturday at KKL.
Re:
Nitroflexi (261)
Csak az ő hozzászólásai
radics1
válasz erre
előzmények
2010.09.21. 14:36:34
(
260
)
10.97 @ 200
Well,i dont think between 40 and 41mm there will be a big difference,but stock 1.6 and 41mm made around 50% in air flow (with the port only slightly modified at the valve guide).
What are your hp goals?
Re:
lamner (259)
Csak az ő hozzászólásai
radics1
válasz erre
előzmények
2010.09.06. 21:33:46
(
258
)
10.97 @ 200
Stock 8v ports flow very well,there is just need for bigger valves.
Eg. 41mm inlet valve is a must! I have flow figures from an 1.6 8v head,using only bigger valves, flow up to 40-50% more.
Re:
lamner (256)
összesen 3 bejegyzés
1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!
we saw your car on your topic somewhere,looks nice!
Lets see what it can,on saturday at KKL.