timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.06. 21:47:33 (135
Egyetertek veled, ma mar mindenhol csak a penz szamit, es nem csak a gyorsulasrol beszelek hanem az autosport tobbi agarol is.
Igazabol barki akinek van eleg penze epithet akar 6-7masodperces autot, es mondjuk o az en szememben nem akkora ember, mint mondjuk aki vesz egy barmilyen autot, es kituzi celnak mondjuk a 12 aljat. Nem tudom ertitek-e pontosan mire gondolok.
Masik oldalrol szerintem ma is vannak hatarok, tehat egy utcai autonal sem lehet a csillagos egig menni, ha jol tudom a leggyorsabb utcai auto 7 tetejet tud.
Ma. 
Re: (134)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.05. 21:15:40 (134
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En ertelek.   De az, hogy te es en milyen autokat tuningolunk, annak semmi koze az amerikai 59 psi-re kepes Suprahoz?

Manapsag barmire van lehetoseg.   Emberek tomor aluminium- meg aceltombokbol marnak ki motorokat!
Vegeselemanalizis, blablabla.  Csak penz kerdese.

Szerintem. 
Re: (131)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!