timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.02.07. 13:46:31 (144
Felhasználói profil
11.90 @ 206
>Nem fer el a turbo elol, vagy mi?

Gyári motortérben (ABS, A/C, smogpump, akksi) semmiképp sem  
Re: (138)
válasz erre 2007.02.07. 13:43:25 (143
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Természetesen két tábor van, az egyik marhaságnak tartja, a másik meg esküszik rá.
Tény, hogy valamivel nagyobb a turbolyuk, mint ha elöl lenne, de ezek a rendszerek ilyen 500 lóig vannak tervezve, gyári motorokra és egy ilyen turbót simán meghajt 1800-as fordulattól egy ekkora motor. Mellesleg léteznek 800lovas setupok is, inkább csak reklám célokra

Az előnyeit abban látom, hogy ha gyári motorra akarod rárakni, gyakorlatilag bagóért megkapod a komplett működő rendszert, nem kell kihajítanod a drága leömlőket, nem kell intercooler (hosszú alu csővezeték hátulról jön előre, intercoolerként funkcionálva) stb..

Én mindenestre semmi esetben sem gondolkodnék ilyen setupon  
Re: (138)
 ave
válasz erre 2007.02.07. 13:10:27 (139
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezek lennenek az elonyok.
http://www.ststurbo.com/benefits

Hat, performance szempontbol nincs semmi. 
Re: (138)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.07. 13:04:46 (138
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Aki -mint en- asse tudna mivan, itt van jopar cikk, amiben kepek is vannak a dologrol:
http://www.ststurbo.com/magazine_articles


Nagy marhasagnak tunik ez az egesz.   Burnout alatt tiszta gumifustot szivhat a motor.
De nem is ertem, miert jo hatraszenvedni az olajat, majd valahogy visszapumpalni.
Nem fer el a turbo elol, vagy mi? 
Re: (136)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!