timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.05.17. 10:31:41 (264
A végén rá kellett volna tolni egy 200-as shot-ot csak úgy "parasztba" muhhahahhahahhahaaaaa
csak, hogy leforogjon 7000-ig  
Re: (250)
válasz erre 2007.05.11. 16:22:54 (252
Felhasználói profil
11.54 @ 197
kellett neki egyenes.
van vmi adat ,hogy 1/4eden mit megy? 
Re: (250)
 ave
válasz erre 2007.05.11. 15:03:15 (251
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem tudom, de az biztos, hogy az en konyvemben egy feltuningolt utcai auto nem lesz "production car".
A Veyron es a Koenigsegg is egyedi, mindkettonek toresteszteket kellett csinalni, satobbi.

(Nalam a tuning Porsche 9ff se jatszik) 
Re: (250)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.05.11. 14:50:22 (250
Felhasználói profil
14.07 @ 160
Ez a segességrekordos téma érdekes. Anno nem a Sledgehammer tartotta 408al? Vagy az nem számít utcai autónak?! Fura, h a Bugatti is ugyanannyival állt elő.
Apropó, a top gearesek 1ik adásban letesztelték a Veyront végre. Kicsit izzadságszagú és megrendezett a téma, de egy vetítést mindenképp megér
http://www.youtube.com/watch?v=V27CgobKJHw 
Re: (237)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!