timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.06.14. 14:18:19 (313
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem a rekord megdontese az igazan nehez, hanem az, hogy az auto ekozben hetkoznapi hasznalatra is teljesen alkalmas legyen. (kenyelmes, csondes, nem razkodo, konnyen vezetheto, biztonsagos)
 
Re: (312)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.06.14. 13:26:57 (312
raadasul a veyron gumijaival is éveket szenvedtek, nem tudom milyen kommersz gumi birna a 435-t..(a fejlesztés koltsége kb 5 szazaléka a veyronénak) és nehogymar egy full utcai veyronnal hasonlitsak ossze a lefurészelt visszapillantos lefedett kerekekes autokat...arrol nem is beszélve hogy egy csomo ilyen max sebesség dontogetos cikket olvastam és az esetek 80 szazalékaban mindig felléptek olyan problémak pl mint egy porschénél hogy szinte elolvadt az egész hatulja a top gearben nagyon meggyozo volt a mutatvany azzal a veyronnal...szerintem évtizedekbe kerul azt tulszarnyalni... 
Re: (311)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!