timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

összesen 22 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.06.08. 23:05:30 (1625
Felhasználói profil
11.18 @ 203
elvileg max 2.3,de nem tudom pontosan.Most még sok a titkolózás,ami tuti hogy vp109essel megy.
Pedig maga a motor nem "tűnik" erősebbnek mint Eklund-é,nemde? 
Re: ave (1624)
válasz erre 2009.06.08. 20:16:34 (1623
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Nagy örömmel osztom meg veletek az eddigi leggyorsabb 5 hengeres Audit:

http://www.youtube.com/watch?v=f7WAAcpYN08

http://www.youtube.com/watch?v=120fYo8oum0

Már nem gyári váltóval megy,de a látszat ellenére (Repo állítása szerint) összkerekes,állítható nyomatékelosztással:

http://www.youtube.com/watch?v=PA7onfRcP2c&feature=related

Hol is a vége az öthengernek?Ha odateszik magukat megy ez még hetest is.

Ciao,Péter 
válasz erre előzmények 2008.09.16. 14:36:00 (1372
Felhasználói profil
11.18 @ 203
az egyes,a hátsó difik,az év eleji törtetés a leggyorsabb ciméért Mosolyog
már minden lehetséges hajtáslánci elemet erősebbre kellett cseréljenek.

teccikérteni? 
Re: ave (1371)
válasz erre 2008.09.16. 13:35:21 (1370
Felhasználói profil
11.18 @ 203
mikor elfogy az autó a szezon végére...

világ második leggyorsabb Audija (Audi motorral)

http://www.vastaheitto.com/videot/audis2paavola.wmv 
válasz erre előzmények 2008.07.06. 11:11:01 (1291
Felhasználói profil
11.18 @ 203
lesz az még 8as... Széles vigyor  
Re: pnanassy (1289)
válasz erre 2008.07.06. 09:51:10 (1289
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Jens Eklund 60ft: 1,4223 Speed 1/8: 200,82 Time 1/8: 6,0613 Speed 1/4: 255,44 Time 1/4: 9,2166@ Bilsport EDPS Säve. 
válasz erre előzmények 2007.11.26. 08:45:41 (1044
Felhasználói profil
11.18 @ 203
átküldtem az infókat meg a képeket.sasold meg. 
Re: Robi-ka (1033)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 09:54:59 (1029
Felhasználói profil
11.18 @ 203
jaja,ezért feláras. 
Re: Saybor (1028)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 08:34:17 (1027
Felhasználói profil
11.18 @ 203
most akkor itt a lehetőség.szerintem nem pénz egy ilyen technikáért.ha ennyiért lennének s2-ők (mély sóhaj)  
Re: MazleeDSM (1026)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 08:15:29 (1025
Felhasználói profil
11.18 @ 203
pesten van... 
Re: MazleeDSM (1024)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 07:26:59 (1023
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Képek átmentek? 
Re: MazleeDSM (1022)
válasz erre előzmények 2007.11.20. 19:37:12 (1021
Felhasználói profil
11.18 @ 203
szerinted az enyémet ki csinálja?ja megvannak a képek,majd küldöm. 
Re: MazleeDSM (1006)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 19:44:24 (974
Felhasználói profil
11.18 @ 203
hát nekem nem az  
Re: ESI (973)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 17:35:10 (967
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Én nem állítom ezt.Attól is függ honnan veszi a fordulatjelet.Ha bármi van a főtengely és a fordulatjel kerék között,az már csak paraszti ésszel is könnyen megérthető hogy lesz valamiféle hiba.Ez sajna az Audinál ilyen.Semmi gond,főtengelyről kell időzíteni. 
Re: Robi-ka (966)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 17:25:08 (965
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Egészen mostanáig csak vezérműről időzítettem.Ez megint magyarázatra szorul:nem csak a szíj általi mocorgás volt benne,mert innen még egy lánc hajt át a szívótengelyre,de itt sem állunk meg,mert még egy ferdefogazású fogaskerék-hajtás is van,ami forgatja az elosztót.Ezzel sikerült produkálni az eddigi eredményeket.
Mivel folyamatosan gyujtásproblémákkal küzdöttem felfejlesztettük főtengely jeladósra és 5 trafósra.Sajna ezt a mai napig nem sikerült megvezérelni.Ez utóbbi 5 főtengely jelből és 1 db vezérmű szinkronjelből áll.Ez láccik az avatarban is most. 
Re: ave (964)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 17:05:17 (963
Felhasználói profil
11.18 @ 203
elég sokat "mocorog" a szíj miatt.egyes számítások szerint + - 7fok.ez strobival elég jól kimutatható.

A kivett motor padon mérve 976Le volt.Vigyázzunk a rövidlöket fogalmával,jelenleg 4 féle főtengely van az 5 hengeres mocihoz. 77.4, 86.4 , 92.8 , és a "Diesel" 95.5.
Azt hiszem Jens 86.4-el megy,de utánnakérdezek,engem is érdekel a téma.
(Emmeg hogy lehet? LOL) 
Re: ave (962)
válasz erre 2007.11.19. 16:03:33 (961
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Volt téma a leggyorsabb 5 hengeres Audi,ismét van újabb eredmény,még ha nem is sokkal gyorsabb.Ja és igen,ez egy Audi S4 ruciban:

Kvalresultat för Fyrhjulsdrift
Pos TvlNR Namn Reaktion 60-fot Hast201 Tid201 Hastighet Sluttid Diff
1 522 Jens Eklund 3,777 1,524 193,06 6,176 246,91 9,408

Igaz a drysump rajta van,az elektronikai rész messze nincs a toppon.Pl vezérműről időzit.(ha jók az infóim ebből a távból
válasz erre előzmények 2007.10.30. 21:03:37 (839
Felhasználói profil
11.18 @ 203
szegény Jens
megkérdezzem neked? 
Re: JuSzT (837)
válasz erre 2007.10.30. 21:00:52 (838
Felhasználói profil
11.18 @ 203
well,

 
válasz erre 2007.10.07. 09:44:57 (790
Felhasználói profil
11.18 @ 203
http://www.carster.pl/art.php?which=koe2007_en&page=1

itt van Jens Eklund is a 21/190es képen.Amit találtam legjobbja 9.94 230,de ez 2006ban volt,azóta már biztosan ment jobbat mert erősebb lett a mocija (meg drysump)...

Sanya meg Sander lett  
válasz erre 2007.07.02. 23:58:29 (401
Felhasználói profil
11.18 @ 203
válasz erre előzmények 2007.07.01. 21:59:01 (368
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ultra respect Európa Királyának!

Aki nem csak igéret,de bizonyíték is  
Re: civiccoupe (365)

összesen 22 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!