timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

összesen 25 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.12.07. 22:27:24 (1079
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Nálunk 9.8@144 mph-t általában 1.7-es hatvanlábbal mennek... 
Re: szabyk RST (1077)
válasz erre előzmények 2007.11.10. 15:01:50 (911
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Jéé, ezt a turbót már láttam valahol... 
Re: szabyk RST (908)
válasz erre 2007.09.04. 13:48:05 (673
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Holnap (azaz Szerdán) Sportklub 19:30, NHRA - Indianapolis 
válasz erre előzmények 2007.08.22. 10:12:17 (654
Felhasználói profil
11.90 @ 206
LOL  
Re: fastcar (653)
válasz erre 2007.08.22. 08:37:55 (652
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Fuck, ez az

 
válasz erre 2007.08.22. 08:35:31 (651
Felhasználói profil
11.90 @ 206
És egy másik futam, másik szemszögből

 
válasz erre 2007.08.22. 08:34:28 (650
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ez itt a 4.74 másodperces futam, amint látjátok, Robi jól lemaradt róla

 
válasz erre előzmények 2007.07.31. 11:41:58 (590
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Vagy megnyerhető lesz esetleg valami hangfelismerős (nicsak, ki gyorsul) játékban, mint anno?  
Re: ave (589)
válasz erre előzmények 2007.07.31. 10:32:18 (587
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Nálam is OK, évekkel ezelőtti DivX-el. 
Re: ave (584)
válasz erre 2007.07.09. 15:20:18 (454
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Szeleprugó lassított felvétel, 7000 rpm

 
válasz erre előzmények 2007.07.06. 13:39:23 (442
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Azért ez tényleg nem semmi mezőny! Van ott pénz... 
Re: ave (440)
válasz erre előzmények 2007.07.03. 09:42:47 (411
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ott a zászló!! Köszönjük  
Re: ave (406)
válasz erre előzmények 2007.07.02. 08:02:26 (383
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Itt is megagratula Sanya! Büszkék vagyunk Rád!  
Re: civiccoupe (365)
válasz erre előzmények 2007.06.07. 22:14:33 (287
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Hát ez elég OFF, hol van Kyra segge???  
Re: De4dSn4ke (286)
válasz erre előzmények 2007.06.06. 08:21:17 (276
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Oh. My. God.  
Re: Saybor (275)
válasz erre előzmények 2007.05.17. 08:52:08 (263
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Aki nem vágyik a hullámvasutas részre, annak van ilyen is:



 
Re: ave (258)
válasz erre előzmények 2007.02.27. 15:56:55 (198
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Najó, én asszem ma végleg eltiltom magam a megnyilvánulásoktól  
Re: ave (197)
válasz erre előzmények 2007.02.27. 15:37:38 (196
Felhasználói profil
11.90 @ 206
DE GYÖKÉR VAGYOK

most vettem észre, hogy a link lemaradt:

http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=162615 
Re: hungryta.com (193)
válasz erre előzmények 2007.02.27. 10:41:28 (194
Felhasználói profil
11.90 @ 206
"The story has it that legendary racer Tom (the Mongoose) McEwen was soundly beaten one time at Lions (in his very early years when he raced his mother's Oldsmobile sedan - as a gasser, I believe).

McEwen immediately protested the loss, and sure enough, the guy who beat him was found illegal. Later, someone asked Tom what made him suspect the other fellow had been cheating. He replied "Well, he had to be (illegal). He was able to beat me - and I was cheating!"

 
Re: hungryta.com (193)
válasz erre 2007.02.27. 09:50:16 (193
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Nem is tudom hova tegyem - külföldi drag racing csalás sztorik némelyiken jókat lehet röhögni

"There was a Mustang that used to run stock class around here. He ran in a class that required him to have a 260. He won a lot. They P&G'd the car to check cubic inches and he always checked legal. One day, after he won, the P&G'd a different cylinder than number 1 and it checked 289. Seems he sleeved the number one cylinder to 260 specs and left the others 289. Worked for quite a while."

- és hasonlók  
válasz erre előzmények 2007.02.09. 14:07:30 (149
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Van nyomaték  
Re: Falco (146)
válasz erre előzmények 2007.02.07. 13:46:31 (144
Felhasználói profil
11.90 @ 206
>Nem fer el a turbo elol, vagy mi?

Gyári motortérben (ABS, A/C, smogpump, akksi) semmiképp sem  
Re: ave (138)
válasz erre előzmények 2007.02.07. 13:43:25 (143
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Természetesen két tábor van, az egyik marhaságnak tartja, a másik meg esküszik rá.
Tény, hogy valamivel nagyobb a turbolyuk, mint ha elöl lenne, de ezek a rendszerek ilyen 500 lóig vannak tervezve, gyári motorokra és egy ilyen turbót simán meghajt 1800-as fordulattól egy ekkora motor. Mellesleg léteznek 800lovas setupok is, inkább csak reklám célokra

Az előnyeit abban látom, hogy ha gyári motorra akarod rárakni, gyakorlatilag bagóért megkapod a komplett működő rendszert, nem kell kihajítanod a drága leömlőket, nem kell intercooler (hosszú alu csővezeték hátulról jön előre, intercoolerként funkcionálva) stb..

Én mindenestre semmi esetben sem gondolkodnék ilyen setupon  
Re: ave (138)
válasz erre 2007.02.07. 12:45:00 (136
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Idézek az új, 2007-es NHRA szabálykönyvből:

Stock Class
· Exhaust system for turbo applications, aftermarket header permitted. Turbo must be located in engine compartment.

Elég kemény hadjárat indult az STS rear mount turbós setupok ellen 
válasz erre előzmények 2007.02.05. 09:49:54 (121
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Ez az egyik kedvenc videóm már régóta  
Re: Atti (119)

összesen 25 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!