timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.07.28. 22:11:32 (16495
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Igazából teljesen rendben van, 30-35 fokos levegő mellett, még mindig 40 és 50°C körül van, az IAT, még terhelés alatt is. Tartósan 200Km/h felett azért felmegy 50 fölé is, de amint leszállok a gázról, visszaesik.Utcán a rendszámom a Cooler előtt van. Mondjuk nem közvetlenül előtte, hanem kb. 7-8 cm-el előtte. 
Re: (16494)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.28. 21:56:11 (16494
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mekkora az iat? Ez lenne az első kérdés,mivel ha elég hatékony a coolered,és nem nagy a különbség,a WAI sem fog semmit sem hozni. (ha jól tudom 7 fokonként 1% erő).

Inkább akkor van jelentősége a vízbefecskendezésnek,ha a kopogás miatt előgyújtást kellett elvenni és/vagy csökkenteni a nyomást.Magyarul ha minden marad,és csak vizet kap a gép,semmit sem fogsz érezni.

Anno én csináltam egy primitív rendszert gyakorlatilag tiszta vízzel.Ami feltűnt,hogy az AFR szegényebb lett,ergo az ego korrekciót nem szabadna alkalmazni vízzel.

Előgyújtást adva neki hozott 3 tizedet 201m-en,de ezen a napon esett-elállt,szóval bármi okozhatta a javulást. 
Re: (16493)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!