timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.07.29. 08:45:20 (16512
Felhasználói profil
9.78 @ 238
felesleges bele... 
Re: (16495)
válasz erre 2010.07.29. 08:15:15 (16511
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Te 1 varázsló vagy! Hogy csinálod ezt az IAT-t?? Ez a 40-50fok egy-kétszeri gyorsulás után van vagy ha mondjuk tartósan tolod neki percekig? Mert azon nagyon meglepődnék főleg ilyen melegben..
Viszont akkor megyek hozzád tanulni,mint jó padaván Mosolyog ,ha mégis így van,mert nálam ez csak álom kategória..   
Re: (16495)
válasz erre 2010.07.28. 22:13:47 (16496
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát akkor a vízbefecsi se fog semmit segíteni szvsz,mert ez az iat igencsak elfogadható. 
Re: (16495)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.28. 22:11:32 (16495
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Igazából teljesen rendben van, 30-35 fokos levegő mellett, még mindig 40 és 50°C körül van, az IAT, még terhelés alatt is. Tartósan 200Km/h felett azért felmegy 50 fölé is, de amint leszállok a gázról, visszaesik.Utcán a rendszámom a Cooler előtt van. Mondjuk nem közvetlenül előtte, hanem kb. 7-8 cm-el előtte. 
Re: (16494)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!