timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.07.29. 10:35:49 (16514
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Akár meg is lehet, ha nem romlik sokat a tapadás. Erről viszont még semmi tapasztalatom, mert idén még csak két versenyen mentem, mind a kettő 35°C körüli hőségben.
Az elsőnél benzinnel 12,46@180 lett a legjobb 1,9 60'-al, utána jöttek a nagyobb spricnik, E85, másik szívó oldali vezérműtengely, fokolótárcsák és a veztengelyek beállítása. Ez hozott 4 tizedet és majdnem 8 km/h-t ugyanazon a nyomáson.
A tengelyek beállítását még kicsit finomítani fogom, aztán majd szeptemberben kiderül, hogy ez mire lesz elég. 
Re: (16513)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.29. 09:14:10 (16513
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Hűvösebb időben nem lehet meg? Nagyon közel a 11.99 
Re: (16493)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!